Heipsun!
Onnittelut hyviä uutisia saaneille ja tervetuloa uusille! Pahoittelut kylkiluulle, kurja juttu.
Oma napaa:
Pakko hehkuttaa: sain äsken sydänäänet kuuluviin kotidopplerilla :heart: ! Mulla on se Angelsoundsin karvalakkimalli, kuulokkeilla ja ilman monitoria. Löysin äänet ihan alhaalta ja vasemmalta, vieressä vahva oma syke (olisko istukan paikka tai muuten van joku iso suoni) ja sitten ne ihanat tiheät pumputtelut :heart:. Voi että, mä olen iloinen! Olin ihan varma, että ei vielä kuuluisi (viikkoja nyt 9+2 vasta), mutta päätin sitten neuvolaan suivaantuneena koittaa kumminkin ja löytyihän ne!
Neuvola-aika mulla oli taas eilen aamulla, tällä kertaa omalle th:lle, kun viime vkolla sijainen ei osannut mun tietoja koneelle viedä (tai siis ei osannut poistaa siellä yhä auki olevaa viime marraskuussa keskenmennytttä raskautta). Joo... Oli sitten laittanut mulle 15 min ajan ja siinä vaiheessa kun edellinen asiakas tuli ulos, niin se mun varttini oli jo ummessa ja musta seuraava asiakas käärmeissään, kun tajusi, että mäkin meen vielä sisälle ja hänen aikansa jo ikäänkuin oli alkamassa, huokaus... No ei siinä sitten todellakaan ollut aikaa mitään sydänääniä kuunnella, äkkiä vaan tiedot koneelle, kiitos, onnea ja hei! Seuraava käynti rakenneultran jälkeen, eli 3kk kuluttua ! On kyllä käynyt iso leikkuri noissa käynneissä, viimeksi kuopuksesta (jolloin olin jo kuitenkin uudelleensynnyttäjä ) olen käynyt rv 8+, 12+ ja 17+ jne. eli karkeasti sen kerran kuussa. Nyt sitten hätäinen pikapika-ensikäynti kahtena palana ja seuraavan kerran puolenvälin paremmalla puolella... Onneksi olen tällainen googlettamiseen kykeneväinen ihminen, johan tässä nyt ihan heitteillä melkein olisi muuten
. Kyllähän nyt hyvänen aika tossa ajassa jo voi hemppa laskea tai diabetes tai myrkytys nostaa päätään, eikä mitään tiedä, jos ei itse tunnista oireitaan! No ei mulla ole aikaisemmissa noista mitään ongelmia ollut, mutta silti tuli jotenkin vähän hölmö olo. No, onneksi on netti
. Ja äitipoli sit jos joku hätä tulee. Ihan mielenkiinnolla odotan nyt muuttoa Helsingistä Espoon puolelle, että onko sama meno vai eri. Ainakin mun neuvola vaihtuu isosta tk:sta pieneen neuvolayksikköön, katsotaan mitä muuta muutoksen tuulet tuovat tullessaan. Seuraava neuvola mulla onkin sitten jo siellä uudessa, muutto on toukokuussa. Puntaroin sitten sitäkin, että vaihtaisinko sairaalan Kättäristä Jorviksi, mutta meen nyt ainakin noihin seuliin nyt Kättärille ja katson sitten myöhemmin vaihdanko sairaalaakin. Jorvissa olis vissiin paremmin parkkipaikkoja
, mutta toisaalta perinteet velvoittaisivat Kättärille, molemmat pojat kun on siellä syntyneet...
Vilkutukset kaikille!
Jaja ja pikkuinen 9+3