Kerrankin neidit nukkui pitkään.. Vaille 11 heräsivät. Olin pirteä, iloinen, tyytyväinen itseeni yms..
Mutta sitten kaikki romahti hetkessä..
Minä olen luullut, että minulla ja miehelläni on mennyt hyvin.. Mutta olen näköjään ollut täysin väärässä. Ainoa, mikä ihteni mielestä on meidän parisuhteessa huonosti, ni seksin puute. Meidän parisuhde taitaa perustua vain seksille. Ainakin ukon mielestä..
En jaksa.. Itkettää vaan.. Tunnen itseni niin huonoksi.. Pitäiskö sitä vaan rakastella, jos itsellä ei tee yhtään mieli..
Minua vain syyttää ja huutaa kaikille.. Onnistui täydellisesti siinä, mitä yrittikin. Itsetuntoni taas niin alas ku voi vaan mennä.. Ei enää kiinnosta mikään. :'(
Tänään olisi klo 13.00 miehen enon 50-vuotis synttärit, jonne meillä ei ole tarkoitus mennä, koska mies ei halua, vaikka on oma kummisetänsäkin.. Ku ei oo kuulema mitää paitaa, minkä vois päällensä laittaa. Ehdotin jo että käydään ostamassa paita..
Mutta sitten, kun aloitti tuon riehumisensa, ni sanoin, että lähen tyttöjen kanssa sinne. Ukko: "milläs ajattelit sinne mennä?" mie: Kävelen tyttöjen kanssa. Lähti käymää kaupungilla, että näkee veljensä ja sanoi kohta tulevansa takas, ni enkö mä autoa muka saa ottaa?
Mies minulle: "sinun tarkoitus on vain mennä häpäsemään minut sinne"
On kyl ihan väärässä.. En jaksais olla koko päivää persiille ammutun karhun seurassa.. Ja kyl kaikki tietää, että ukko ei tykkää yhtään käydä juhlissa..