Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

Juhannussiivot tehtynä lähestulkoon kokonaan. Saa keskittyä rauhassa grillailuun ja oleiluun =)
Neuvolassakin kävin tänään ja reilu viikko on vielä tuohon rakenne ultraan. Neuvolassa kaikki hyvin, hbkin on onneksi lähtenyt laskuun nyt oli 145 kun lähtötilanne oli 173. Kiertää veri taas paremmin kun hb laskee.
Ainut sanominen oli painosta..Se oli mennyt alaspäin 215g/viikko.. taas.. Ruokahalua kun ei ole, niin minkäs teet. Pakolla yrittää syödä ja kaupan tiskistä löytää edes jotain mikä maistuisi. Ja kun entiset suklaat, pullat ja herkut ei nyt laske ollenkaan niin sekin varmasti vaikuttaa tuohon. Eikä vanhat housut vielä pahasti kiristä vyötäröltä kun paino menee alaspäin.

Kun malttaisi tuonne rakenne ultraan odottaa ennen edes jonkin tavarat tai vaatteen hankintaa. Alkaa tuntumaan siltä että jotain pitäisi saada ostaa jo :)
Oli muuten minunkin mielestäni hienot nuo Kuunkullan vaunut.
 
korppinen: Mökki millä me käydään, on miehen mummon ja ukin asuinpaikka. Kun ukki kuoli hmm.. pari vuotta sitten, niin mummo muutti sinä syksynä kaupunkiin.. Paikka jäi siis ns. mökkikäyttöön. Ihana seutu, missä sijaitsee. Mökillä on sähköt, ei sisävessaa, vaan ulkohuussi=). Ja mikä on ihaninta. sauna on paras, missä oon ollut. Mahtavat löylyt ja muuripaassa lämmitetään vessa. Järvi on muutaman metrin päässä. Aikoinaan on sinne näkynyt, mutta nyt siihen on metikkö kasvanut.

Ihteni mielestä ois kans mukava tavata toisiamme, mutta taidamme tosiaan asua niin ympäri suomea, että tapaaminen saattaisi olla hankalaa. En tiedä.

kutmula: Meillä taas on niin päin, että ukko sanoi mulle, että hän lähtee sen takia vain mukaan, että kysytään sukupuolta :D. Mie en välttämättä niin paljoa halua tietää.. Jos saadaan tietoon, ni ei muille kerrota. Ukko on ensimmäistä kertaa mukana rakenneultrassa.. Mies toivoo kovasti poikaa ja on oikeastaan jo 110 %:n varma asiasta, että poika on tulossa.

Meidän pienokainen potkii mahottomasti ja kyl ne tuntuu jo mahan päältäkin. Mutta ei viel oo hirveän voimakkaita.

Kesäsuunnitelmia ei meillä taida olla.. Kun en tiedä kuinka paljon saan pitää lomaa ja en oo päättänyt et milloin pidän.. Runnin seikkailumetsässä oon ajatellut, jos mentäis käymää ja jos elokuun alussa pääsis käymää sukulaisissa, Mikkelissä. Riippuu ihan rahatilanteesta.. Bensa on kallista ja meidän auto kuluttaa kivasti (minkäs teen, kun halutaan auton olevan nopea liikkeissään).

JennyAdelina: Minullakin ois huomenna rakenneultra:D

Milloinkohan mie jaksaisin tehdä juhannussiivousta.. Ku mökillä tullaan kuitenkin juhannus olee, ni ei oikein inspiroi. Saunan ajattelin kyl pestä, ku se o odottanut pesuaan jo monta kuukautta.. Joulux viimex pesty. Kylppärin oon saanu pestyä.

nannamaaria: Ihana maha sinulla! :D

Luminka: En oo pahemmin päässy olee auringon aikaan pihalla, joten en oo huomannut ruskettuvani paremmin :D. Ukon mielestä oon muutenkin jo tarpeeksi tumma :LOL:

tietämätön: Hieno maha sinullakin! :D

sanse & luce: Onnittelut häiden johdosta! :flower:

 
Heissulivei! Olipas tullut tekstiä, nopsaan kahlasin läpi, tarvii taas ajankanssa illalla lukee tarkemmin =)
Luminka: OOn ihan saman huomannut, että aurinko tarttuu herkemmin. Ja juuri noista ennen niin vitivalkoisista jaloista sen huomaan B)

Kuunkulta: IHAN ÄLYTTÖMÄN Hienot menopelit!!! Osaatko kertoa hintaa? Ja ootteko siis nuo ostamassa? (haluu kanssa) :D

Voi kun oon niin kade, teille kaikille, jotka tiiätte jo kumpi tulee. Oisin niin halunut tietää, mutta kun tosiaan sitä rakenneultraa ei oloe, niin jääpä mysteeriksi meille. Paljon on tyttöjä tulossa.

Ainiin, se tärkein, (.) :LOL: Olin tänään parturissa. :D Olipas ihana taas istua siellä rentoutumassa ja aivan ihanaa kun hieroo päätä. Siinä istuessani, aattelin oikeen repästä ja varata jalkahoidon kesäloman alkuun. Saa noi röllivarpaat kuntoon (isäntä osaa niin kauniisti puhua mun varpaista) :LOL: Sitäpaaitsi, alkaa oleen ongelmallista mennä niin mutkalle, että sais kynnet nätisti lakattua.
Sanoi muuten parturitäti mun vattaani valtavaksi! :whistle: Ei se kai nyt niiiiin iso ole. :D Ja että olenko varma että on yksi. Mä siihen että "no, jooo o. Olen varma." Että se alkoi sitten nyt, ihmisten kummastelu ja kauhistelu vatsasta. Seuraavaksi alkaa nuo tyttö/poikaveikkaukset...aaaaaaargh!! Inhoon sitä!

Nyt tuli vieraita, meen kahvinkeittoon...palaan illalla!! :wave:

Helmi 20+3
 
:attn: Täällä ollaan, että älä vaan Luminka poista meikäläistä listoilta :D

Oon kyllä niin saamarin laiska nykysin, etten aina edes viiti työpäivän jälkeen avata konetta :eek: . Mutta eiköhän sekin tilanne korjaannu viimeistään sitten kun äitiysloma alkaa :whistle:

Minttu-Maaria75: Mulla on sama ongelma tuon painon kanssa, ku sulla. Aluksi paino tippui melkein 5 kiloa ja ei oo noussut vielä tähän mennessä yhtään :/ . Ja terkka naputtaa... mutta tosiaan, minkäs teet kun mikään ei maistu miltään, eikä mitään tee mieli.

Kivan näköisiä masukuvia teillä kaikilla, mä oon niin käsi etten osaa laittaa tänne mitään kuvia :snotty: . Ja mahakin on niin pieni muihin verrattuna etten kehtaa :D

Liikkeetkin mulla tuntuu vähän niin ja näin, kun istukka on heti tossa edessä iskunvaimentimena, enimmäkseen tuntuu tuolla nivusten lähellä möyrintää, päällepäin näkyvistä liikkeistä on turha haaveilla vielä pariin viikkoon ainakaan. Mutta pääasia, että vauvalla on kaikki masussa hyvin :) . Niin ja meillekin on siis ultran mukaan tyttö tulossa :heart: . Taitaa tuleva marraskuu olla melkoisen tyttövoittoinen, ainakin tällä hetkellä...

Paljon onnea kaikille avioliittoon astuville :flower: . Mekin aiotaan miehen kanssa kipaista heinäkuussa maistraattiin ja vieläpä ihan salaa kaikilta sukulaisilta :whistle: . Saas nähdä millainen poru syntyy, kun ei juhlia järjestetä eikä edes kerrota kellekään etukäteen :p

Ei mutta, nyt täytyy alkaa ruuan laittoon. Mies tulee kohta töistä, enkä mä taaskaan ole tehnyt mitään :ashamed: . Reppanat (mies ja poika) oli koko alkuraskauden ihan heitteillä, niin täytyy nyt vähän tsempata :D

:wave:
 
Heips!

Piti alkaa kirjoitteleen taas pitkästä aikaa... Oon kyllä käynyt lukemassa juttujanne mutta harvoin tulee itsellä kirjoitettua. Eihän sitä tiedä jos loppua kohden innostuis useammin ;)

Minullakin on huomenna rakenneultra, ollaan kyllä varauduttu siihen ettei sukupuoli vielä selviä mutta sitä varten on varattu jo 4D-ultraan aika kuun loppuun. Ettäkö muka pakko saada tietää..? :LOL: Täytyy myöntää että jännittää tuo ultra, kun mistä sitä tietää onko kaikki kunnossa?! No, huomenna selvinnee..

Nyt täytyy alkaa pakkaileen, huomenna ollaan lähdössä sukulaisiin ja kavereille juhannuksen viettoon heti ultran jälkeen.

Onnea kaikille naimisiin menijöille :flower: Ja mukavaa juhannusta kaikille!

:wave:
 
Jopas on ollut ahkeraa porukkaa tänään,tullu hirveesti tekstiä =)

Ekaks Onnea kaikille naimisiin menijöille :flower: :flower: :flower:
Teitä olikin paljon jotka menee julkisesti ja salaa naimisiin tänä kesänä =)
Me mentiin 2 vuotta sitten syyskuussa ja kyllä se päivä oli aivan ihana :heart: Vähän niinkuin olisi ollut pilvessä (vaikka en huumeita olekkaan kokeillut ;) ) Meilläkin meni 7 vuotta ennen kuin häät pidettiin.Aika pienimuotoisesti 70 ihmistä ja kutsuttiin vaan lähimmät sukulaiset ja ystävät.Kummallakin aika iso suku niin olisi varmaan 200 ihmistä saanut kutsua jos kaikki olisi kutsunut :whistle: Muutenkin tosi rennot ja meidän näköiset häät pidettiin ja kaikki tykkäsi,no ehkä äitin mielestä olisi pitänyt olla vähän perinteisemmät mutta kun oltiin jo 7 vuotta yhdessä oltu ja kaksi lasta ja talokin oli niin tuntui jotenkin "tyhmältä"
Mutta ikimuistoista päivää kaikille :D

Kesäsuunnitelmia Olemme lähdössä Vaasaan oman perheen kanssa 7.7,käydään matkalla Ähtärissä ja sitten pari yötä Vaasassa.Ihan vaan lasten ehdoilla käydään eläinpuistossa,Wasalandiassa ja tropiclandiassa.Ihanaa päästä täältä kotoa pois ja mieskään ei voi "livahtaa" töihin kun ollaan niin kaukana ;) Meillä tosiaan mies tekee todella paljon töitä ja senkin takia halutaan ihan muualle että saadaan rauhasssa lomailla ja paikkakuntaa vaihtaa.Itse odotan niitä automatkoja kun saan höpistä miehen kaa :D
Muuten loma menee kotosalla,mies pitää heinäkuun lopulla toisen viikon lomaa ja sitten varmaan yritetään rakennella tuota ulkosauna/oleskelu tilaa...

Asuukos muut marrasmammat mitenkä?? Siis omakoti/rivitalo/kerrostalo??
Meillä siis itse rakentama omakotitalo täällä "maalla",matkaa kaupunkiin kuitenkin vaan 6 km.
Valmiina on vain talon alakerta ja autotalli.Taloon olisi ensi kesänä tarkoitus rakentaa yläkerta ja tuohon autotallin päälle semmoinen ulkosauna/oleskelu tila rakennelma,siis tänä kesänä aloitellaan...

Luminka Mäkin huomasin että tuo aurinko tarttuu tosi nopeaan,vaikka en mitenkään aurinkoa ottanut vaan lasten kanssa ulkoiltiin niin heti oli punainen niska ;)
En kyllä yleensäkkään tykkää aurinkoa ottaa mutta rusketun silti kun lasten kanssa tulee paljon pihalla puuhailtua.

Sitten oma ).( Olen alkanut tuntea vauvan tuosta mahan läpi tai siis kun se aina köllöttelee tuolla toisella puolella niin tuntuu semmoinen möykky ja sitten jos Häntä kosketan niin heti alkaa mylkkäämään :heart: ja nyt liikkeet on alkanut tuntua jo päivällä touhuillessakin :D

Nyt täytyy lähteä jatkamaan taistelua ompelukoneen kanssa :kieh: Löysin ihanaa muumi kangasta ja pitäisi saada lasten huoneeseen verhot ommeltua mutta minun ompelukone ei suostu yhteistyöhön |O
Piti käydä välillä lasten ja ystävän kanssa leikkipuistossa "rauhoittumassa" ;) jos se vaikka nyt alkaisi toimia.... :wave:
 
Nyt oon saanu häälehtiset tehtyä, oli pieni tauko tekemisessä kun himputin värit loppu tulostimesta :/ mutta nyt on nekin sitten pois mielestä kummittelemasta :)
Mies lähtee 30päivä hakee rajan takaa juomia häihin ja mulle omat holittomat juomat :whistle:
Muuten alkaakin kaikki olla jo hyvällä mallilla, ainoastaan pukua joudunkin useammin käydä sovittaa kun tää keskivartalon kasvu onkin huimempaa mitä alun alkaen ajattelin, mut eiköhän puvusta hyvä tule kuitenkin :heart:

Mulla on koko päivän juilinu päätä niin et alkaa jo pahaolo tulla :x kohta meen sohvalle pitkälleen ja passutan miestä :D

Tulentyttö ja kipinä 20+5 :heart:
 
Me asutaan omassa (tai siis pankin ;) ) rivitalokolmiossa. Vähän voipi ahtaaksi muuttua nämä 74 neliötä, mutta ei ole varaa vielä omakotitaloon. Sitten vasta kun töihin palaan joskus tulevaisuudessa :whistle: Täällä on paljon rivareita ja omakotitaloja. Niin, ja keskustaan noin 3km. Tosi mukavaa aluetta!

Ah, oma rauha jälleen :heart: Neiti meni taas erittäin hyvin nukkumaan, tarvis vaan viedä sänkyyn ja sinne jäi =) Välillä näinkin helppoa :saint: Kävin suihkussakin ja rasvailin jalat kun ovat varsin kuivan näköiset.. Nyt pitäs keksiä mitä iltapalaa haluaisin syödä =)

Katotaan eksynkö vielä tänään takaisin, mutta viimeistään huomenna tulen puolen päivän maissa neuvolakuulumiset kertomaan :D

Luminka
 
mekin asutaan rivitalossa 3h+k+s 78,5 neliöö oma tämä on joskus (tällä hetkellä vielä pankin).Keskustaan täältä on n.10km ja rauhallinen ihana alue, kaikki oleellinen/tarpeellinen lähellä.
Rusketus tarttuu huomattavasti paremmin kun aikaisemmin. JEEE! jos vaikka jalat ei ois vitivalkoiset koko kesää.
 
Iltaa vielä kerran!
Me asutaan nyt kolmatta vuotta rintamamiestalossa, aikalailla keskustassa. Sijainnin takia tähän ihastuttiinkin, kun kaikki kävelymatkan päässä, niin päiväkodit, koulut, kaupat, uimaranta ja leikkipuistot. Itse talo on tyypillinen sen ajan talo. Jonkinverran ollaan laitettu, eli pientä pintaremppaa tehty. Mutta jatkuvastihan tässä sais jotain tehdä, ja kun tuo ukko ei ole maailman ahkerin remppamies. :D Vie tuo yksityisyrittäjyys suuren osan sen ajasta ja sitten tärkeät..."tärkeät" harrastukset.
Ja taas lähti juttu rönsyileen :whistle:

meen askarteleen vielä yhden vauvaonnittelukortin työkamulle.

öitä!!!!
 
Arvasinhan että jotain kovinkin oleellista unohdan kertoa, eli siis se LA on 15.11 joten viimesenä tällä listalla tullaan.
Me asustellaan pienkerrostalossa, lähellä keskustaa. Sitten hamassa tulevaisuudessa kun saan vakkaripaikan niin katsellaan sitä omaa taloa. Täällä pk-seudulla kun meinaavat hieman arvokkaita olla. Mutta meillä tässä 80neliöö joten hyvin vielä mahdutaan nelistäänkin olemaan.
Lähdetään to aamuna mökille, jossa ollaankin ensiviikko. Sitten ma 30.6 on rakenneultra, jossa toivon sukupuolen selviävän. Itsellä ei vielä kovin voimakasta tunnetta siitä kumpi olisi tulossa, paitsi että olen huomannut haaveilevani vaaleanpunaisista vaunuista.

Ja lopuksi onnittelut kaikille naimisiin menijöille ja onnea myös tyttöuutisen saaneille!

