MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

RD, Luminka ja tuulentyttö mulla kans noita mielialan vaihteluita ja pinna palaa tosi pienessä tänäänkin vain äyskiny ja tiuskinu. Sit tulee pahamieli ku poitsulle huonosti sanonut, mut tuntuu vaan ettei tottele yhtään mitään mitä sille sanoo. Sit ku yksin on niin tulee niin pahamieli että itku tulee...mä en normaalisti itke yleensä koskaan. Eilen katoin sita sarjaa tv2 klo:16-> niin vollotin siinäkin. Mitenkähän sitä ens viikolla töissä pärjää jos tää itku herkkyys ja väsymys jatkuu.(tän viikon lomalla)
 
*kop kop*, *tök tök*, varovaisesti tääl taustailen ja meinaisin liittyä joukkoon, mutta ku en uskalla luottaa haamuun, joka kotitesti.fi:n testiin tullu kolmesti.. huomen kunnon testaus iha predictorilla ni sit ainaski tuun tänne reippaasti jos ees haamu on! mut viel ei uskaltais :headwall:

maha turvoksissa, vvuotoa runsaammi ko ennen, masun vihlomista ja myös menkkajuilintaa....
 
RD: sano miehelles et on hyvä harjoitella pikku hiljaa vähän vähempään seksiin. Kyllä sekin aika koittaa siellä loppusyksyllä :D Ei sille mitään voi jos ei huvita ja jaksa!

Varovaiset onnittelut miracle! Tervetuloa vaan, eiköhän se viiva vahvistu :heart:
Oireet sulla kuullostaa jo lupaavilta ja eihän sitä haamua testiin tuu jos ei ole raskaushormonia!

Ihanaa, lauantaina tulee jo hurjat 6rv täyteen! Ja jo kaksi viikkoa plussauksesta =) Menis nopeesti aika ja koittais eka neuvola (9.4). Jospa kuuluis sydänäänet jo :heart:
 
Kyllä se miracle plussa taitaa olla :heart: onnea jo nyt :flower:

Mulla on kanssa seksi halut hävinnyt, varmasti tämä älytön väsymys on sen takana, tänää mies oikeen yrittämällä yritti kaikkensa että ois ollu mieliksi, ihan oma alotteisesti kylvetti muksut ja laitto yökkärit ja hoiti iltapalat :heart: mutta silti multa palo käämit |O :ashamed: kun oli jättänyt lasten märät pyhkeet sohvalle :headwall: Pyysin kyllä sitten anteeksi turhaa mäkätystäni ja kiitin siitä mitä oli tehnyt, on tää vaan niin tätä nyt :D
 
Kyllä, pinna on kireämmällä kuin aiemmin. Muistakaa selittää miehillenne sen johtuvan raskaushormoneista :whistle: Ja voihan se kyllä johtuakin, en epäile yhtään! Nyt on ihan tyyni olo, mut sehän voi nopeasti muuttua :LOL:
 
On mukava kuulla, että muillakin ne mielialat vaihtelee :whistle: . Tänään piti kyllä muutamat itkut tirauttaa... Oli niin hyvä syykin, että jälkeenpäin se nauratti, mutta sillä hetkellä se oli maailmanloppu :ashamed: . Ukko oli laittanut likaisen paistinpannun liossa olevaan paistovuokaan... Se oli siis vaan mun mielestä väärässä paikassa :LOL: . Voipi tietysti olla, että tämä tupakitta olokin vetää pinnan vähän kireälle... Oon oikeestaan yllättynyt, miten helppo oli lopettaa yli kymmenen vuoden jälkeen, kun oli oikeasti hyvä syy. Nyt jo 10 pv ilman röökiä :attn: .

Päivällä tuli semmoinen olo, että laatta lentää JUST, mutta sain ihme kyllä pidettyä sisällä. Nää mielialan vaihtelut on kyllä ihan hirveitä ja rinnat on edelleen kipeät. Äitille tänään muuten kerroin, että meillekin tulee, perheenlisäystä, jos kaikki menee hyvin. Se ei tiennyt miten päin oisi ollut... Veikkasi, että ollaan siskon kanssa samaan aikaan laitoksella :D .
 
mä en kyl varmaa uskaltais kertoo kuin yhelle kamulle (jolle jo kerroin haamuista) ja sit miehelle (silleki sanoin haamuista) mut muut sais kyl odottaa.. no yks kamu viel mut muut vois tietää sit vasta rv 12 paikkeil.. Hirmu outoo ite kirjoitella raskausviikoistaan!! apua!! :eek: tää on niin outoo! |O
 
Huomenta!
Ja tervetuloa Miracle ja mymmeli! Onnea! :flower:

Ihanaa, meil rupee pikkuhiljaa elämä voittaa... pojal ei enää eilen kuumetta ollenkaan, toissapäivänäkin enää aamulla aavistus lämpöä. Päästiin eilen jo ulkoilemaankin ja poika oli niin onnessaan et meinas äidiltä itku päästä. Toinen pyöri lumessa niin kun ei ois ennen lunta nähnyt. Harmitti pojan puolesta kun joutu pari päivää sisällä kattoo kun tuli lunta ja muita lapsia meni pulkan kanssa talon ohi.

Itellä oli kyl eilen koko päivän niin huono olo et tuntu et henki lähtee ja asiaa ei yhtään auttanu se et mies on tän viikon sairaslomalla influenssan takia ja rupes suoraan sanoen v...ttaa kun toinen laahusti makuuhuonesta keittiöön juomaan kupin teetä ja takas makkariin. Ei siin muuten mitään mut ku se on tehny sitä nyt jo kaks vuorokautta niin rupee hermo menee katellessa. Toki sairastaa saa mut miehillä tuntuu olevan AINA kuolemantauti vaik ois vaan vähän yskää. No, onneks huomen on perjantai ja lähetään pojan kanssa heti aamusta liikenteeseen... mennään hakee mummi töistä ja vietetään pojan synttäreitä mummilassa mummin ja papan kanssa. Ollaan yötä ja lauantaina mennään pojan kummin synttäreille. Pääsee vähäks aikaa hengähtää. Ei meillä huonosti mee mut nyt on vaan pinna vähä kireellä kun ite saanu koht viikon valvoa enemmän ja vähemmän pojan sairastelun takia ja olla huolissaan niin en kaipaa aikuisen ihmisen valituksia siitä miten hänellä on huono olo... ei tällä hetkellä paljon sääliä heru.

Kivaa, ulkona sataa taas lunta... syödään koht aamupala ja sit lähetään ulkoilemaan kun eilen ehti kaverit lähtee sisälle just kun selvittiin ulos asti. Muutettiin marraskuun puolessa välissä ja vanhas paikas ei ollu pojalle leikkikavereita niin tääl on nyt ihana asuu kun on useempi samaa ikää oleva ja ompa poika saanut jo "tyttökaverinkin"... innoissaan aina juoksee tyttöä vastaan kun mennään puistoon ja poika sai ensimmäisen ystävänpäiväkorttinsakin tytöltä. :heart:

Mul ei oo muuten oikeestaan ollu mitään oireita paitsi parina iltana vähä huonoa oloa (no, eilen kyl vähä enemmänkin ) ja siks ei oikeen ees muista aina et odottaa pientä. Vaatteita en oo viel käyny kattomassa, tosin jotain kesäsiä varmaan joutuu hankkii kun poika on syntynyt maaliskuussa niin sillon ei kesällä ollu masua viel ollenkaan. Ois ihana hankkia jotain kesäsiä toppeja ja jotku shortsit tms. Mut kattoo nut kunhan toi masu tost vähä lähtee kasvamaan niin on helpompi sovittaa kun ei tarvii kuvitella sitä mahan kokoa.

Mä oon kyl kesällä töissä ja viel semmoses duunis et siel on paree olla tumma t-paita ja pitkät housut ettei oo paita heti likasena ja jalat naarmuilla. Ei kyl yhtään huvittas mennä töihin mut onneks mun äiti hoitaa poikaa sen ajan niin tiedään et on luotettava ja hyvä hoitaja. Ja poika on varmasti innoissaan. :D Ja empä mä siule töissä ole kun muutaman kuukauden niin se menee nopeesti ja sit saa taas keskittyä täysillä lapsen kanssa touhumiseen. Äitiyspäivärahan takia ei tarttis mennä töihin ku poika on vajaa 3v kun toinen (toivottavasti! ) syntyy mut kun muutetiin niin sitä rahanmenoa on ihan ollu kiitettävästi niin saapahan sit säästöön useemman tonnin tai lyhentää lainaa sillä rahalla.

Nyt täytyy lähtee antaa pojalle aamupalaa ja sit saa poika hetken touhuta sillä aikaa kun teen kakkupohjan niin pääsee sit iltapäivällä täyttää kakun. Synttärilahjakin pitäs paketoida niin pääsee sit heti aamusta avaamaan. Mun vauva täyttää jo 2v! :'( :heart:

Pitäkäähän ketju ylhällä ja huolta itsestänne ja varsinkin masuasukista! :heart: :wave:
 
ansu: Pojalle mukavaa synttäriä! Paljon Onnea! :flower:

mymmeli: Tervetuloa! :flower:

Ite nukuin sit tänään pommiin. Kello soi seitsemältä, mutta enhän mä sit noussutkaan. Klo 7.57 katoin kelloa.. Työt alkaa klo 8.00 :headwall: . Onneksi pomo on sellainen, ettei pieni myöhästyminen haittaa.. En onneksi ole myöhästellyt. Oisko tää ollut vuoden aikana toinen :whistle:

 
mulla tää väsymysjuttu on aika jännä...tänäänkin heräsin klo:6.40 kukaan muu ei ollu hereillä no en saanut enää unta vaan olin tosi pirteä vaikka eilen illalla keikuin tässä koneella viel 12 maissa, illalla mä sit oon valmista kamaa sänkyyn jo klo:19(en kyllä anna periksi), saatan jopa kauppareissulla nukahtaa autoon :ashamed:
välillä oon tosi väsynyt ja välillä taas tosi pirteä
 
mymmeli72: onneksi olkoon! Onko teille tulossa siis toinen? =)

Jes, viime yönä ei hiiret juosseet, jokohan myrkyt tepsi :kieh:

Väsyttää silti vaikka sainkin yöllä nukuttua. Aamulla mies heräsi tytön kanssa 7.45 ja minä sain jatkaa uniani vielä yhdeksään saakka=) Ei kyllä jaksa eikä huvitakaan tehdä mitään... Höh. Pitäis jotain kehitellä kahville, mun äiti ja mummo tulevat parin tunnin päästä käymään ja jättävät mun pikkusiskon yöksi tänne!

Joten, nostampa pehvani sohvalta ja lähden tsekkaamaan pakastimen pullatilanteen! :wave:
 

Yhteistyössä