MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

Moi Luminka!
Ensimmäinen vauva tämä on meille ja helistin.fi sivuston mukaan la 4.11. ja näin sanottiin myös neuvolasta kun sinne soittelin. Ensimmäinen neuvola on 20.3. ja silloin rv 7+2. Sanoivat että silloin saattaisi jotain jo näkyäkin ultrassa! On tämä niin jännää ja uutta. Vointikin on hyvä, jos ei oteta lukuun väsymystä. Käsittämätöntä miten paljon sitä unta voikaan riittää! |O
 
Meillä kolmatta odotelles.Nyt rv 6+1 ja nuo tyttöset jo 4 ja 7 v pian.Mä tein kans pari vkoa sit testin ja lähimmille ollaan jo kerrottukin uutiset.Ihan kivasti kaikki ovat ottaneet:)Neuvola mulla on 1.4 ja sit sitä täs odotelles taas..on niin epätodellinen olo :saint:
 
Mua harmitti siinä talvi/syysunelmapinossa just se, että oi kerätty yhteen valtava määrä ihmisiä, enkä millään pysyny kärryillä kuka kukin on.

Toivottavasti kaikki ei tästä pinosta lähde "unelmapinoon" jos sellanen tulee ;)
 
Moikka vaan Tansnskuli :wave: Mikäs sulla on laskettu aika näin alustavasti? Onks ollut vielä oireita? Mulla on ihme juttu, taas tuli paha olo ulkona raittiissa ilmassa :LOL: Luulisi että on toisinpäin mut ei =)

Maotao: silläpä just ajattelin tehdä tän marraskuun jaon kahteen et olisi vähemmän porukkaa! Ja mulle käy kyllä jos talviunelman porukka haluaa kirjoitella omassa pinossaan! Kyllähän sitä joka pinkassa taitaa olla omia "inside"-juttuja. :heart:
 
Luminka: Vai niin, sitä ruvettiin meitä sorsii ihan urakalla :eek: :LOL: On kai se sitten aloitettava uusi pino talviunelmien plussanneet :saint:
Tuo jako on hyvä asia, sitä ei kannata todellakaan muuttaa!

Millä lailla paha olo raittiis ilmassa? Ihanko, että tuntuu laatta lentävän? Mulla on nyt enemmän tullut silleen, että jos ei oo syöny pitkään aikaan, ni silloin tulee huono olo.
 
Hellurei, täällähän on kova turina käynyt!

Ensinnäkin keiju :hug: , hyvä että vuoto on jo loppunut ja toivotaan, että pienokainen kestää loppuun asti mukana. Ja kestäähän se :)

Eilen sitten pari kaveria sai sai tietää raskaudesta ja jotenkin tämä konkretisoitui nyt itellekin, kun kerran jo "ulkopuolisetkin" tietävät. Olivat iloisesti yllättyneitä, me kun ollaan miehen kanssa jo vuosia jauhettu kaikille, ettei haluta kuin yksi lapsi :whistle: . Mutta saahan sitä mieltään muuttaa :ashamed:

Munkin mielestä ihan hyvä jakaa pino kahteen osaan laskettujen aikojen perusteella, jää paremmin nimimerkit ja tarinat niiden takana mieleen :)

miracle: ei se yks kokis päivässä pahaa tee ja näin alkuvaiheessa vauva pitää kyllä huolen, että saa tarvitsemansa ravinnon. Mutta olishan se monipuolinen ja säännöllinen syöminen hyväksi ihan kenelle tahansa :whistle:
 
Hei, linkittäkääpä kivoja verkkokauppoja, mistä saa kaikkea vauvatavaraa :D .

Mä oon yrittänyt noita vaunuja tiirailla, mutta en vielä ole päässyt mihinkään lopputulokseen. Esikoisella meillä oli Emmaljunga classicit, oli tosi hyvät, mutta en samanlaisia halua tälle kakkoselle :) .
 
Olen lueskellut tätä palstaa jo jonkin aikaa ja päätin itsekin tulla mukaan. Eli ensikertalainen olen ja la 4.11, neuvolaan on varattu 18.3. aika. Plussa saatiin 28.2. Onnin päivänä ja vieläkin on välillä epätodellinen olo:). Melkein teki mieli toivottaa kaikille hyvää huomenta, kun uni se vaan maistuu.. Nukuin tuossa juuri 3h päikkärit - minä joka en yleensä ole tarvinnut päiväunia. Välillä on ollut myös vähän huono olo ja huimannut, mutta tänään ekaa kertaa on ihan kunnolla etova olo. Täytyy yrittää syödä jotain, jos se auttaisi, ja ulkoilu on minun kohdalla helpottanut oloa. Eli jääkaapille ja sitten ulos;).
 
