Huomenta ja onnea taas uusille plussanneille!
Tää mamma viel vähä unessa joten antakaa anteeksi huono muistini nikkien suhteen...
Teksiä oli tullu hurjasti parin päivän aikana joten yritän nyt muistella mistä kaikesta ollut puhe...
Äitiyspakkauksesta mä otin pojalle sen mut en käyttäny niist paljon mitään (käytössä tais olla peitto, makuupussi, harsot, harja ja osa vaipoista) joten tälle uudelle tulokkaalle aattelin ottaa rahana ja ostan sillä sit vaik turvaistuimen. Meil jäi osittain käyttämättä sen takia et poika oli syntyessään 47cm pitkä ja meil oli tosi pitkään käytössä 50-56cm. Ja ne pakkauksen vaatteet kun on aika pitkälti 70cm niin meil oli 74cm käytössä vast pojan ollessa n.9kk-1v niin en enää potkareita käyttäny siinä vaiheessa.
Vaunuista Meil ei ollu yhdistelmiä kun tulin siihen tulokseen et en tarvii sitä kovaa koppaa niin ostettiin sit miehen kaverilta uudenveroset Emmaljungan rattaat joihin oli pehmee koppa ja niihin laitoin sit lämpöpussin. Niillä taidetaan pärjätä toisenkin kanssa. Lisäks meil on Teutonian Timmyt jotka on pojalla ollu käytössä 6kk asti ja niihin oon ollu tosi tyytyväinen. Ostin ne aikanaan siitä syystä et meni autossa pienempään tilaan kun Emmaljungat ja muutenkin vähä ketterämmät. Jos nyt ostaisin uudet vaunut/rattaat niin ostaisin ehdottomasti Teutoniat heittoaisalla. Huono puoli vaan et Teutonialla heittoaisaa ei oikeen ole paljon muissa kun yhdistelmissä.
Mä en oo viel neuvola-aikaa varannu kun meil on huomen pojan 2v neuvola niin kysyn sit samalla itelleni aikaa.
Mul iski eilen ihan hirvee väsymys päälle... oisin voinu nukkua koko päivän! tosin viime viikko meni vähä huonoilla unilla pojan sairastelun takia ja sit poika päätti viel joka aamu herätä 6-6.30 vaik yleensä herää kasin aikoihin ja tietty sit rupes olee jo puol yhentoista aikaan tosi väsyny ja nälkänen. Mun äiti sano et sil oli sama juttu sillon ku mua odotti et ois voinu nukkua koko ajan ja aamusin ei voinu kuvitellakaan juovansa kahvia. Mul ei kahvin haju tee pahaa mut en oo nyt uskaltanu juoda ees sitä kupillista päivässä mikä aiemmin on menny kun hetki kahvin jälkeen tulee tosi huono olo ja rupee mahas velloo. No, toisaaltahan se on vaan hyvä merkki et on jotain oireita niin tietää et jotain siel massus luultavasti on. :heart:
Mulla kun ei pojasta ollu ihmeemmin mitään oireita niin väsymys ja huono olo tuntuu aika kurjalta. Miehelle jo vinoilinkin et kun nyt kerran on tälläsii oireita niin josko siel ois tyttö tulossa ja siitä on oikeestaan tullu masuasukin nimikin: Nuppu. Saa nähä käykö samalla tavalla kun pojan kanssa... sillon kutsuttiin ekasta ultrasta asti yhellä nimellä ja loppujen lopuks siit tuli se nimi minkä kasteessakin sai.
Mä kävin viikonloppuna kaupoilla ja kattelin samal jotain mammavaatteita ja olihan siel parit ihanat housut mut en jaksanu ees lähtee sovittamaan. Harmittaa vaan kun muistelisin et H&m:llä oli jossain vaihees myynnis paketti mis oli valkonen ja musta masutuubi mut nyt niit ei enää ollu. No, josko niit jossain vaihees tulis lisää. Itteni tuntien tiedän et jos ostan yhen niin sit haluun hetken päästä jonku toisenkin värisen ja mul on tosi paljon turkooseja kesätoppeja ja t-paitoja niin niihin pitäs saada joku turkoosi tai valkonen ja sit perusmusta ois aika kätevä kans. No, onneks kesään on viel aikaa niin ehdin tilailemaan... josko jaksaisin sinne rv12 asti odotella.
Onko muita jotka joutuu käyttää kaiken itsehillintänsä ettei mee hypistelee vauvanvaatteita jo nyt? :wave:
Nyt täytyy taas mennä kun pitää ruveta harkitsemaan uloslähtöä ja poikakin tossa lopetteli leikit ja ois leikkikaveria vailla.
Voikaa hyvin! :wave: