MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Joo, älä poista BV =) ihan positiivisella mielellä täällä ollaan =). Tänään varasin UÄ:n joka on viikoilla 7+4 eli 2 ½ viikon päästä ja neuvolankin varasin ja se on tasan kolmen viikon päästä. Aika näyttää mitä tapahtuu =) ..eilen ainakin "mukavasti" oksetutti :LOL: ..

Tulkaahan pian kertomaan UÄ uutisia ne kellä ne hetket lähestyy :) .

Wippii ja baby 5+2
 
Heipsan!
Ihanaa täällä on taas paljon porukkaa jotka jännää ultraan menoa. Pian aletaankin sitten kaikki jännäileen np-ultraa..nopsaa se aika menee.

BV, juu olen menossa np-ultraa ja se aika varattiin sijaisneukan kanssa puhelimessa samalla kuin toi mun neuvola-aikakin. JOtenkin vain tuntuu oudolta mennä neukkaa "niin myöhään" ku muut pääsääntöisesti käy siellä alle rv11.. Mulla siis maanantaina neukka ja heti tiistaina sitten ultra..
Mietinkin tässä et ottaiskohan se mua vastaa tuota aikasemmin esim päivystystunnilla ihan vain että kuunnetais sydänääniä :ashamed:

Piprane ema, onnea häiden suunnitteluun :heart:

OIvoi, kyllä taas ramasee..taidanpa hetkeksi oikasta sohvalle. Illalla esikon futisharkaa tiedossa..

Minnäi ja Myry 9+2
 
Mullakin alkoi nyt se ekan ultran jännäily, just soitin Diacoriin ja varasin ultran parin viikon päähän. Sen verran maltoin, että sitten ollaan jo rv 7+2, joten uskoisin sitten jo näkeväni tulokkaan, kun vaan olisi ihan ehta kyytiläinen eikä mikään tuulimuna! Neuvola onkin siitä sitten viikon päästä.

Vieläkään ei ole tullut muita oireita, kuin jatkuva alavatsan nipistely ja tissien turvotus sekä kipu. Mielenkiinnolla odotan, että iskeekö toi pahoinvointi muhunkin vai säästynkö siltä :D

Siilinlapsi ja öttis 5+1
 
Aamulla menin yhteipäivystykseen ja vaadin siellä, että minut on ultrattava, koska vuoti eilen niin runsaasti ja aamullakin vielä tihutteli kummiskin.. odottelin siellä n. 5min niin hoitaja tuli hakemaan minut äitipolille..olin ihan kummistunut miksi sinne.. no vatsanpäältä ensiksi yritettiin eihän siitä näkynyt yhtään mitään :LOL: no sitten alakautta lääkäri ultrasi siellä näkyi kaksi pientä tervettä sikiötä :heart: :heart: :heart: sykkeet olivat kummallakin hyvät ja viikkojahan oli jo hämmästykseni jo 7+4 oho :) :) olen siis todella onnelllineeen..syytä vuotoon sanoi, että kun minulla olisi kuukautiset pitänyt juuri alkaa sinä päivänä oikeesti niin ne oli ehkä kuukautiset tai jotain hormooni vuotoa, en kuunnellut niin tarkkaan olin vaan niin onnellinen :heart: :heart: :heart: :heart:

mammuli ja pienet ihmeet rv 7+4
 
piprane ema Onnea iloisesta uutisesta!

tasse Kyllä mä uskon, että olet raskaana. Ehkä tämä sijainen ei sitten vaan oikein osannut, tai jos sulla onkin vähemmän raskausviikkoja kuin on laskettu?

marrasmaija tervetuloa :flower:

mammuli2 Ihana uutinen! :heart:

Mä odotan vieläkin kutsua ultraan, tällä viikolla pitäisi tulla postissa. Ei jaksaisi millään odottaa sitä ultraa :heart:

Nallu ja Hattivatti 9+4
 
Voi miten mukavaa kun monelta vuodoista tms kärsivältäkin on tullut nyt mukavia uutisia. Mammulille tuplaonnea, on kyllä varmaan aikamoinen tunne kun niitä näkyykin kaksi :eek: Itselleni olisi ainakin melkoinen ylläri, meidän suvussa ei ole yhtään kaksosia eikä miehenkään, jotenkin ei ole tullut mieleenkään että nytkin voisi periaatteessa noin käydä =)

Mulla on aika vähäoireista myös edelleen, ja sinänsä ihan kiva, en kyllä pahoinvointia kaipaa yhtään. Huono homma vaan on että mulla on nälkä koko ajan ja olen ikäänkuin tulevan pahoinvoinnin varalta antanut itseni napostella milloin mitäkin, tänään vaaka näytti melkein 2 kiloa enemmän kuin kk sitten! Kiva kiva jos tää painonnousu alkaa jo nyt :ashamed: osa voi kyllä olla turvotteluakin mutta silti, nyt saa loppua ainakin toistaiseksi! Paljonko teillä muilla uudelleensynnyttäjillä on tullut painoa raskauksissa? Mulla tuli ekassa 17-18 kiloa mutta lähti kyllä kaikki pois imettäessä, samaan lopputulokseen tähtään nytkin mutta painonnousu ei olisi niin välttämätöntä kun olin viimeksi loppusuoralla aikamoinen valas :whistle:
Sokeripala rv 5+1
 
Sokerinpala mulla on tullut suht vähän kiloja, ekassa tuli 7 ja tokassa 5,5. Saa nähdä kuinka nyt käy, ainakin liikunta on jäänyt vähemmälle lapsien tultua että voi olla hyvinkin mahdollista että kiloja tulee nyt reippaasti enemmän.
 
Heippa! Voisin ilmoittautua mukaan, jos vielä mahtuu! :heart:

Esikoista odotellaan ja raskausviikkoja koossa..ööh...8+2 kai menkoista laskettuna, lasketut aika menkkojen mukaan 6.11.2020. Saattaa kyl vielä muuttua, kun ultran mukaan oon kai 3-4 pvää jäljessä aikataulusta.

Eka neuvola tiedossa ylihuomenna ja varhaisultraan laittoivat neuvolasta lähetteen jo rv 6+6, kun mulla epäsäännölliset menkat...siel kävin siis reilu viikko sitten :heart: 6,7 mm pikkuinen siellä köllötteli ja syke näkyi hienosti! Ja tämä siis mahan päältä =)
 
voi miten ihania uutisia mammuli, kaksi pientä matkassa mukana :heart:

huomenna olis mun totuuden hetki kun olis aamusta se varhaisultra..jännittää niin maan perkuleesti, ens yönä en varmaan nuku silmällistäkään..mieskään ei pääse mukaan kun esikoinen on kipeenä on sitä sitten kotona hoivaamassa..

kurpitsa rv 7+1
 
heippa täältä :)
Ja mammuli onnea :flower: :flower: tosi hieno uutinen :heart:
Väsymystä täällä edelleen ja etominen yllättää aina välillä päivän mittaan. Painoa tullut tän uskomattoman turvotuksen myötä jo 3kg vaikka en oo syöny yhtään enempää ja työharjoittelussa tulee käveltyä osastoa pitkin poikin :| no mut ei sille varmaan mahda minkään ennen ku toi kessi häviää :)
Viikon päästä olis eka neuvola...niin se aika menee :heart:
Tuleeko muille sellasia hetkiä, että tietää tasan mitä ruokaa tekee mieli ja mitkä etoo? Mä osaan oikein yksityiskohtaisesti kuvailla haluamani ruuat :LOL:

No mut tää menee nyt saunaan :p

Riikka & öttiäisvauva 7+1 :heart:
 
:heart: Onnea mammulille kovasti :heart:

Meillä on suvussa kaksosia, äitini on kaksonen ja äidin kaksois sisarella on kaksoset..Sitä vähän jännäilly, että tuleeko ne kaksoset minulle ku äitille ei oo tullu, kuulema voi pompata yhdensukupolven yli :whistle: Riittää kyllä mulle yksi kerralla ku tuo esikoinenkin vielä niin pieni.

Huh huh, ku maha on taas vaihteeksi niin turvoksissa! :eek:
 
Kerroin miehelleni että masussa möyrikin kaksi pientä, meinasi pyörtyä :LOL: mutta oli lopuksi nii onnellinen.. ei olla viel kerrottu sukulaisille, koska mitätahansa voi vielä siltikin tapahtua..

kiitos kaikille onnittelioille.. ja hyvä kun muutkin ovat saanet hyviä kuulumisia :heart: :heart:
huomenna meillä on meno vielä johonkin 3d vai olikohan se 4d ultraan.. näkee vielä paremmin tilanteen,koska kyseessä kummiskin kaksi murua :whistle: sitä odotellessa, kerron taas huomenna uudet kuulumiset.. pää on ihan pyörällä, ensiksi pettynyt siis eilen kun vuoti ja tänään tuplasti onnea..niin kun alussa sanoin kun vihloo vatsaa jotenkin kovasti, että liekkö kyseessä kaksoset niin kyllä vain..se äidin vaisto on loistava :heart: :heart:

 
Aivan ihania uutisia Mammuli! Iso onnittelu :hug: sinne. Tosi upea juttu, että murhe kääntyikin tuplaonneksi. =)

Mä peruin sen huomisen ultran. Ajattelin, että kyllä mä jaksan sen viikon verran vielä odottaa kun tähänkin asti on odotettu. Näkyy sitten kaikki tarvittava paljon varmemmin. Ajattelin, että jos siellä joku on, niin se on siellä ens viikollakin. Nyt on vain rauhallisen odottava olo. Ensi viikolla tiistaina on eka neuvola ja illalla ultra. Tässä välissä on pääsiäinen ja se taas tietää muuta mietittävää. Olemme perjantaina menossa isäni luo ja aion silloin kertoa hänelle tästä raskaudesta. Siskolleni kerroin tänään.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille marrasodottajille!

Katja-75, rv 6+2



 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä