hei kaikille!
on tullut kyl niin hurjasti tekstiä,että ei meinaa perässä pysyä,ei sitten millään. monta iltaa oon koittanut kahlata juttuja läpi,että pääsis itekkin kirjottamaan,mutta ei vaan kerkeä..
:hug: huonoja uutisia saaneillee!
:heart: tuplia odottavalle! ( :ashamed: en muista kuka se oli)
ja omaan nassuun
huonoa oloa on ihan riittämiin, muutaman kerran on pitänyt käyä laatottamassakin. kaikki haisee pahalle! kaikki liha :x , ranskikset :x ja moni moni muukin juttu. ja ruokavaliokin on typistynyt aika minimiin. välillä tuntuu,ettei haluttas syyä mitään,mutta jos ei syö ni pikkusenko tulee huono olo. uusia herkkuja on maustamaton jugurtti nam ja sitten kahvijugurtti namnam! äläsköhän näillä loppuraskauden?
sitten salmiakkia haluttaa syyä =) makeaa,siis sukltaata yms ei haluta ollenkaan, eikä mitään rasvastaja lihaa pitää syyä puoli väkisin,että saa ees pikkupalan kitusiin.
jossasivaiheessa oli ollut puhetta liikunnan jatkamisesta. ite kävin viikko sitten jumpassa ja oli aika kaamea reissu. välillä piti ihan pitää taukoja,ku tuntu ettei mitään jaksa tehä. tänä iltana ois kans jumppa,mutta taijan jättää suosiolla väliin,etten pyörry sinne. eilen tein miehen kans lumitöitä pihalla,ni tuntu etei jaksa tehä yhtään mitään. siis ihan veto pois. aika kurjan tuntusta touhua oli. mutta jospas tää kuhan tästä alka kankeudesta selviää,ni pääsee sit lenkkeilemään. pitäs vaans aaha itteä niskasta kiinni ja lähteä tuota tietä mittailemaan.
unet on kyllä kans ihan ihmeellisiä. yks yö näin unta,että mun sisko oli ostanut semmonen pienen kotiultraäänilaitteen ja sitä sitten testailtiin ja huomattiin että ootan nelosia
toivottavasti ei kuitenkaan..
no. niskapoimu-ultrassahan se sit selviää, sinne ois aikaa viel 3vk:a että pääsee tutkimaan mitäs siel näkyy. =)
mulle vois muuten laittaa tyttöolon tuonne listalle =)
sanelma ja 7poks (vissin jos en ole sotkeutunut laskuissa
)