Rinzessa: Älä masennu, ei mullakaan näkynyt esikoisesta maha vasta kuin puolen välin jälkeen! Seuraavista yleensä alkaa jo aiemmin pullottamaan. Nimimerkillä kokemusta on!
Yleensä alkuturvotus menee ohi ja tuntuu just et ei näy masu ollenkaan! Sit oikea vauvamasu alkaa kasvamaan ja siitä se sitten lähtee =)
Tanskuli: Toivottavasti nuo sinun krampit on ohimenevää :hug: Onko ne sit ihan supistuksia? Ilkee jos tässä vaiheessa jo alkaa... Mulla on tullut nyt muutamia harjoitussuppareita, ihan kivuttomia, mut huomaa silti vatsan kovettumisena.
Tulentyttö: Saanks udella minkälaisen sormuksen valitsit?
Mulla on valkokultaa johon upotettu pieniä timantteja, sekä toisessa reunassa keltakulta"reuna". Vihki- ja kihlasormusta kun pitää yhtäaikaa niin näyttää et olis kolme sormusta, keskellä valkokulta ja reunoilla keltakulta =) Jännän näköinen, ihastuin heti siihen yhdistelmään! Mulla meni myös tilattavaksi toisesta liikkeestä, onneks oltiin ajoissa liikkeellä
Milloinkas
Redillä rakenneultra? Mulla on kesäkuun 19. päivä =)
Onkos muut saaneet jo rakenneultraan aikoja?
Ihana kun masu on alkanut pullottamaan aamuisin ennen aamupisua
Tietty rakko nostaa kohtua ylöspäin ja tuntee ihan selvästi :heart:
Me saatiin tuossa uusi pyykinpesukone. Tai ei se nyt ihan uusi ole, pari vuotta vanha. Entinen halusi eilen illalla jo jäädä eläkkeelle 25 palvelusvuoden jälkeen
On tosi hiljainen entiseen konekivääriin verrattuna