Marraskuun masun kasvattajat toukokuussa.... LA:t 1-15.11.2008

mäkin jouduin tuossa ostamaan jo isommat rintsikat, ku muutenki on jättimeloonit :headwall: nyt koko on jo 70-D ja nekin hikiseen mahtuu... mä oon miettiny samaa, että joudunko kohta vetää päälle jotku sadan D:n rintsikat :LOL:

Rinzessa ja Papu rv.13+2

Maotao: Rintojen kasvusta... Mulla ei viimeks enää lopussa kovin kasvaneet. Tosin silloin oli yhteensä noin 1½ kuppia suurentuneet normi tilasta. Mut maidon noustua en voinut pitää omia, vaan siirryin sairaalassa suoraan imetysliiveihin. Ne oli sen verran joustavat että antoivat periksi hyvin =)

Nyt en ole huomannut vielä mitään kasvua, sellaiset ajokoirankorvat vieläkin ovat 7½ kk:n imetyksen jäljiltä :LOL: Eivät oikeastaan pienemmät ole kuin ennen raskautta, vähän venyneemmät vaan :whistle:

Mulle sanottiin kaupassa josta ostin elämäni parhaimmat liivit että juuri raskausaikana kannattaa panostaa hyvin istuviin liiveihin. Rinnat joutuvat venytykselle jopa enemmän kuin imetysaikana. Tapauskohtaista varmasti tämäkin! Nyt vaan odottelen että vähän saisivat nekin liivit täytettä jotta voisin ottaa käyttöön :D

hellurei!
täällä on niskapoimu ultra kuulumisia, elikkä kaikki oli hyvin, niska turvotusta oli 1,4 eli kuulemma normaali ja se verikoe mikä otettiin niin sekin oli ihan hyvä.
oli mukava nähdä teeveestä kuinka se pieni onkin siellä, ja se liikkuikin tosi paljon. seuraava ultra olis sitten kesäkuun lopussa eli se on se rakenne.
Huonot olot on kaikonnut kaikki pois, onneksi. Maha on kasvanut mun mielestä tosi paljon, ja hiukan on turvotustakin.
kamalat allergiat taas mun ihollani koko aika kutisee eikä allergia lääkkeet pahemmin vaikuta. oon välillä käyttänyt kortisoni voidetta, mutta aina pelottaa sitä käyttää vaikka lääkäri on antanut siihen luvan.
Rinnat on kasvanu kans ihan älyttömästi ja varmaan vieläkin kasvanee, ostin justiin uudet rintaliivit mutta nekin tuntuu että on pienet. kaupoissa kun ei mahda oikein olla c kupista isompaa.. ja mä sellaiset kohta tarttisin.. onko mitään vinkkiä mistä vois löytyä isompia liivejä?
sitten mua ottaa ihan aivoon nämä mun nänni, ne on jo pari vuotta ollu tälläset, ne halkeilee, jonka vuoksi niihin tulee haavoja, sitten ne jää aina liiveihin kiinni ja kun ottaa pois niin ne taas niinku repeää ja taas alkaa alusta, ne ei ikinä parane oikein kunnolla. oon laittanu kortisoni voidetta niihin joka auttaa muutaman päivän mutta taas..
Muuten on mennyt ihan hyvin, taaperon perässä juostessa. Kyllä voi pieneen ihmiseen mahtua niin paljon virtaa, ja koko aika saa siivota pojan jälkiä, ja hetkeksi kun selän kääntää, niin jotaij pahoja sitä ollaan tekemässä..
mutta, kohta nukkumaan..
heippa kaikille

Regina&13vkoa

Huomenta täältä töistä!
En kyllä ymmärrä, miten kukaan voi koskaan saada itsensä aamulla törkeän varhain ylös ja vielä iloisin mielin -toisaalta mitä marisen, ihan itse näitä keikkahommia itselleni otan (ja tuleepa toisinaan mieleen lausahdus 'aina tämä kotiolot voittaa'...)

Rinnoista: itse olen ihan tyytyväinen rintojeni kasvamiseen: aiemman laihdukseni/elämäntapojeni muutoksen myötä kuppikoko litistyi bee miinukseksi ja tuhdinpaan päin ollaan menossa (siitäpä se 5-vuotiaanikin taannoin iloitsi ;) ).

Saisinpa itselleni hetken aikaa tässä joku päivä, että voisin ihan yksin ja rauhassa mennä koluamaan kaupoille -olisi tarvetta jos jonkinmoisille äitiysvaatteille -ja kenties vauvallekin. Minulla ei todellakaan ole mitään vauvanvaatteita jäljellä, kaikki annoin eteenpäin kuopuksen jälkeen -eihän minulla ollutaikomustakaan enää koskaanikinämilloinkaan raskautua. Niin se mieli (niin, mieli tässätapauksessa) pettää toisinaan.

Kerrankin neidit nukkui pitkään.. Vaille 11 heräsivät. Olin pirteä, iloinen, tyytyväinen itseeni yms..

Mutta sitten kaikki romahti hetkessä..

Minä olen luullut, että minulla ja miehelläni on mennyt hyvin.. Mutta olen näköjään ollut täysin väärässä. Ainoa, mikä ihteni mielestä on meidän parisuhteessa huonosti, ni seksin puute. Meidän parisuhde taitaa perustua vain seksille. Ainakin ukon mielestä..

En jaksa.. Itkettää vaan.. Tunnen itseni niin huonoksi.. Pitäiskö sitä vaan rakastella, jos itsellä ei tee yhtään mieli..

Minua vain syyttää ja huutaa kaikille.. Onnistui täydellisesti siinä, mitä yrittikin. Itsetuntoni taas niin alas ku voi vaan mennä.. Ei enää kiinnosta mikään. :'(

Tänään olisi klo 13.00 miehen enon 50-vuotis synttärit, jonne meillä ei ole tarkoitus mennä, koska mies ei halua, vaikka on oma kummisetänsäkin.. Ku ei oo kuulema mitää paitaa, minkä vois päällensä laittaa. Ehdotin jo että käydään ostamassa paita..

Mutta sitten, kun aloitti tuon riehumisensa, ni sanoin, että lähen tyttöjen kanssa sinne. Ukko: "milläs ajattelit sinne mennä?" mie: Kävelen tyttöjen kanssa. Lähti käymää kaupungilla, että näkee veljensä ja sanoi kohta tulevansa takas, ni enkö mä autoa muka saa ottaa? :eek:
Mies minulle: "sinun tarkoitus on vain mennä häpäsemään minut sinne"

On kyl ihan väärässä.. En jaksais olla koko päivää persiille ammutun karhun seurassa.. Ja kyl kaikki tietää, että ukko ei tykkää yhtään käydä juhlissa..

RD: Inhottava tilanne :( Oliko samanlaista silloin kun odotit tyttöjä? Ei ne miehet taida ymmärtää, että tuollaisetkin asiat voivat johtua HORMONEISTA! Käske ukkos käyttämään oman käden iloa siihen saakka kunnes jaksat itse innostua =)

Itseäkin välillä harmittaa kun ei tee mieli, mut ei sitä koneet väkisin toimi! Meillä vaan on toisinpäin normaalisti, mulla enemmän haluja kuin miehellä. Joten nyt on molemmilla halut tasoissa, viikon välit sopii molemmille paremmin kuin hyvin. =)

Mä väsähdin ihan totaalisesti.. eka olet pirteä.. Ollut jo monta päivää, mutta nyt on totaaliväsymys..

Ja miehen enon vaimokin soitti, että pitäisi mennä.. Kuulema suuttuu pahasti.. Ja on leiponut klo 6 alkaen.. Minkäs mie teen, ku ei tuo lähe. :headwall:

Luminka: en tiiä.. Mie en oo mitenkään innokkaimmasta päästä muutenkaan rakastelemaan.. Ainoastaan sitten, kun tekee mieli.. Ja kyllähän tuo käyttää kättään ihan tarpeekseen kuulema.. :LOL: Huono vaimo, kun olen. Hankkis paremman naisen.

Nuo halutkin on sellainen juttu et ei se ole niin itsestään selvä asia. Nekin muuttuu yleensä suhtee aikana, tosin te olette tainneet olla yhdessä jo pidempään kuin me (5½ vuotta). Tottakai se alkuhuuma on vähentynyt ja on myös muutakin elämää.

Jospa teillä on ohi menevä vaihe. Koita vaan selittää miehelles ettei se siitä johdu ettei tee mieli (tiedän, ei aina tunnu uskottavalta itsestäkään kun mies asian noin ilmoittanut)!

Luminka: Ei me olla oltu yhdessä, ku vasta hmm.. jaahas.. paha paha.. syksyllä tulee 9 vuotta. ja samana päivänä tulee täyteen kaksi vuotta naimisissa..

