No minä kävin vielä nukkumassa, tyttö heräsi aamulla 6.30 ja väsytti ihan kaameasti!
8.45 neiti ulos nukkumaan ja itse kömmin takas ukon viereen
Nyt jos sitä jaksais vähän paremmin...
keiju: Minä jouduin viimeksi olemaan saikulla selän takia! Tais olla välillä iskiasta ihan, jalkaan säteili ja petti alta. Eipä siinä sitten seisomatyötä tehdä kun aamulla saa miettiä pääseekö konttaamalla paremmin vessaan |O Ne kivut alkoivat jo 10 viikon tienoilla, ja siitä lähtien olin välillä töissä ja välillä poissa. 20. viikon jälkeen en enää päässyt yrittämäänkään, lääkäri kirjoitti 2 viikkoa jatkoa joka kerta. Ihan lähempänä äippäloman alkua vasta tuli 1kk kerralla. Vähän väliä siis sain lääkärissä juosta :headwall:
Meillä pomo ei todellakaan tykännyt, ja suuttui kun vein saikkulapun! Sekin aiheutti stressiä töissä vielä ollessa, ja väkisin välillä koitin jaksaa vaikka kuinka koski. Sit oli pakko kerätä rohkeutta ja sanoa että koskee niin kauheasti että ne pääse seuraavana päivänä duuniin..
Ei ole kyllä yhtään ikävä sitä aikaa vaikka olikin ihanaa olla raskaana. Onneksi nyt saan olla koko raskausajan kotona eikä tarvitse murehtia noita enää! Välillä selkään vähän koskenut varsinkin jos tyttöä pidempään pitänyt sylissä.
kutmula: En tiedä onko muille tulossa vielä vauvoja, työkaveri saa. En vaan ole hirveästi hänen kanssaan tekemisissä. Vuosi sitten toinen duunikaveri sai pojan 5pv ennen kuin meidän neiti syntyi =) Hänen kanssaan oltiin jo raskausaikoina kahviseuraa toisillemme, ja sama jatkuu vieläkin kerran viikossa!
JennyAdelina: Kyllähän täällä jo moni ne kuplinnat ovat liikkeiksi huomanneet =) Tosin taitaa olla aiempia lapsia. Kyllä ne erottaa suolenliikkeistä, harvemmin niitä ihan tuolla alhaalla kulkee
Et voi hyvinkin olla! Ja siitähän ne vahvistuvat päivä päivältä ja arvaukset saavat lisää varmuutta =)