Äiskä ja Vintiö 18+3
 
Pikainen tervehdys! Hurjasti on tänään tullut tekstiä, paneutunen niihin toiste, nyt v-ä-s-y-t-t-ä-ä!
Galluppia on pakko kommentoida, vaikkei vielä saanutkaan :kieh: (ette voi minua estää): Kaikkitietävä???? Kaikki hommat hanskassa??? Höh ja pöh teidän kanssanne :eek: Lieköhän kirjoitustyylini tai karmaisevan korkea ikäni (34v, olen tässä porukassa kaiketi aika kalkkis =) ) syynä moisiin mielikuviinne. Vai annanko itsestäni jotenkin ylimielisen kuvan??? Noh, en aio menettää yöuniani tämän vuoksi.... tuo kilpikonna vatsassani tekee sen muljahteluillaan :| No, kenties, kun tämä on 5. raskauteni, on jonkinverran kokemusta ja tietoakin asioista.... en kyllä siltikään niele sitä, että tietäisin muka kaikestakaiken :whistle:

Rakenneultrassa olimme tänään. Meinasi alkaa pelottaa, kun kätilö (todella perusteellinen sellainen, jotenkin kenties myös epävarma?) oli ultrannut jo 40min eikä löytänyt keuhkosuonta (Tarkistin vielä netistä, mitä sieltä oikein meinasi jäädä löytymättä: "Sydämestä halutaan nähdä pulssin lisäksi nelilokerokuva, eteiskammioläpät, suurten suonten lähtökohdat ja normaali kulku ristiin, akselin kääntyminen vasemmalle ja normaali koko")Sivumennen sanoen minulle on jäänyt aiempien lasten ultrista sellainen häilyvä mielikuva, että on mitattu kallo, reisiluu ja siinä se... typistettynä. Mutta tämä kesti ja kesti. Lopulta täti päätti siirtää minut eri huoneeseen ja uudempaan laitteeseen lääkärin katsottavaksi. Sieltä sitten loputkin listasta puuttuvat löytyivät. Masuasukki kieltämättä oli ihan hölmöissä asennoissa, näytteli vain selkärankaansa kippurassa, tutkittiin sitten kuinkapäin tahansa. Ja sukupuolen näkemisenkin esti pahassa paikassa oleva napanuora :whistle:
Mutta tulipaha käytyä.
 
Heippa! En ole aikoihin kirjoittanut, mutta aina välillä olen käynyt kurkkaamassa kuulumisia. Eli mukana ollaan edelleen!

Odotus sujuu täällä ihan mukavasti ja masu kasvaa. Juhannuksen jälkeen menemme rakenneultraan. Elokuussa olevat häät ovat pitäneet kiireisenä kaikkine järjestelyineen. Hääpuku jännittää eniten, mutta ompelija lupasi tehdä sen valmiiksi heinäkuun lopulla niin etten ehdi kasvaa siitä ulos :)

Iloista juhannusta kaikille!
 
Tsemppiä dragonille ja onnittelut monille tulevista häistä!! :flower:

Meillä pitkästä aikaa oli rauhallinen aamu, ei mitään huutoja ja kiukkuja. Ihan mahottomaks on menny nää meidän aamutunnelmat kun pikkumies herää yleensä 5.30-6.30 välillä ja vaikka pirteenä herääki niin huomaa kyllä että uni on jäänyt kesken. Voi mahoton sitä parkua ja taistelua... Meinaa toisinaan pikkusen käämi palaa mammallaki... Tänään leppoisissa tunnelmissa onneks! :)

Eilen oli ihana kesäsää. Just sopiva miun makuun: n. 20 astetta ja mukavan viileä tuuli. T-paidassa ja hameessa tarkeni hyvin, mutta ei ollu liian kuuma. Käytiin pikkumiehen kans kolmesti ulkoilemassa, kaks kertaa niistä oli polkupyöräilyn merkeissä. Alkaa niin hyvin tuo pyöräily sujua, että piti jo välillä ihan huudella perään että pitäs hiljentää ja ootella välillä. :) Ja se oli kiva, että mieki jaksoin kävellä, ei painostanu eikä pakottanu eikä supistellu illalla. Pitää nyt varovaisesti näitä kävelylenkkejä taas ruveta harrastamaan. (Vaakaki näytti taas ihan karmeeta tänä aamuna, vaikka viime viikolla näytti ihan hyvältä...HÖH!)