Tuolle ei mun kannata selitellä mitään. Se osaa satuttamisen taidon, ni se on vain kestettävä. Aamulla tuli viereen ja sanoin heti, että ei kannata yrittää mitään, koska en halua, ei tee mieli.. Mutta ei vaan uskonut.. Ja sitten jossain vaiheessa nousin ylös sängystä..

Siitähän se sitten suuttui.. Olis jo maanantai, että pääsis töihin.

Luminka: sitä oon sanonut miehelle itelleenkin.. Mutta minkäs teen..

Tässä väsymyksessä yritän tuota liikkeen toimintasuunnitelmaa tehdä loppuun.. Pientä loppu hiomista.. Ei vaan jaksais.. Väsyttää.. Tänään oli suunnitelmis ne munkkien teotkin, mut nepä sit jäi..

Taas koitti projekti ´Laita tyttö sisälle nukkumaan`... ei taida nyt onnistua :headwall:
On se joskus niin vaikeeta, pelleilee vaan kun käy kaatamassa takaisin sänkyyn :whistle:

Vitsit kun ei pääse terassille, ukko just laittoi puuöljyn joka paikkaan. 7 aikaan illalla vasta olis kuiva, höh! Mut tuli tosi siistin värinen, tumman ruskea =)

Minä poltin itteeni auringossa taas, kivasti kutittelee :snotty:

Pitkästä aikaa täällä taas. En oo pariin päivään konetta avannukka.

Torstaina vietettiin ihan pereheen kesken koko päivä. Käytiin vapputorilla ja illasta kyläilemässä. Ja ulkoiltiin iltapäivällä. Pitkästä aikaa oltiin vaan koko perheen voimin. Tosi mukavaa oli!

Mie vietän vapaaviikonloppua näistä kotitöistä ja lapsen hoidosta. Ukon viimeviikonloppuisen rymyreissun vuoksi miullaki on nyt ihan vapaa viikonloppu. Kävin aamulla kampaajalla ja sit ostin mammahousuja. Kauheeta sentään! Esikoisen kans en hankkinu yksiäkään mammahousuja, entiset lökäpökät meni ihan hyvin. Nyt ei puhettakaan... Pari toppia myös ostin. Iltapäivän makasin sohvalla ja katoin telkkaria. Laitoin hyvää ruokaa ja illasta vielä kävin kaverin luona istuskelemassa.

Yöllä pitää kattoa jääkiekkoa ja sit aamulla saan nukkua pitkään! Jee! Ja huomennaka ei tarvii tehä kotihommia tai reagoida kiukkuavaan pikkumieheen! Kyllä isi hoitaa! :D

Onko kenelläkään muulla yhtä tylsää kuin minulla? Ei siis mitään tekemistä, koneella koitan väkisin roikkua etten ihan tylsyyteen kuolisi :LOL:

Uloskaan ei voi vielä mennä takapihalle siis, kun ei vieläkään ole öjlyt kuivaneet..
Oisin voinut vaikka lähteä jonkun kaverin kanssa käymään baarissa limpparilla, tuun kohta mökkihöperöksi :snotty: Kolmeen kuukauteen en ole päässyt mihinkään, joten alkaisi olla aika päästä ihmisten ilmoille! Kotiäitinä kun olen, en edes töiden kautta pääse ihmisten kanssa tekemisiin. Tapaan tietty kavereita mut siihen se jää..

Sori tylsyys-valitus :ashamed:

Luminka ja tänään hurjat 14rv täynnä :D

Mä löysin tänää lindexiltä mammahousut, oikeen mukavat ja nätit ja sit yhen paidan. Sain ne halvalla, kun siellä oli tarjous, et osta yli 30e nii saat alennusta 10e. Sit mä sain taas vaihteex niin hurjan pyörrytyskohtauksen et lyhistyin sinne portaisiin, onneks olin kaverin kans. Täytyy neuvolas ti valittaa tästä, koska ei ollu eka kerta eikä suinkaan mukava. Mut olin tosi yllättyny miten nätit puuvilla caprit löysin ja enää ei masua kiristä. Eli välillä jotain hyvää mullekki. Vaikka selkä onki kipee, mut se nyt on kokoajan kipee.

Rinzessa ja Papu rv.13+3

Luminka: Mie oon tylsistynyt tähän väsymykseen.. Ihan karsee olo! Niskat ihan jumissa. Laitoin saunan päälle, et jos sauna vähäx aikaa helpottais..
Sitten oon tässä illan yrittänyt sitä liikkeen toimintasuunnitelmaa tehdä.. Joka loppujen lopuksi on ihan alkutekiöissä.. kääks.. Ihan hirveästi tekemistä..

Yhteistyössä