siis oikeesti varmaan sekoan ennen ens viikon torstaita! :ashamed:
mua pelottaa niin paljon että ultrassa ei näy alkiota tai sykettä. Kyttään koko ajan oireita ja heti kun tuntuu että ne on lievempiä kun edellisenä päivänä, iskee paniikki. Ainoa oire mikä mulla on ollu selvänä, on rintojen turvotus ja lievä aristus jos niitä painelee. Plussan jälkeen oli pari päivää ihan lievää särkyäkin mutta sitä ei oo sen jälkeen ollut. Ja toi aristuskin vaihtelee niin, että välillä ei sitäkään oikein huomaa.
Sit luulin jo että mulla olis ollu lievää pahaa oloa muutamana iltana, mutta tänään ei enää ollut sitäkään. Mua ei nippaile, vihlo, pissata, ei oo hajuherkkyys lisääntyny, ei mielialan vaihteluita tai herkistelyä, ei ole painon tunnetta alavatsalla, ei janota tai väsytä normaalia enemmän. Mikään ruoka ei töki, kahvi maistuu vähän voimakkaammalle kuin normaalisti, mutta sekin johtuu varmaan vaan siitä että oon vähentäny sen juomisen ihan minimiin.
Tietenkin oon lukenu netistä että monella keskenmenon kokeneella on ollu hyvin lievät oireet ja meillä kun tosiaa on se tilanne että alkiota ei ultrassa vielä nähty rv6+1, niin arvatkaa vaan minkä ympärillä tässä ajatukset pyörii.. Okei, ei oo mitään kipuja eikä vuotoja, mutta eihän se vielä lupaa mitään.
Toivon niin, että ultrassa viikon päästä on kaikki hyvin. Sitten ehkä osaisin vähän rentoutua ja iloita tästä raskaudesta. Viimeinen kuukausi ei ole ollut mitään muuta kuin stressiä ja hermoilua ensin hcg-arvoista ja nyt tästä ultrasta. Jos tässä asiassa on vielä jotain epäselvää ensi viikon ultran jälkeen, niin mut saa kiikuttaa suoraan johonkin pyöreeseen pehmustettuun koppiin.
Ehkä kaikki tää epäusko ja pelko johtuu siitä että raskaaksi on yritetty useampi vuosi ja vasta tää ivf toi ne kauan odotetut kaks viivaa tikkuun. Nyt vaan mietin, että voiko tää muka onnistua heti ekalla kerralla, kun ei tähän mennessäkään oo mitenkään helppoa ollut..
Sori nyt tää avautuminen, mutta iski vaan kauhea ahdistus. Ja täältä tunnetusti saa vertaistukea ja kannustusta jota aina välillä tarvii. Kiitos siitä! :heart: