MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

tulentyttö: Varmaankin, kun maha on tarpeeksi iso.. tai, kun jompi kumpi lapsista juoruaa :whistle: Katotaan nyt. Kyllähän se hiukan jännittää..

nyt on neidit nukkumassa.. käytii saunas ja nyt on toinen kakkupohjista uunis.. toinen odottaa vuoroaan. :D
 
Tulentyttö: tulee mullakin tippoja puristamalla. Tosin imetyksen lopettamisesta on jotain 2kk. Tuosta en kyllä tiedä että tulisiko jos raskaus olisi keskeytynyt! Alkoi itseäkin kiinnostamaan, siispä netistä ettii! :wave:
 
Luminka , mä taas en oo koskaan saanut imettää, et mulla ei ainakaan johdu siitä et imetyksestä ois lyhyt aika :whistle:
Mäkin yritin äsken ettii netistä tota rintojen vuotamista, mutta en löytänyt mitään.
Yritän myöhemmin uudestaan, mut tuu kertomaan jos kerkeet jotain löytää asiasta :)
 
Tulentyttö: Löysin sivun jossa oli keskenmenoista. Joillakin oireet oli loppuneet, toisilla jatkuneet. Joten on tapauskohtainen varmaan! Mut raskaanahan me ollaan joten ei murehdita ikäviä asioita =) :heart:

Lisään vielä et viime raskaudessa huomasin 18 viikon tienoilla et nänneihin oli kuivunu jotain nestettä ja kun puristin niin tuli nestettä!
 
No niin, nyt sitä vuotoa oli mullakin! :headwall: Eilen seksin jälkeen huomasin tulleen. En tiedä sitten oliko niin kuivat limakalvot vai mistä tullut. Jokatapauksessa soitin päivystykseen ja sinne olen tänään menossa!
 
Kotiin tulin. Kyseli kaikkea ja paineli mahaa. Labran kautta kotiin! Ei oikein osannut sanoa mitään, ihme lääkäri. Sanoi vaan että todennäköisesti johtui yhdynnästä :whistle: Ultraa ei tehnyt koska sanoi että ei näkisi siitä mitään, gyne vois nähdä.
Katellaan ja odotellaan vaan! Ihmeen rauhallinen olo, en usko et mitään pahaa olisi tapahtumassa=)
 
Nyt on ennustaja elli seonnut :D Laitoin sille viestiä ja vastaus tuli tänään aamulla, meille siis tulee poika 10.10.2008, poika 13.10.2013, tyttö 3.3.2017 ja tyttö 14.6.2019 :whistle:
Että urakkaa vielä riittää, sanoin miehellekkin, että 6 lasta ois meille sit tarkotus tulla :whistle: Hymähti vaan :D

Luminka varmaan vuoto johtu yhdynnästä, sehän aika yleistä.

Kävin lukemassa tota lokakuun pinoa ja voi kamala miten paljon siellä oli huonoja uutisia tullut :'(
 
Luminka
asiat varmaan hyvin sulla, johtuu varmaan seksistä.
nyt meillä ei sekstata ennenkuin teidän että kaikki ok.
vaikka voihan asiat silti mennä huonosti.
kauhee flunssa edelleen :snotty:
kovasi huolettaa tuo tuleva ultra, jos saan ikäviä uutisia :'(
 
Joo, kiva kun pyysin sitä lääkäriltä et otettaisi raskaushormonimäärä kun kerran verikokeisiin olin menossa. Tää oli sit laittanu ihan vaan raskaustestin! Hitsin toope! :headwall: Ois ollu kiva tietää paljo sitä olis tällä hetkellä.

Joten taidan tästä minäkin huomenna varata ajan alkuraskauden ultraan yksityiselle. Jos loppuviikolle saisin niin luulis olevan viikkoja tarpeeksi!

suklaahirmu: Mua kans alkoi mietityttämään että jos ei kaikki olekaan hyvin ultrassa :/
Mutta mieluummin otan huonot uutiset vastaan nyt kuin vasta np-ultrassa. Voi asiat tietenkin muuttua siihen mennessä mutta tietäisi ainakin että onko siellä vauvan alku ja oikeassa paikassa :heart:
 
Minullekin tuli vastaukset ennustaja-elliltä ja madame mammalta. Ennustaja-elli veikkasi poikaa 25.10.2008 ja toista poikaa 10.9.2013. Madame mamma sitten ennustikin oikeaa suurperhettä ja että viimeiset syntyy melkolailla vanhoilla päivilä :LOL: . Ennustus oli: tyttö 12.10.2008, tyttö 07/2013, tyttö 12/2017, poika 08/2020 ja poika 02/2022. Yhteistä ennustuksille oli se, että molempien mukaan ensimmäinen syntyisi etuajassa ja molemmissa ennustuksissa toisen lapsen syntymävuosi on sama... Noihinhan sitä kannattaakin uskoa ihan kympillä ;)
 
juu kyllä ennustajaelli ja madam mamma tietää :D:D Tosin mulla oli se hassua niissä et esikoisen syntymäaikaa molemmat ennusti samaks, eli 26.10.. mut saa ny kahtoo :p

Hei olkaa kilttejä ja rauhottakaa mua.. ku mua pelottaa et ois kesken menny tai tuulimuna tai jottain ku oireet hävinny noin 4-5pvää sitten.. plussauksen aikoihi oli sitä mahakipua ja muitaki oireita enempi.. ny ei juur muuta ku vilunväreitä ja nännit arat.. tiedän et tää on tyhmää mut ko väkisinki välil sitä ain miettii et no onks menny sit kesken.... :ashamed:
 
miracle mä oon huono rauhottaa, mut tiedän täsmälleen miltä susta tuntuu, mulla nimittäin hävis kanssa pari päivää sitten kaikki oireet ja varhais ultra ois "vasta" 26.3, et sinne asti pitää elää epätietoisuudessa ja pelätä pahinta :(
Eilen tosin rinnat vuoti maitoa suihkussa, että en tiedä voiko niin olla jos raskaus on keskeytynyt?
Mutta yritetään nyt olla vaan luottavaisin mielin :heart: (vaikka tiedän että se on helpommin sanottu ku tehty) mutta :hug: ja jaksamista!
 
kiitos Tulentyttö!!! Toivotaan että kummallakin meil ois asiat hyvin :) Kyl tuokin jo hieman rauhoitti :) Pelottaa vaan ku tuntuu et monestiki oireiden katoaminen on merkinny sit km:ää.. vaikkakin kaiketi ainaski yhtä monella silti raskaus menny iha hyvinkin.. on vaa jotenkin outoa et eka oireita ja sit hävisivät.. :snotty:
 
ja mä en tajuu miksi nyt näin panikoin, kun kummassakinedellisessä raskaudessa mulla ei oo ollut YHTÄÄN MITÄÄN oireita, eikä sillon oo ees mieleen tullut et joku vois olla huonosti, en tiedä tekeekö tää täällä pyöriminen ja kaikkien juttujen lukeminen sen et tulee epäluuloseksi, kun noitten toisten aikaan en paljon täällä pyörinyt ;)
 
Luminka:etkös sä ollu täältä Kuopiosta vai olikos se niin? mut joka tapauksessa täällä halvin alkuraskauden uä ultramammoilla 68? +toimistomaksu 7?, itse menossa sinne ens torstaina. Sinne saa aika hyvin aikoja.
 
keiju: En ihan Kuopiosta ole. Kiitti vinkistä! Ei oo kovin kallis! Onko tuosta hinnasta jo kela-korvaus vähennetty? Terveystalolla arveli et 100? kieppeillä. Siitä n.30% kela korvaa.

miracle: Itseasiassa mullakin oli vahvimmat oireet silloin plussauksen tienoilla. En muista et viime raskaudessakaan olisi alussa hirveesti ollut. Ennen np-ultraa ei ollut niitä vähäisiäkään ja oli vähän epäilyttävä olo. Mut kaikki hyvin silti=)

Nyt siis iltaisin iskee yhtäkkiä vilu ja yöt menee lisäpeiton voimin :p Aamulla pitää ottaa neidin kanssa yhdet unet että jaksaa. Nenä tukossa vaihtelevasti. Ja olikohan muuta vielä? Mahaa nipistelee ja joskus vihlaisee kovastikin. Katotaan tuleeko illemmalla vielä pahaolo. Eilen oli lievästi. Tässä mun oireluettelo, ei pahemmin löydy todisteita raskaudesta, mutta kyllä niitä vielä ennättää ihan riesaks asti :D
 
Luminka: nii.. mut ku mulla sillo tosissaa oli oireita : nännit arat ja pingottunu, mahan vihlasuja (joskus tosi kovia), vvuoto runsaampaa, nokka tukos kerran aamulla, lämmöt korkeella, vilunväreitä, .... ja ja.. oikeestaa ku mietin ny enempi ni ei mul kyl juuri muutoin oireet oo kadonnu kuin nuo mahan vihlasut o jääny pois ja nokka ei oo tukos ollu ku sen kerran aamulla. .. Hmm..
 
miracle: ei mullakaan tuu enää niin paljo valkkarii ku pari viikkoo sitten. Sanos vielä miten sulla nyt viikkoja? Kun jossain 6-7 viikon tienoilla saattaa raskausoireet vähentyä kun istukka alkaa kehittämään hormoneja tilalle! Ite voisin laittaa ainaki omien vähentymisen istukan piikkiin :D
 

Yhteistyössä