Meillä oli tänään eka neuvolakäynti.
Kauhea nippu luettavaa ja joku dvd saatiin mukaan. Neuvolantäti laski, että mulla ois laskettu aika 2.11. ja että oisin nyt jo viikolla 8+6! Tuo siis laskettu viimeisten kuukautisten mukaan, mutta tiedän kyllä varmuudella, että hedelmöitys on tapahtunut melkeen puolitoista viikkoa myöhemmin kun on niin pitkä kierto ja testasin ovulaatiotakin.. Joten mun laskujen mukaan olis 7+2.
Niin ja sitten, päästään ultraan jo 15.4. :heart: Eli ei nyt sit ainakaan mennä siihen varhaisultraan kun kerran tuohonkaan ei oo kun reilu kaks viikkoa. Siellähän sitten selviää ne raskausviikotkin paremmin, joten antaa nyt olla listassa vielä toistaseksi noin kun on laitettukin.
Pahoinvointi on pahentunut vähäsen, tänään oli oksennuskin aika lähellä aamusta.. :x Kaikki hajut on kyl voimistunu ja siks yökkkäilenki niin helposti. Eilen olin ihan varma, että possunfileet oli pilalla kun ne hais niin karmealle, mutta mies kyllä väitti, että ihan normaalille haisee ja päiväyskään ei ollut vielä. Mitään uusia oireita ei oo ilmaantunut, mutta ne kovat mahakivut on kyl vähentynyt. Tai kyllä nytkin välillä tuntuu, mutta ei niin hirveesti.
Anoppi oli muuten nähnyt unta, että odotin nelosia..
Saa nähdä kuinka monta sillä niitä on, kun mieskin on vakaasti päättänyt, että kaksoset ainakin on tulossa.
Mammulille :hug: