MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

täällä puhetta tuosta äitiyspakkauksesta... meinataan ottaa paketti ottaa niinkuin kahden aiemmankin kohdalla, paljon tullut lähipiiriin vauvoja et tullut annettua pois vaatteet, toki nyt saan niitä takaisin päinkin sitten mutta jotenkin kiva katsella niitä vaatteita vähänväliä ennen kun syntyy... malttamaton kun olen :whistle: oon vähän jälkijunassa näissä jutuissa... B) mutta kertomisesta muille, kerroin tyttöni kummille ja äidilleni ja tietty isälle itselleen :LOL: muille yritän olla kertomatta vielä, lapsille ei kans sanottu mitään varsinkin tyttö 5v kertoisi sen koko naapuristolle mikä ei haittaa myöhemmässä vaiheessa mutta niinkuin täällä puhetta voi sattua mitä vaan vielä (toiv.ei) ootetaan vielä.
 
UUu tääl on jo marraspinokin, vitsi aika menee nopeeta B)
Tulin kurkkii tuolta toisesta pinosta, ja huomasin et Red Dragon on täällä :flower: :heart: Onnea! Oltiin tuolla vauvakuumeilu puolella, kolmatta yrittävien pinossa samaan aikaan. Kiva käydä kurkkimassa kellä kaikilla on tärpänny :) Onnittelut vielä!

Liina ja pikku 12+0
 
mul hirmu huono omatunto tänää ku en ehtinä syömään klo 06-13 välillä yhtää mitään!! |O :snotty: ja sit tuntuu et ku on raskaana ni pitäs pitää huoli et syö terveellisesti jne jne.. ni sit ostin vaa kaupasta jotai suolakeksei ja suklaarusinoit ku siel ei ollu mitää pasteijoit tai mitään mitä ois voinu het syyvä :( ja kokiksenki ostin ko nukuin vaa kolmisen tuntii ni olin iha tööt.. ny sit alko mietityttään et paljon se oli se kofeiinirajoitus? et onko yks kokis pväs sit ok?

ja tääl ainaski toki otetaan pakkauksena se äitiysavustus :)
 
Mitäs täällä marraskuun odottajat puuhaa lauantai-iltana? Kaikki varmaan perheidensä parissa ym. Minä jälleen yksin koneella kökötän, tyttö nukkuu ja mies iltavuorossa... :D Eipä täs parempaakaan tekemistä oo, just tulin saunastakin!
 
miracle: elä mitään, minä tilasin ihan vaatepaketin :ashamed: Ensi viikolla pitäisi tulla. Tuurilla on sopivia. Mut ei se mitään jos ei oo, voi ne laittaa takas myyntiin=) Sieltä saa kyllä suht halvalla! Kun uutena esim. farkut maksaa 40?, minä sain vielä lisäks monet shortsit, housut paidan ja olikohan viel muuta... Pitää toivoa että nää vauvat pysyy mahoissamme että pääsee vaatteet käyttöön :D
 
RedDragon: onks siis sulla 12 vuotias sisko? Mulla on 14-vee, tykkää hirveesti hoitaa meidän neitiä varsinkin kun on sen verran iso jo. Hypyttää ja pelleilee sen kanssa=) Meinataan kysyä siskoa kummiksi, toinen sisko onkin tän ykkösen kummina! Tää nuorempi siis pääsee kesällä ripille..
 
Luminka: Mun sisarukset on hulluina meidän lapsiin. Hoitaavat mielellään ja aina askarteleevat jotain heille. Varsinkin tämä 12 vuotias, joka on nyttenkin neulomassa lapasia toiselle lapsukaisistani ja sit tekee toiselle. Ja sit teki mekon ommellen esikoiselle :heart:
 
RD Mäki oon vanhin, seuraava sisko reilun vuoden nuorempi ja tän nuorimman kanssa hurjat 9 vuotta ikäeroa!
Sun tytöt vissiin tykkäävät vastaavasti yhtä paljon sun sisaruksista :)

Ota kuva mahastasi ja näytä meillekin! Mulla ei nimittäin ollenkaan pullota maha, siis normaalia enempää :whistle:
 
Ihanaa, mulla saattais jo masu pullottaa (siis vauvamasu) siellä siskon rippijuhlissa.. Oon tilannu jo mekonkin valmiiks :whistle: Oikesti en mekkoja pidä, mut ehkä masun kanssa taidan harkita kuitenkin! Viikkoja silloin ois jo 20 joten pakkohan se on jo pyöristyä :D
 
Ja neulomisesta puheenollen.. Oon jo tehnyt tälle mahan asukkaalle ihanan pehmeän ruskeasävyisen villatakin=) Ja housut teen myös kunhan taas vauhtiin pääsen. Ajattelin et jos iskee hirmu turvotus taas lopussa niin eihän musta ole enää neulomaan ja vaavi reppana paleltuu :snotty: =)
 
Luminka: miekii kyl oon kovasti kahtona niit vaatepakettei mut viel en oo huutana :D yhtä pakettii kahtoin et oisin voina huutaaki ja laitoin sen kirjanmerkkeihinki mut sit joku ol laittanu et osta heti ja vei sen :p mie ku en juur koskaa käytä osta heti toimintoo ellei oo semmonen et mun on ehottoman pakko saada jokin :p tiä vaiks solit sä joka sen vei mun nenäni alta :D :D
 
Tännehän oli tullut parissa päivässä hirveästi uutta tekstiä :) Remppakiireet vähän rajoittaa koneella istumista... Mutta nyt on ainakin hyvä syy saada hommat valmiiksi ja päästä muuttamaan ennen marraskuuta :whistle: . Jotkut muutkin malttamattomat oli jo soitelleet neuvolaan... Miehän soitin sillon melkein heti, kun sain tietää ja eka neuvola olisi sitten jo 18.3. Aika tuntuu menevän ihan älytöntä vauhtia...
 

Yhteistyössä