Asumisesta: me asutaan vuokrakolmiossa kerrostalossa. 70 neliöö ja ihan kivasti mahutaan sit neljästäänki tänne. Ihana juttu ois vielä yks pieni huone lisää, mihin sais tietokoneen ja muut isin harrastusjutut rauhassa olemaan. Asutaan keskisuuren kaupungin suuressa lähiössä. Keskustaan on n. 5 km ja tässä ihan äärellään on kauppoja, posti, apteekki, pankki, kela, uimahalli, kouluja, päiväkoteja, kirjasto, leikkipuistoja ja vaikka mitä. Kiva alue asua, koko ikäni melkein oon täällä asustellu.
 
Me asutaan kerrostalo kolmiossa, 78 neliöö. Haussa on isompi asunto, täällä vähän ahasta.. ite nukutaa olkkaris ja muksuil omat huoneet, poika ku tarttee oman huoneen kun menee syksyllä kouluun. Minnekkäs sitten vaavin laittaa :D Kun vaa löytyis joku mukava ja "halpa" omakotitalo jostain.
 
Moi!

Kiitos hääonnitteluista, ja onnea muillekin naimisiin menijöille!

Asumisesta: Me asutaan omassa rivarineliössä 83,5 m2, 6 km keskustasta. Tai no omassa ja omassa, on siitä ehkä neljännes maksettu ;) Muutettiin vasta vuoden alussa, sitä ennen asuttiin kolmistaan 40 m2 kaksiossa, että nyt kyllä tuntuu olevan tilaa ihan ruhtinaallisesti! Meillä päin asunnot on niin kalliita, että isommasta on turha haaveilla, vaikka ollaan ok töissä.

Hauskaa keskiviikkoa!

Luce 19+1
 
Jeeeee! *tuulettaa* puoli välissä ollaan menossa....

mä oon kun nukkuneen rukous, heräsin yöllä klo:1 ku toukka mylläs ja mylläs mahassa, no sehän mylläs sit pari tuntia enkä mä löytäny asentoo missä ois hyvä nukkua joten valvoi sit sen pari tuntia. Aamulla meinas hiukan tehdä vaikeuksia nousta, mutta töihin on päästy. Onneks ei oo montaa asiakasta tulossa tänään käymään.
Töiden jälkeen taida ottaa pikku päikkärit ja sit käyn jo tänään kaupassa ostamassa viikonlopun sapuskat kun huomenna siellä saattaa olla ruuhkaa mikä inhottaa mua yli kaiken.

Luminka: millos käydään noita arvailuja läpi, mitenkä oikeeseen ollaan osuttu?


ONNEA kaikille naimisiin menijöille!

keiju ja toukka 20+0
 
Huomenet!
Alkuun kesän morsiammille isot onnittelut! Tässä juuri oman siippani kanssa päiviteltiin että siitä tulee juhannuksena 9 vuotta kun me tavattiin, ja elokuussa jo 6 v avioelämää. Hui, aika se vaan menee jumpen nopeeta.
Gallupissa oli tosi hauskoja kuvauksia, itse kirjottelen tuonnempana myös omia näkemyksiä. Nyt mies jo jonottaa koneelle... Meinasi pissi tulla housuun kun luin kuvauksia! :LOL: Saattaa tietysti olla että nimimerkistäni saa itämaisen kuvan. Sen verran voin tässä kohtaa paljastaa että Hari Mao on indonesian kieltä... :eek:
Asumisista on myös ollut juttua. Me tällä hetkellä kyyhötetään vuokrakolmiossa, 74 neliötä. Mutta kun papuset tulee niin tarvis isompaa asuntoa, kuusi henkilöä kolmiossa tuntuu...hmmm...ahtaalta. me ollaan jonossa neliöön, ja käsitin että tällä viikolla saisi jo ehkä jotain tietää. Voi kun nyt kerrankin elämässä lykästäisi... (Onnen suhteen olen ikuinen Aku Ankka...)
Ihania ultrakuulumisia teillä! Meillä on ensi viikon tiistaina uä, toivottavasti toinenkin ystävä näyttäisi mitä merkkiä on. Mies toivoo että olisi kaksi poikaa, mulle on oikeestaan ihan sama kunhan kaikki olisi vaan ok. Toiselle (pojalle) on jo nimikin, mutta toisesta vielä väännetään kättä... Ei ole helppoa... Siitä sentään ollaan yhtä mieltä että kunhan nämä syntyvät niin meidän lapsiluku on täynnä. Sterilisaatio harkinnan alla...
Auringonoton suhteen en osaa oiken kommentoida mitään, minä kärähdän heti oli raskaana tai ei. Eli en juurikaan auringossa viihdy, varjoisa on mun ykköspaikka.
Nyt päästän tuon malttamattoman koneelle, yritän päästä taas piakkoin kurkkaamaan kuulumiset. Toivottavasti aurinko pilkistää teille, täällä sataa vettä... :|

