iltaa!
tervetuloa pink panther!!
Tulentyttö: Olipas ihania uutisia sinullakin :heart: Noita on niin mukava lukea, kun kaikki niin kuin pitääkin
RD: älä välitä, noi miehet eivät voi käsittää miltä tää tuntuu :hug: Ei ne ymmärrä vaikka ne esittäis ymmärtävänsä. Meillä mies on ollut totaalisen tyly tän mun oloni suhteen, mikä on ollut toisaalta yllätys...mä oon ollut enimmäkseen omissa oloissani viimeisen 2-3viikkoa, mutta miehen mielestä oon ollut kuin perseeseen ammuttu karhu
*minäkö??* Mä olen selittänyt sille miksi en jaksa tehdäsapuskaa entiseen malliin, oon selitellyt kun en jaksa siivota, mutta se jotenkaan ei kuitenkaan ymmärrä. Eihän voi ymmärtää, jollei ole itse tässä ja koe kuinka totaalista tää väsymys-huono-olo on päivästä toiseen.
(anteeksi tilitys, mutta helpottipa)
Mulla oli tänään eka neuvola, lasketuksi ajaksi neuvolantätin mukaan tuli 1.11, mutta katsotaan nyt sitten mikä se on np-ultran jälkeen.
miten sen nyt sanois, mutta käynti oli jotenkin puuduttava. Ehkä vaan siksi, kun väsyttää muutenkin, ja oli vaan sitä paperien pleraamista... ja kun sanoin sille tädillekin että jos siel vattassa ei ookaan ketään :/ :/ 17.4 on np-ultra....niin kauan saa jännittää.
No, täti oli kyllä tosi mukava
ja sellainen jolle helppo puhuu (taitavat ne melkein kaikki olla sellaisia) ja kun tässä voimat joskus palautuu, jaksaa lukee sen infonipunkin läpi =)