Noista vaatteista on näköjään ollut puhetta: Meillä molemmat on ollut 54 cm ja yli 4 kilosia,neiti melkein 4.5kg eli meillä 56cm vaatteet on jäänyt äkkiä pieniksi ja paljon on käytetty 62cm vaatteita. Syksyllä syntynyt poika onkin paljon viettäny kanssa aikaa peiton alla ja neiti joka syntyi keväällä olikin helpompi pukea kun alkoi ilmat lämmetä.
Vaatteiden määrästä en osaa sanoa kun itse olen laiska pyykin pesijä :ashamed: niin vaatetta saa olla enemmänkin ja nyt sitä sitä sitten alkaa olla aika paljon kun on jo kaksi sottapyttyä ennestään
Itse en ole ostanut vauvalle vielä mitään vaatetta,ehkä sitten rakenne ultran jälkeen uskaltaa,muutenkin enemmän tullut sitten ostettua syntymän jälkeen kun nähnyt kumpi tulee ja tuohan ne vieraatkin vauvaa katsomaan tullessaan meille ainakin yleensä vaatteita
Sitterin sain kaverilta,on melkein kuin uusi ja ihanan värinen ja muutenkin ihana =)
Hari Mao Tupla onnittelut :flower: :flower:
Red Dragon Laitan sulle yv:nä noihin sun kysymyksiin vastauksia,tulee muuten semmonen romaani tähän
Mä eilen huomasin vihdoin että masu on kasvanut,kyllä siinä illalla semmoinen kasvanut pallo tuossa alamahalla on
ja oikein kun rauhotuin sänkyyn illalla niin tunsin myös hentoja liikkeitä :heart: On niitä varmaan aikaisemminkin tuntunut mutta kun olen nukahtanut heti kun sänkyyn päässy niin en ole kerinnyt niitä huomata