MamaStella onneksi olkoon! :flower: Hauska ja ihana tilanne siellä teillä :heart: Tietääkö sun esikoinen sun raskaudesta?
Mulla on myös jonkinlaisia
rytmihäiriöitä harva se päivä ja varsinkin oksentelun aikaan sydän hakkaa ihan omiaan. Sydänfilmit on joka kerta kuitenkin ihan ok. Ei tietenkään silloin ikinä ryskä omituisesti. Lääkäri kuitenkin määräsi mulle beetasalpaajaa, kun mulla on myös jonkinsortin sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja niihin liittyvää sydämen hakkaamista kaiken muun lisäksi. Tarvittaessa olen ottanut, mutta enpä ole vielä ottanut selvää, voiko sitä lääkettä käyttää raskauden aikana.
Äitiyspakkausta ei taideta tällä kertaa ottaa. Kaikista kolmesta olen sen ottanut, mutta nyt voisin ottaa ihan rahana
Sen
makuupussin kuitenkin tahtoisin, että jos joku vaikka teistä sen mulle suostuisi myymään, niin onnellinen olisin :flower: Mulla on kaikkien makuupussit tallessa ja aion säästää ne lapsille muistoksi. Mulla on myös kaikille kerätty oman syntymävuotensa Kaksplus- tai Vauva-lehden vuosikerta
Voivat sitten myöhemmin niistä lueskella, millaista lastenhoito ym. oli heidän lapsuudessaan. Paljon on asiat muuttuneet tässä jo 10 vuoden aikanakin!
Sukupuolesta en vielä tiedä, halutaanko tietää
Esikoisesta en ottanut selvää, mutta kahdesta seuraavasta kyllä. Nyt voisi olla taas kiva pitää tieto pimennossa, ehkä
Tytölle on vaatteet ja kamppeet kaikki valmiina, pojalle pitäisi kyllä hankkia ainakin vaatteita. Ihan pienimmät vaatteet on onneksi suurin osa unisex värejä
Peruspunainen menee pojalle hyvin myös, mutta ihan vaaleanpunaiseen en suostu poikaa pukemaan...
Mulla myös surettaa nuo
työasiat |O Kun en oikeasti tiedä enkä usko kykeväni tiistaina töihin menemään. Koeaika siis päällä vielä kuukauden. Sitten ollaankin kusessa, jos ne pistää mut pihalle koeajan puitteissa :'( Mun on nimittäin pakko kertoa pomolle tästä raskaudesta, jos saikulle vielä jään. Ei enää mene vatsatauti läpi, jos toista viikkoa saikkuilee sen takia. Viime viikko meni kokonaan saikulla. Ja saikkulapussa vieläpä lukee se mun sairaalassaoloaika, minkä siellä tipassa olin
Onneksi mulla on ihana pomo, joten en vielä heitä kirvestä kaivoon. Ajattelin nyt joka tapauksessa tiistaina raahautua työpaikalle, näkeepähän sitten itse missä kunnossa olen. Mä olen töissä koulun keittiössä. Fyysisesti raskasta ja koko päivä jalkeilla... :headwall: Yhdenkin ihmisen poissaolo kostautuu muille, joten ihan helpolla meillä ei saikulle jäädä.
Meilläkin on muuten kuopukselle uniriepu henki ja elämä
Ilman niitä ei tule nukkumisesta mitään. Tutistakin päästiin tosta noin vaan eroon, kunhan vaan riepu on ja pysyy
Onneksi tytölle kelpaa riepu kuin riepu, kunhan on harso. Mä itse olin vaativampi, mulle ei kelvannut pienenä kuin se yksi ja sama riepu eikä sitä kuulemma saanut edes pestä koskaan
Hitto mä olen niin kettuuntunut tähän jatkuvaan ällötykseen! |O |O |O Ei jaksa, ei. Välillä hiipii mieleen, että onko tässä mitään järkeä enää... :ashamed: Nytkin on koko ajan tuskanhiki päällä. Ja tämä pakkosyöminen on niin perseestä!!!!!!!!! :kieh: Jos ei syö, niin tulee entistä pahempi olo. Ja kun on syönyt, olo on hyvä ehkä minuutin ja taas vatsa kurnii nälissään |O Sitten vielä ne pahoinvointilääkkeet (peräpuikkoja) saa vatsan ihan vesiripulille! :headwall: :headwall: :headwall:
Nyt painun nurkkaan häpeämään tätä valitusta... :xmas: