Moikka tälle päivälle!
Jes, huomisesta lähtien ilmat alkaa lämpenemään B) Tietää missä vietetään päivät.... No, nukkuis neitikin paremmin, on nyt pari levotonta yötä takana |O
Tänään tuli vahvistussähköposti BabyStyle.fi:ltä, saan siis mustat rattaat pinkillä kopalla :heart: Voi kun tulisivat pian, vaikkei sitä tarvetta vielä olekaan =)
Kateltiin tytön kanssa tänään sen syksyn/talven vaatetilannetta. Ja yllättävän paljon olen jo ostanut housuja ja paitoja! Eli ei passaa enää ostaa etukäteen yhtään, sit vasta jos tarvetta on. Toppahaalari on hankinnassa, onkohan H&M:n haalarit mistään kotoisin? Siinä kuitenkin on tuulenpitävä ja vettähylkivä kangas, sekä vahvikkeet polvissa ja pehvassa. Hinta on 49,90?, ihan tarpeeksi tuossakin maksettavaa. En ikinä raaskis ostaa mitään 80? pukua yhdeksi talveksi kun ei kakkoselle kuitenkaan olisis sopiva kun eri vuodenaikoina syntyvat :/
RD: Ihan varsin tahallaanko miehes aina sun mielen pahoittaa? :hug: Onko teidän suhde ok kun vauvakin vielä tulossa? Sori kyselyni, mut ikävää tuollainen on jos joutuu itkemään ihan
Suppareista.... Mulla tuli tosi paljon harjoitussupistuksia esikon aikaan. No, ikinä ne eivät tehneet mitään kohdunsuulle (usein siis tarkisti saikkua hakiessa samalla tilanteen). Mut nyt oon sit miettinyt et mistä ihmeestä mä tiedän et jos nää onkin olleet voimakkaampia? Välillä tuntuu tosi ikäviltä, mut oon sit ottanut rauhallisemmin. Onneks on kohta se keskiraskauden lääkäri tulossa, en tiiä vaan milloin. Kun äippäpolille asti joudun kun sähläsivät jotain neuvolassa :kieh:
Joo, ja jos ei riittänyt että yhden kerran peruivat mun hammashoitajan ajan, niin tänään sit uudelleen :headwall: Syyskuulla ois kuulemma seuraava vapaa aika |O Mua otti niin paljo pannuun et sanoin etten kyllä enää silloin ison mahan kanssa voi selälläni maata. Et antaa olla sitten, yritetty on! Kun hammaskiveä oisin vaan poistattanut, mut eipä väkisellä
Sanoi et varaa sit aika synnytyksen jälkeen... Niinpä varmaan, meni usko tuohon hommaan :headwall:
Että mulla tosi hyvää tuuria noiden aikojen varausten kanssa, kolme peruutusta jo, katotaan saankohan äippäpolillekaan aikaa edes! Ai niin, huomenna varmasti soittavat et mun sokerirasitusaika on peruutettu
Beibillä tuntuu olevan taas vauhdikkaat päivät menossa. Vähän väliä hyppii mahassa. Ehkä huomisen vielä jaksaa jytistää kunnolla ja sit on jo levättävä :heart: Kai silloin kasvaa ja nukkuu enemmän tai jotain, oli myös esikoisella lepopäivänsä =)
Pesin tänään turvakaukalon kangasosat koneessa, ja tytön avustuksella pyyhittiin itse kaukalo =) Ihana ois jo laitella kaikkea valmiiksi, mutta onpahan tuota aikaa minulla! Loppujen lopuksi ei tarvita kovin ihmeellisiä enää, toppapuku ja sit vaipat ym...
Pitäisi ostaa esikoiselle isompi sänky niin saadaan hyvissä ajoin tottumaan toisenlaiseen nukkumaympäristöön
Voipihan se olla alkuun melkoista kun pääseekin sängystään pois!
Tää lopettelee tältä erää :wave:
Luminka ja neitonen 25+3