MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

tulentyttö: Kyllä mua ainaki paleltaa iltaisin ja öisin! Ja nenä oli viime raskaudessaki ihan loppuun asti varsin vuotava ja tukkoinen!
Mies aika valitti ku nenäliinoja löytyi joka paikasta :whistle:

Jaa, mä näköjään asun taas kaksplussalla... B)
 
Luminka : asutaan yhdessä ;)
Mulla ei nenä vuoda, mut tosiaan tukossa on. No onhan mulla sitten oireita, nytkin mulla on päällä yökkäri, villa-poolo-paita ja paksu aamutakki ja silti oon ihan jäässä |O
Mahan vihlasut ja nippailut kyllä jäänyt pois, eilen kyl pari kertaa vihlas ku yskin ni tuolta alamasulta.

pakko korjata vähän kirjotus virheitä :whistle:
 
Joo, itseasiassa tuntuu sellanen painon tunne alamahassa. Ja vieläki välillä saattaa päässä huimata vaik ihan sohvalla istuessa.. Okei, onhan näit oireita mullaki juu :whistle: Mut välillä tuntuu et ei löydy sitten yhtään vaikka kui ettis :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luminka:
Joo, itseasiassa tuntuu sellanen painon tunne alamahassa. Ja vieläki välillä saattaa päässä huimata vaik ihan sohvalla istuessa.. Okei, onhan näit oireita mullaki juu :whistle: Mut välillä tuntuu et ei löydy sitten yhtään vaikka kui ettis :snotty:
Mulla on kanssa välillä tota painontunnetta alamahassa, ja säpä sen sanoit, oireita on, mutt akun niitä rupee ettimällä ettimään, niin niitä ei ole, eli taita olla vaan pään sisällä tää kaikki höpsöys :kieh:
 
Tulentyttö: Meillä mies on aina ollut se joka yöllä tarvii paksumman peiton. Kokeilin yks ilta sen peittoo ja voi hitto mikä hiki siellä tuli hetken päästä :LOL: Taitaa olla vielä vähäistä mun palelu siihen verrattuna :p
 
en mie mee ultraan vasta kun on se nla:n tavan ultra.. ei oikein ole varaa mennä yksityiselle.. tai ehk miehel ois mut en viihti ku kyl osaan sen verta odottaakin sitä tietoo et onko kaikki hyvin.. ku uskon siihen et vaikken tiiäkään ni en mitää sen ihmeemmin voi tehdä sille et kaikki ois hyvin..
 
Tulentyttö: Eiköhän tässä raskaana olla niin kuin aiemmin jo totesin! Mut huolestuttaa tuollaset vuodot joita ei koskaan ole ollut muutakuin menkkojen ja jälkivuodon aikana. Kyllä koitan vaan luottaa tähän tunteeseen et kaikki hyvin alakerran asukkaalla :heart:
 
miracle: Tällästä ihanaa tää odottaminen osaakin olla =) Senkun sais heti tietää hedelmöittymisen jälkeen että on lähteny raskaus käyntiin niin paljo helpompaa ois jokaisella! Ja kun vielä kaikki muukin olisi heti kunnossa ja oikein niin saisi vaan nauttia raskaudesta heti alusta alkaen eikä vaivata päätään kaiken maailman kauhujutuilla =)
 
Tulentyttö, no tarkoitin sitä kunnallista ultraa mikä on sit 12 vkon paikkeilla, eli siis se mikä ny sit tehään varmaan siel sairaalas tms.. en mie noist tiedä sillai mut sitä mie kummiskii ny tarkotin :D Eli eka kertalaine ku oon ni tiiän vaa et vkon 12 paikkeilla eka ultra on ja neuvolapalveluista ym jutuista ei tarvihe maksaa..
 
Tulentyttö: Kyllä todellakin voi palella :LOL: Ootahan kun kesä koittaa niin kyllä sitten valittaa että kun on kuuma ja hirvee hiki! Muistutan aina sitten niitä hetkiä kun talvella kyhjöttää paksun peiton alla kroppa pakkasen puolella :LOL: Niin että kumpikos se herran mielestä on parempi, kuuma vaiko kylmä :D
 
miracle ahaa, tarkotit siis sitä np-ultraa, mä aattelin ku ihan kunoisin jostainjoskus kuullut et joillain on ihan neuvolassa ultrakin.

Luminka niimpä, nuo edelliset on kesä lapsia (loppu viikot kesä helteillä) ja muistan kun yöt läpeensä valvoin hikisenä, parvekkeella istuen ja välill suihkussa käyden jne.
Että ei mikään taida olla hyvä :LOL: :D
 
Luminka, yritys on kova :D
Mut niin, minen oo mittää raskautta enne kokenu ni en tiiä yhtää millo se masu sit kasvaa ja millo tukalat olot tulee.. et pittääks ny aatella sit et no kesä ois sit aika kaamea kun nyt on näin alus vkot? Vai mitenkä? en oikee tiiä ku ekaa tässä yritettiin ja saatiin ainakin alulle..
 

Yhteistyössä