MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

Mä tuolla jo aikasemmin ilmottelinkin, eli mulla ois eka neuvola 1.4, sain ajan vasta noin myöhään kun siellä on ajat tosi kortilla ja kun on jo kolmas raskaus niin ei kuulemma oo niin kiirettä vaik mä oisin halunnu nopeemmin sinne :)
 
Minulla ensimmäinen neuvola-aika on 2.4. Olen kyllä varma, että joudun peruuttamaan sen, ei ole raskausoireitakaan :eek: Mihin lie hävinneet pian vaalean plussatestin jälkeen.
Ihan oikeasti: kaikissa aiemmissa raskauksissani on ensimmäiset 3kk olleet hirveitä lemuineen ja oksettavine oloineen (sekä oksennuksineen). Nyt ei käytännössä mitään :|
Ymmärrän yhä paremmin varmistustestin tekijöitä.... taidan marssia apteekkiin.
 
RD, kiitos täälläkin! =)

Eli nyt sain apteekin omalla testillä haamun, predictorilla sain negan aamulla ja se lannisti hitusen mutta silti oli vahva tunne että raskaana olisin! =)

Eli olen 23-vuotias (tänä vuonna 24) ja mieheni on samanikäinen. Esikoista toivottiin 3 kk ajan ja kuume oli mieletön!! Eli yk3 ny ja plussasin!! Haamuhan se vielä mutta sitäkin selvempi! =) Pian valmistun restonomiksi ja jään kotiäidiksi jos kaikki menee hyvin!

Ihana oli tulla tänne vihdoinkin, nyt se on totta!! Hissukseen vielä että kaikki menisi hyvin ja pidän vähän matalaa profiilia vanhempien yms. kanssa vaikka sisällä kuohuukin!! Yhdelle ystävälle kerroin ja toiselle kerron pian. Miehelle toki kerroin myös. Muille en aio kertoa vielä :) :heart: Tekayn mukaan laskettuaika olisi 13.11!! =)

miracle & äidin kulta 4+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ja Jamias! eihän kaikilla oireita ole ja jokainen raskaus on erilainen, tee vaikka uusintatesti niin rauhoittaa mieltä! =)

ja kiitos kaikille jotka jo onnitteli! Ja onnea kaikille teillekin! On tää niin upeaa!!
Juu-u, tiedän tiedän, että jokainen raskaus on erilainen. MUTTA kun 4 raskautta on mennnyt saman kaavan mukaan=ensimmäiset kuukaudet vessanpönttöä halailemalla jo ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja nyt olo on mitä mainioin, tulee väkisinkin se olo, että mitä hemmettiä?
VAIKKA kuinka faktoja päässä olisikin niistä raskauksien yksilöllisyydestä.

Vaan jos ne oksetukset tästä vielä alkavat, tiedän, että kadun niiden nykyistä kaipuuta :kieh:
 
Kiitos Tulentyttö ja Luminka!! Toivotaan nyt että pysyy kans kiinni loppuun saakka ja et ois terve =)

Mä en oo viel soittanu neuvolaan.. jos huomen viitsis.. en oo varma.. tai sit ens vkolla.. Ku mä oon nyt kirjoilla jkl:ssä mut sit muutan kuun lopussa.. niin RD:nki kans jo pähkäiltiin et voisko sitä sit ees mennä sinne neuvolaan missä ei viel ole kirjoilla.. Et jos sit soittelis eka JKL:n omaan neuvolaan ja kyselis tarkemmin ku sillon mul olis meneillään vähä yli 8 vko raskaudessa kun muuttaisin...
 
Täälläkin on kova väsymys vaivannut. Eilenkin illalla 19.00 sänkyyn ja siitä sulavasti aamu seiskaan asti yöunet. Yöllä kerran kyllä heräsin päästään koirat ulos pihalle tarpeille mutta uni tuli senkin jälkeen saman tien.

Pinna on hieman kireenä.Miehen ei tarvitse oikeastaan sanoa mitään, kun mulla napsahtaa. Ja jos se ei sano mitään, niin sittenkin napsahtaa!!! :ashamed: Hieno juttu, kun olen myynti- ja asiakaspalvelutyössä!! Tervetuloa asiakkaaksi!! B)

Täällä oli puhetta masutuubeista.. Pakko tunnustaa tyhmyyteni ... Mitä ne on?

Mä pääsen soittaan vasta maanantaina neuvolaan aikaa, kun neuvolan täti oli talvilomalla tämän viikon. Toivottavasti saisi ajan heti maanantaille ( asun todella pienellä paikkakunnalla), ja ei millään malttaisi enään yhtään odottaa.
Jotenkin tuntuu ettei asiat yhtään etene ja samat ajatukset vaan pyörii päässä: onkohan masussa kaikki ok, onkohan siellä oikeasti edes mitään, (ehkä vaan iso pieru, kun mahaa turvottaa ja ilmavaivoja aivan valtavasti), uskaltaako yhtään iloita vai pitäisikö tässä ollaan vaan peloissaan, mitä tässä pitäisi nyt tehdä, olenkohan kypsä äidiksi, osaankohan sitten olla äiti, jos vauva tulisikin jne... Toisaalta tekisi kaikille kertoa ja onnesta heittää kärrynpyörää ja toisaalta pelottaa aivan valtavasti. Onko kenelläkään muulla samanlaisia ajatuksia?


 
ja Pomppu70 mul vähä samanlaisia aatoksia.. mut sit toisaalta taas tuntuu et ei osaa viel mieltää tuota et onko must äidiksi kun on nii alussa ni pelottaa et menee kesken.. Mut ehk sit ku ollaan 13vkon paremmal puolel ni sit uskaltais jo vähän iloitakin jos kaikki on hyvin :)
 
Onnea paljon taas kaikille uusille, tännehän tulee uusia niin ettei perässä pysy =)
toivotaan että meillä kaikilla menee hyvin loppuun asti.
mä varasin eilen neuvolan ja se ois 31.3 jee , menis vaan aika äkkiä.
tänään tuli taas pyyhkiessa vaaleanpunaista ja taas pelästyin. Toivottavasti kaikki ok.
sitä niin pelästyy noita kun aikasemmissa raskauksissa ei vastaavaa ollut.
jatkuva pissa hätä, yölläkin tulee käytyä.
pitää vähentää kahvin juontia se ainakin mua kovasti pissattaa.
nyt pakko mennä hiukan sohvalle pötköttää. =)
 
Kiitos Miracle! Täytyy mennä heti katsastaan mallisto läpi!! =) Niin, täytyy vaan pyrkiä pysymään nahoissaa... varmastikin helpottaa kun viikot pidemmälle ehtivät. Sitä meinaa vaan olla niin kovin kärsimätön!
 
Onnea ja tervetuloa uusille munkin puolesta.

miracle: Samoilla päivillä mentiin ja tämä on loppu tulos :) Onnea vielä!

Mä varasin heti neuvolan sillon viime viikolla. Ehdottivat ensin viikolle 8 aikaa, mutta me ollaan sillon Cran Canarialla lomalla niin mulla on eka aika jo 18.3 eli sillon on rv 6+5. Sehän on o ihan kohta Hui jännä!!! Mä ajattelin käydä ennen neuvolan ekaa ultraa siellä varhaisajan ultrassa. Mites muut oletteko ajatelleet mennä?

Mä oon ihmetelly miksi mua ei oo väsyttänyt pikemminkin toisin päin. Oon ollu pirteä kun peipponen. Tänään se sit vissiin iski. Hirvee väsy koko päivän vaikka ihan hyvin oon nukkunu yöllä!

Suklaahirmu: Toivon todella, että kaikki on sun masuasukilla hyvin. Mä pelkään kanssa koko ajan, että kohta taas tulee tuhrua.
 
Kop, kop! Jospa minäkin raahaisin luuni tänne puolelle :)

Tiistaina kp92 testasin siis haamun ja eilen aamulla oli vahva plussa testissä :heart:. Tämä tärppi tuli toiselta yk:lta, joka tosin kesti n. 3kk :D . Huomiseksi mulla oli varattu lääkäriaika tädin etsintöjen käynnistämiseksi, mutta nyt sainkin sen perua ja ens viikolla varaaan ajan neuvolaan.

Laskettu aika on siis vielä vähän hämärän peitossa, menkkojen mukaanhan mulla olis viikkoja jo 13+... Luulisin kuitenkin, että l.a. sijoittuu johonkin 1.-15.11. välille. Toivottavsti neuvolasta lähettävät varhaisultraan, niin tulisi vähän selvyyttä asioihin :p

Niin ja kakkonen olisi tulossa, esikoinen on kohta 5-vuotias poika. Ja synnytys olis näillä näkymin Naistenklinikalla.
 
Red, miks se on huono puoli? Ja miule tärkeintä ois et ois kevyet, pystyis menee niil myös lumihanges (eli isot renkaat mut kevyet ja kestävät eli ilmakumirenkaat ois sit hyvät kai jos muistan oikein et ne oli ne jotka ei rikkoonnu eikä tartte pumpata), säädettävä heittoaisa ja suuri tavaratila :) mitäs suosittelisitte sit?

HotCoffee
, tervetuloa ja onnitteluja kilokaupalla :heart: :heart:
 

Yhteistyössä