HM ja papuset 18+6
 
Huomenta-päivää! Ihana lomasää tänään! B)

Kesäsuunnitelmista: Mulla on kesän kohokohta nyt, olen puoltoista viikkoa kotiseudulla ja kiertelen sukulaisten ja kaverien mökkejä. On niin harvinaista herkkua tää Suomessa olo, että täysin rinnoin (myös kirjaimellisesti :LOL: ) tästä on nautittava, vaikka taivaalta onkin satanu pieniä miehiä!

Ehkä teen elokuussa vielä toisen reissun, jos sillon saa vielä lentää... Muistaako joku kuinka pitkälle saapi lentää? ja sitten meillä on ne häät elokuun puolvälissä, jolloin aattelin pitää myös vähä lomaa. Saksassa ehkä menee enemmän töitten merkeissä, saattaa olla että kissojen kanssa paetaan "maalle" eli anoppilaan jossain vaiheessa.

Asumisesta: Me asutaan erään saksalaisen suurkaupungin länsi-keskustan (ja tästähän ei voi päätellä mikä kaupunki...) tuntumassa n. 70-neliön kaksiossa. Isompaan muutetaan jossain vaiheessa kunhan ehditään, kai vasta vauvan syntymän jälkeen. :)
 
Terveisiä rakenneultrasta =) Maha-asukilla kaikki hyvin, painoa n. 264g ja pää-perämitta 155,4mm. Sukupuoltaan ei halunnu näyttää, lääkäri lupas että katotaan neuvolassa sitä uudelleen, jos sitten vaikka näyttäis... Pääasia on että kaikki on hyvin ja mun pelot osoittautuo turhiksi.

Asumisesta: Me asutaan omassa (siis pankin, v.2004 valmistuneessa) omakotitalossa keskellä ei mitään. Maalla siis, kauppaankin matkaa 10km. Neliöitä tällä hetkellä 84, yläkertaan tehdään lisää jossain vaiheessa, sinne saa pari makkaria lisää. Pihaa on ja metsää tuossa vieressä, rauhallinen paikka asustella...

No joo, eipä tällä kertaa enempää. Yritän alkaa tänään vääntämään juhannukseksi pikkupitsoja, ajattelin niitä tehdä naposteltavaksi. Puolen päivän aikaan olis hieroja, saa nauttia taas paremmasta olosta ilman päänsärkyä ainakin muutaman päivän...

-JennyAdelina & pieni 19+2-
 
Oi Maotao, käy kateeks, mäkin haluan lomalle suomen kesään!! Täällä senkun sataa vaan joka päivä ja on talvi... no joo talvi täällä on jotain 10-15 asteen paikkeilla, mutta ei kivaa todellakaan.

Suomihinkua aiheuttaa sekin että eilinen kätilön tapaaminen oli taas inhottava pettymys. Täällä ei todellakaan hoito ole Suomen neuvolan veroista! Visiitti kesti yhteensä ehkä 15 min (matkaa sinne taas on 40 min yhteen suuntaan!!) ei mitannut mua ollenkaan tai kattonut edes painon nousua, mitään ei täti halunnut jutella.. :kieh: :kieh: Jotenkin odottais että näin ensi kertaa raskaana olevalle sentään kerrottais jotain siitä missä vaiheessa mennään ja jotain yleisinfoa... GRR että ärsyttää!!!!

Kateeksi käy teitä kaikkia!!!!
Jalkapalloakaan täällä ei näy tv:stä kun ei täkäläisiä kiinnosta. Mä painun tästä Suomeen, oottakaa vaan!!
 

Yhteistyössä