MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

meiän lauantai ilta meni päivystyksessä...yhen aikaan huomasin tuhrua housuissa ja si tmyöhemmin oli jo ihan verta...käytiin näytillä, keskenmeno ei kuulema ole kun kohdunsuu kiinni ja kaulaakin sen verran kun pitää. Säikäytti vaan aika perkeleesti. Vielä varuilta otti tulehdus arvot ja hcg:n ja maanantaina ottavat sit samat testit uusiksi että onko hcg laskua. Jos vuoto alkaa uudestaa tai tulee kipuja niin mentävä takasin.
Veikkas lääkäri että ois menkat tai sit on liian rajusti puputeltu menemään :ashamed:
Mut toivotaan parasta että kaveri pysyy mamman menossa mukana!
 
Hmm.. jos sä suomessa oot, ni eihän se sulle silloin maksa mitään.. ja kai se tuo hinta on vaikka ulkomailla asutkin.. Luulisin ainakin =)

Eli siis 274,15 euroa + postituskulut. Mutta kannattaa kysyä suoraan asiantuntevilta.
 
hyvä juttu keiju että vuoto loppunu :hug:
toivottavasti kaikki hyvin,, mäkin pelkään joka vessa kerralla et miten on, kun kert nyt välillä ollu jotain epämääräst.
aurajuustoa ois kaapissa ja suolakeksei ,mut en tie uskallanko syödä. kovin tekis mieli :D
voi kyllä mä ootan et tulis jo viiminen päivä, kun on eka neuvola.
meijän isäntä kysy pojilta et haluaako ne siskon tai veljen ni kumpikin haluaa veljen. ja tää meijän kuopus sano et hän haluaa 5 pikku veljee :LOL:
 
heh joo, kyllä siinä ois haastetta kerrakseen. :D
pitäis siivota mut en sit millään saa aikaseks, ehkä sit päivemmällä. hih hih
ootan et kello tulee 11 tossa meijän lähellä koulussa on lastentavaran kirppari. meen kattoo mitä sieltä löytyy =)
 
Minäkin toivon et Keiju sinun kaveri pysyy menossa mukana :hug: Minun ystävälläni oli vielä joskus 15-18 viikkojen aikaan (en muista tarkalleen) vuotoa, mutta terve vauva sieltä tuli=) Lääkärissä joutui usein käymään eivätkä saaneet selville mistä tulee. Toivottavasti sinulla jää tähän kertaan vuodot.

suklaahirmu: mä en uskaltanut syödä aurajuustoa viimeks, mut nyt taidan sallia itselleni jos mieli tekee. :p Kotimaisia isojen meijereiden pastöroituja tuotteita saa syödä, varoitukset koskevat ulkolaisia juustoja. Näin luin!

Nyt tuli vaihteeks tunne, VITSI, MÄ OON RASKAANA!!! :heart: Tulee viime kevät ja odotus mieleen näistä ihanista ilmoista. Niitä hetkiä haikeena muistelin, mut onneks tavallaan sain ne takas=) Tälläkertaa vaan vähän pienempi masu keväällä, mut ihana kun kesällä on jo oma rantapallo :D
 
Luminka: Eihän sinne kukaan tuu häiritsee :D Tervetulleita ovat kaikki, jotka uskaltautuu mukaan tulee. :D

Illemmalla ehkä aloitan pinon Marraskuun unelmat 2008. Mitenkähän mä voisin vihjailla otsikossa.. hmm..

Ku eihän sitä tiedä kuinka paljon sinne on porukkaa tulossa. :whistle:
 
Siis toive on tullut tuolta toiselta puolelta, että ois oma marrasunelma pino, ku he taitaa karsastaa tuota laskettuaika juttua.. vaikka hyvä idea se minun mielestä on..
Ja sit se, että on oltu pitkään "yhdessä" tuolta toiselta puolelta, ni haluaa jatkaa tälläkin puolella.
Minun pitää kysyä tuolta vauvakuume puolelta :D
 

Yhteistyössä