Minäkin taas täällä... Ei oo ehtinyt oikein kirjotella, ku nuo kouluhommat on vieny vähän turhan paljon aikaa. Ja lisäks pihanlaittourakka, joka on kylläkin todella pahasti vielä kesken. Etupiha on mullalla, siitä pitäis jossain vaiheessa saada aikaseks nurmikko...
Mielenkiinnolla oon seurannu teidän keskusteluja täällä. Varsinkin tuota, milloin liikkeet on alkanu tuntumaan ja mahan kasvun seuraamista... Kivan näköisiä vauvamasuja teillä jo on, mut mietityttää vaan et miks mulla ei näy mitään? Saattaahan tietty tuo entinen vararengas tuossa mahan ympärillä vaikuttaa asiaan, taitaa pieni olla aika hyvin piilossa tuolla sisällä. Äsken kyllä mittasin ympärysmittaa, näyttäis olevan hieman kasvua (n.4cm). Se vaan ei näytä ollenkaan siltä, että olis vauvamasu, vaan lähinnä siltä, että on taas tullu lisää läskiä.
Ja noista liikkeistä: Missä vaiheessa ne yleensä alkaa tuntumaan ensikertalaisella? Mä kun en tunne ainakaan vielä mitään. Kun näitä keskusteluja seuraa (monellakin palstalla) niin tuntuu et kaikilla muilla jotka menee suunnilleen samoilla viikoilla, on tuntunut liikkeet jo monta viikkoa. Pitäsköhän mun olla huolissaan???
Kahvista: Mulle maistuu, oon aina ollut sellainen kahvihiiri, että menee paljon kahvia päivän aikana. Tosin on se nyt hieman vähentynyt jonkin verran. Alkuillasta en pysty juomaan ollenkaan, tulee paha olo. Mies keittää iltaisin ittelleen kahvit ja kyl mä joinakin iltoina oon pikkutipan juonu. Ei sitä voi äkkiseltään poiskaan jättää, ku sit alkaa hillitön päänsärky. Muutenkin särkee lähes jatkuvasti päätä...
Onko muut nähny ihmeellisiä painajaisia? Mä oon nähnyt unta, että tää vauva on syntyny kuolleena. Tai sitten et jotain on ollu tosi pahasti vialla. En sitten tiedä kuuluuko asiaan, mutta alkaa huolestuttaa. Oon jo miettiny, että pitäisköhän soittaa neuvolaan, jos pääsis sydänäänet kuuntelemaan. Seuraava neuvolakäynti on vasta parin viikon päästä, enhän mä sinne asti voi odottaa, ku oon välillä ihan paniikissa.
Nyt lähden keitteleen päiväkahvit ja sitten vois harkita pihahommiin lähtöä. Kevään viimeinen (toivottavasti) tentti on ohi, joten kouluhommat saa nyt unohtaa vähäksi aikaa. Kun syksystä ei tiedä vielä, siis että menenkö sinne...
-JennyAdelina & pieni 15+1-