MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

Onnea Rinzessa ja tervetuloa tänne kirjoittelemaan! =)

Hieno homma kun taisit päästä samaan pinkaan HotCoffee! Laitoin sut tuonne listaan ekaks, siirrellään kunhan tiedän paremmin lasketunajan! Aika hurja juttu sinun raskautuminen kun niin pitkä kierto oli! Siis hyvässä mielessä hurja :heart:
 
suklaahirmu toivotaan että kaikki onmasussa hyvin :hug: :hug:

Ja onnea myös Rinzessalle ja hotCoffeelle ja tervetuloa mukaan :heart: :wave:

Täällä taas käyty kuntoilemassa ja edelleen sen jälkeen vihloo alamahaa ilkeesti ja väkisin tulee mieleen onko kaikki hyvin :( En tiedä miksi oon nyt niinvauhkona ton keskenmenon kanssa, edellisissä raskauksissa en oo ees osannut sitä pelätä ja oon täysillä nauttinut alusta asti.
Voiko tulevasta km:stä olla mitään oireita ennen verenvuotoa ja kipuja?
Anteeksi että tämmösiä kyselen :ashamed: Nyt kanssa siskot takokaa mulle päähän että etukäteen on turha murehtia :|

Anopille kerrottin tänään, kun lauantaina pitäs mennä sinne ja aina oon siellä ottanut lasin tai parikin viiniä anopin seuraksi ja nyt ois pitänyt yöksi jäädä niin soitin ja kerroin että olen raskaana ja siksi emme nyt jää yöksi, koska emme halua muille siellä vielä kertoa ja nyt kun emme jää yöksi ei tarvi selitellä miksi en ota viiniä :D

HotCoffeella oli kyllä kieltämättä hurjan pitkä toi kierto, mutta ihanaa että se plussa sieltä tuli :)
 
Kieltämättä aika hurja juttu tosiaan :D . Esikoisestahan mä plussasin "vasta" kp57, mutta eihän se ole mitään tähän verrattuna :LOL:

Kyllähän niitä oireitakin alkaa olemaan; pyörryttää, janottaa, the nännikipu is back ja mitähän vielä... niin selkä on täys finnejä, kuten esikoisestakin, näyttää ihan petolinnun p***eeltä suoraan sanottuna :x . No, pitää yrittää olla kattomatta liian tarkasti :whistle:

Vielä tästä raskaudesta ei tiedä kuin mies, luonnollisesti. Lauantaina jään kyllä varmasti kiinni, kun vietetään tyttöporukalla naistenpäivää ja yleensä mulle pari siideriä maistuu ihan hyvin... Sukulaisille ja muille kerrotaan vasta np-ultran jälkeen ellei ne sitä ennen arvaa :) . Oikeestaan siinä vaiheessa, kun halutaan tuoda asia julki, niin ei tarvii kuin paljastaa se tuolle meidän poitsulle... sen jälkeen kaikki varmasti tietää! :D
 
tervotuloa ja onnea uusille tulokkaille!

Tuosta varhaisraskauden ultrasta me meinattiin siellä käydä ja lääkärin kanssa jo puhelimessa olinkin niin suositteli että rv 6 tienoilla rupee syke näkymään niin sinne pitää sit varata aika.

miracle hienot vaunut eikä kovin tyyriitkään.Nätin väriset.

Tuulentyttö ei oikeesti kannata murehtia etukäteen(kaikella on tarkoituksensa), mulla ei km:ssä ollu mitään oireita muuta kun etä raskaus oireet hävisi ja sit np:ssä ei sydän enää sykkiny. Paljon tarrasukkia sinulle ja meille kaikille!
 
Olikos se Tulentyttö niin, että säkin crosserilla treenaat, muistelin jotain sen tapaista aikaisemmin tuolta lukeneeni :ashamed:

Kun mulla nimittäin maanantaina treenatessa tuli ihan kauhee olo, vaikken edes erityisen raskasta treeniä tehnyt :eek: . Täytyy kai vaan harrastaa niin kauan kuin hyvältä tuntuu ja mä taidan ainakin ihan suosiolla jo nyt vähän keventää. Ehtiihän sitä sitten synnytyksen jälkeen taas ottaa järeemmät treenit käyttöön :)
 
Pakko oli tulla tuolta vauva puolelta tiirailemaan tänne. Itsellä tuhisee tuolla sängyssä marraspoika vm2007. Ei vois uskoa että vuosi sitten sitä itsekin jännäilin menkkojen alkua ja painiskelin ensi oireiden kanssa. Oikein rutkasti onnea teille kaikille. Toivotaan että siellä pikku papuset pysyy terveinä kyydissä marraskuulle asti. Itsellekin tässä alkaa vauvakuume taas päätään nostamaan! :D

Miracle: Nuo vaunut on tosi ihanan näköiset, mutta toi tavarakorin korkeus on ihan totta. Jos meinaat vaunuilla kauppareissuja niin todennäköisesti jossain vaiheessa menetät hermos tuon korin kans. Meillä on emmaljungan duo edget ja niissä on tosi matala tuo tavarakori ja silti tuntuu ettei täysiä kauppakasseja meinaa saada sinne mitenkään tungettua. Eli siis jos tarvii kauppareissuilla niin kannattaa ettiä vaunut joissa tuo kopan alareunan ja tavarakorin yläreunan väliin jäävä tila on mahdollisimman iso.

