Kopsaan tän oman navan toisesta pinosta...ei jaksa kirjottaa kahteen kertaan.
4 D:stä ei tullut tänään mitään, kun poitsu veti sikeitä käsi naaman edessä. Vähän kerettiin miehen kanssa kasvoja näkemään, mutta sitten käänsi pään "tyynyyn" ja käsi eteen, että antakaas mun nyt olla rauhassa. Lääkäri koitti herätellä pikkuista, mut hermostu vaan ja huito kättä, et hus hus siitä. Saatiin uusi aika parin viikon päähän, jos silloin ois kuvauksellisemmalla päällä. Parhaat ajat tuolle vauvakinolle ois kuulemma viikoilla 10-12 ja 22-28. Mulla ois sitten seuraavalla yrityksellä 29 ja jotain, mut sanoi et kun oon hoikka, niin pitäis näkyä myöhemminkin hyvin. Mulle ois kyllä kelvannut kuvat vaikka käsi naaman edessä, mut lekuri halus saada kunnon filmiä. Oishan se kiva, jos sais just kuvaa kun vauvalla ois silmät auki ja ois liikkeessä tai sitten sööttiä haukottelu kuvaa.
Viime kerralla ois saanu ihanat haukottelukuvat ja kasvokuvaa edestä, mut silloin oli viikot 21 ja silloinen lääkäri oli sitä mieltä, et otetaan 4 D kun vauva on pulskempi. Vähän perfektionisteja nää lääkärit täällä.. Ei se mua niin haittais onko kuva täydellinen, kun tuo 4 D on täällä niin edullinen ( 50 ?), että vois sitä useamminkin käydä. Tääkin lääkäri, jossa tänään kävin tekee vaikka kaikki ultraukset 3 D kuvina, täytyy vaan ite maksaa. Muuten nää kaikki tavalliset 2 D ultraukset ei maksa täällä mitään. Ja mut on ultrattu tähän asti jo huimat 9 kertaa! Tää terveydenhoito on täällä huippua...mut en tykkää vaan mun gynestä, vaikka se on hyvä, mut lietsoo liikaa paniikkia. Niinkuin just tuosta perätilasta. Emmä haluais siitä vielä mitään stressiä ottaa.
Toivottavasti
JennyAdelinalla ois kaikki hyvin. Varmaan ottivat sisään sairaalaan? Pelottavan kuuloisia supistuksia
Liikkeistä: Joo oon havainnu kanssa tuota tiettyä päivärytmiä. Iltajumpat on kanssa tuttuja täällä
Ja kun vatsaa silittää, niin tulee vastaus ja imurin äänestä protestointi
nimistä: Meillä on jo jonkun aikaa ollut etunimi valmiina pojalle. Olen aina tykännyt siitä nimestä ja alkaa samalla kirjaimella kuin mun ja miehen etunimet. En halua paljastaa sitä edes täällä netissä....se on ******, oltiin heti yksimielisiä miehen kanssa tuosta etunimestä. Toisesta nimestä oli vähän erimielisyyksiä, mutta päästiin nyt yhteisymmärrykseen. Miehen suvun perinteiden mukaan tulee molemmista suvuista nimet. Eli miehen esi-isän nimi ja mun esi-isän nimi, eli siis 3 nimeä, koko nimi on:
Kuunkulta ja poitsu 27+3