Heippa kaikille ja tervetuloa uusille :wave:

Kylläpä ootte kirjotellut kun oon ollut poissa, eli anoppi viikonloppu on nyt ohi, elien aamulla mentiinja tänään pari tuntia sitten kotiuduttiin ja anoppi siis tiesi että odotan ja eihän se osannu suutaan pitää kiinni vaikka niin toitotin ja nyt sis miehen suku tietää :/
Mut toisaalta eipä tuo haittaa vaikka kiva ois ollu pitää salassakin vielä :)

Puhuitte äippäpakkauksesta: me ei sitä oteta, esikosta otettiin ja vaattee oli niin julmetun isoja et ois mennyt vasta vuoden paikkeilla, muuta ei pakkuksesta käyetty kun kylpymittaria, harjaa ja näyte vaipat, tokasta ei siis otettu eikä oteta nyt tästä kolmosestakaan

Niin ja miehen suvusta yksi kysyi suoraan et onko tää kolmas raskaus suunniteltu vai vahinko :headwall: |O Että mua ärsytti ja ärsyttää vieläkin, saa nähä monta tommosta kysymystä saa vielä kuulla, huh että sapettaa tommoset!

Nyt mulla on tullut se että JEEEEE, meille tulee vauva :heart:
Kyllähän se kestikin tän mun kaiken maailman pelkojen takia, mut päätin et nyt nautin ja murehdin sitten vasta jos tulee murehdittavaa
Ja Keiju hienoa että sun vuodot loppu :)
Onko sulla suklaahirmu ollut vielä vuotoja? (olitkohan se sinä jolla niitä oli? sama pää kesät talvet :ashamed: )
 
Tuulentyttö
nyt ei ole ollut vuotoja, viime viikolla oli pari kertaa että pyyhkiessä oli hieman vaaleanpunaista.
toivon ettei enää mitään vuotoja tulekkaan ja että tulisi nyt pian se neuvola.
täytyy koittaa olla murehtimatta.
 
helkkynen: eikun mukaan vaan! Ja onnitteluni=) :heart:

HotCoffee: mä luulen et miehen suku on yllättänyt kunhan kerrotaan. Nimittäin ollaan koko ajan puhuttu kuinka tyttö joutuu lähtemään syksyllä hoitoon ym. Sillä eivät varmaan osaa odottaa :)
Mä katoin kalenterista kenen nimipäivä oli testin tehdessä. Matti ja Matias.. Äh, ei oikein hyviä.. Kiva ois keksiä sellanen PaavoElina ym.. :LOL: Neidillä ei ollut työnimeä ja vähän harmittaa jälkekäteen joten nyt korjataan tilanne :kieh:

H&M:n sivuilla on musta ihania vauvanvaatteita http://shop.hm.com/fi/

Sit Elloksella myös ihania vaatteita=) http://www.ellos.fi/ListPage/Category.aspx?CategoryId=9281

Sivuilta https://ssl.lemonkids.fi/ löytyy myös vaatteita äidille =)

Tuossa muutamia. Itellä Huuto.net myös kovassa käytössä jos ei pelkää ostaa käytettyinä B)
 
meiän työnimeksi tulee taisto jos kaveri jaksaa mukana taistella.
taas on tullu sellasta ruskeeta tuhru vuotoa, mutta todella niukasti.
Huomenna sit labraan uusinta kokeeseen ja katsomaan on hCG noussut...eilinen arvo oli 10830.
 
Joo siis niin en tässä ajatellut sorsia teitä RD ja kumppanit :LOL: Ihan tuli vaan mieleen joten jaon sitten (jälleen) loistavan nimiehdotukseni :whistle:

Ulkona tulee huono-olo, ei kuitenkaan ihan yrjöpisteeseen asti. Toisin kuin tänään, tyttö oli tekaissut sellaiset tortut et kaks kertaa yökkäsin. Huh, melkoiset aromit :x
 
Huomasin tuollaisenkin paikan kuin http://www.funmum.com/
En vaan ole päässyt niin pitkälle lukemaan että toimittavatko Suomeen..

.....Surffailee....

Joo, nyt sain selville, eli toimittaa ja postikulut 10-16 puntaa eli sellaset 13-20?. Vaatteita alennuksessa joten jos enemmän tilaa niin sit kannattaa jo maksaa tuon verran postimaksuista. Samoja vaatteita näkyy muuallakin myynnissä mut paljon kallimpia!
 
toivot. keijulla ei enää vuotoa tulisi ja kaikki ois hyvin!

Me käytii miehe kans tänää mun porukoilla eli eriksee äidin ja isän luona ko ovat eronneet. Olivat tosi iloisia kyl ko kerrottiin sit kummiskin.. eka mietittiin et ei mut sit kummiski päädyttiin siihe et jos kertois lähipiirille vain mut sit odottelis sinne 12 vkoon ku kertois koko suvulle :) Isä oikein halas meit kumpaakin ja oli kyl silminnähden tosi iloinen ja yllättyny :) Toisaalt kuulema aavisteli mut toisaalt ei osannu yhtää oottaa :p mut todel iloinen kyl oli kuten ol äitikin :) isukki sano vaan et ei sitä kyl ymmärrä et ehkä sen tajuaa sit huomen et se on totta :D
 

Yhteistyössä