Sanle ja Eljas kohta 4kk
 
HotCoffee : joo kyl mä kans treenaan tolla crosserilla ja sit kuntopyörällä, sotulaitteen jätin jo pois, kun siitä tuli ihan kamalat alavatsa kivut.
Mä oon yleensä tolla crossarilla tehnyt 12-13 tasolla ja tänään tein enää 9 tasolla ja silti alko vihloo, pitää kai tehdä tosi pienellä tasolla, kun ei ihankokonaan vielä haluis lopettaa.
Ja joo, synnytyksen jälkeen varmasti saa taas painaa niin et hiki lentää :whistle:
 
Sanle, niin juu! Aivan totta!! Pitääkin sit viel miettiä.. en vaa tiiä yhtään millaset kun kuiteski haluis suht edulliset mut et ois just kevyet ja menis lumihanges, ois heittoaisa jota vois säätää ja siis ois yhdistelmävaunut ja renkaat ne ilmakumirenkaat vai mitkä ne on et ei mee rikki eikä tarvi pumpata... ei vaan sit oikein tiedä mitä hankkia...
 
miracle: Ihan vain sen takia, ku on ollut vaunut, jossa oli iso ja korkea ostoskori.. Ni meni hermot siihen, ku ei meinannu tavaroita sinne saaha sisään. Varsinkin, kun tulee jonkin verran käytyä vaunuillakin kaupungilla.. Ja haluaa saada koriin mahtuu muutakin ku pari pientä tuotetta =).
Muuten oli kyl nätit noi sun vaunut. Ja itse sinä päätät ja valitset, mitkä vaunut on teille sopivat!
Meille pitää kans olla isot renkaat :D Mut me ollaan osittain jo päätetty mitkä ostetaan.
 
Mä täällä taas pyörin... Me ostettiin noi meijän duo edget Ruotsin puolelta ja maksettiin niistä 530e kun Suomessa hinnat pyörii 800e tienoilla jos ei tarjouksia oo. Yleensä ne Ruotsinkin puolella on samoissa hinnoissa kun täällä mut satuttiin varaston tyhjennys aikaa ja saatiin -10% ja sitten kun oli vielä yritystunnukset käytössä niin niillä sai sen 20% alv:in pois.

Miracle: Tarkotat varmaan noita ilmakenno renkaita, niitä ei tarvii huoltaa. Noi tavalliset ilmakumirenkaat on pumpattavat. Kannattaa säästää vaunujen osto syksyyn koska sillon useissa liikkeissä on alennusmyynnit ja vanhojen värien poisto joten saa yleensä halvemmalla.
 
http://www.citybaby.fi/kauppa/index.php?action=showProductDetail&tuoteId=354

Tuolla ois ihanat just nyt tarjouksessa. ja ois tilava kori, mutta tosin ilmakumirenkaat jos joku ei niitä halua. Tosin aika poikamainen väri vain saatavilla
 
luminka juu toinen on tulossa, olin jo ollut pitkään varma että lapset on jo tehty, kunnes tälläisen yllätyksen elämä heitti eteen. =)

ilomielin yllätys vauva otetaan vastaan, teini isosisko on kyllä aika ihmeissään
 
Heippa! Red Dragon meillä on esikoisella ollut ja siirtyy myös tälle pikkukakkoselle juurikin tuo recaron kaukalo, ja voin sanoo et on hyvä ostos =) se oli silloin pakko saada, kun mies touhuaa noitten kilpa-autojen parissa niin sieltä oli noi recarot tuttuja. Meillä olis edessä tupla-vaunujen osto sit tulrvaisuudessa, kun esikoinen on vaavin synnyttyä vasta vähän yli puoltoista vuotias.. nyt meillä on käytössä emmaljungan ceroxit ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Menee pienee tilaan ja on heittoaisa yms. ja kulkee tosi kevyesti tuolla lumessakin ja metsäpoluila =) Nyt täytyy lähtee pesemään hiusväri pois, jos se ei kokonaan oo jo jämähtäny. Luminka voisitko lisätä vielä mun tietoihin sairaalaks Koks? Oikein ihanaa viikonloppua :)
 

Yhteistyössä