Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

Ihan kippurassa tulin lukee meijän gallupin vastauksia :LOL: :LOL: Ihania "analyysejä"!!!Tultiin just töistä ja laitoin lidl:n valmislasagnen uuniin....tää äippä meinaa näin maanantainkunniaksi päästä helpolla ruoanlaitossa. Meneehän tuokia alas, kun ei valita :D

Rinzessan ultrakuulumisia tulin kanssa kattoon, mutta ei ole vielä ehtinyt koneelle.

Äiti88: Ihana masu sulla :heart: Ja muillakin =)

LAITAN kanssa vielä lisää noita vastauksia illalla, kun tää kotimeiniki rauhottuu.

RINZESSA!!! No kuuluihan sinusta, TYTTÖ :heart: ihanaa! Muakin aikoinaan peloteltiin että poika tulee ajoissa, mutta menipä viikon yli. Mutta sikäli tosissaan kannattaa ottaa, että otat nyt aikaa huilaamiseen. Ja tosissasi lääkärin määräyksen.

juu, otan, mut ollaa lähös möikkeilee jne. että en mä ihan makaamaan pysty, mut otan rauhallisesti. Pelottaa kyl vähän. Mix sulle helmi sanottiin sit et tulis ajoissa?

Huh et mua väsyttää ku en oikee nukkunu viime yönä |O

Mä oon kyllä tooooosi onnellinen et saan pienen tytön :heart:

Rinzessa ja papuNeiti rv.19+5

Rinzessa; mulla oli supistuksia puolivälistä alkaen ja vauva jo hyvissä ajoin hyvin alhaalla. Ja sen oloinen että ois jo "lähtökuopissaan"..kohdunkaula lyheni aika aikasessa vaiheessa ja oli kuukautta ennen auki sormelle ja pehmee. Nyt sitten tästä raskaudesta gyne käski oleen tarkkana jos supparit yhtään kivuliaita, niin tarkistettavaksi. Ja myös vikalla kolmanneksella sanoi, että hyvä käydä tarkistuttaan useemmin kuin normaalisti. Mulle tehty lisäksi loopkonisaatio, joka voi heikentää kohdunsuuta...

Rinzessa: Paljon onnea prinsessan johdosta! :heart: :D

Mie jouduin menee sänkyyn pötköttelee ja varmaan vähän aikaa nukuinkin.. Olo on jotenkin inhottava. Voimat on ihan poissa. Ei jaksa tehdä yhtään mitään töiden jälkeen.

Väsyttää.. Kellokin on vasta näin vähän..

Kahtoo mitä muut tekee olohuoneessa.. Mieletön meteli..

Vielä uusi ilmoittautuu :wave:
Oon taustaillut siitä asti kun plussasin, mutta jotenkin aina vaan lukenut teidän juttuja enkä saanut aikaiseksi itse kirjoitella.
Perheeseen kuuluu lisäkseni 3v poika ja mies. Ikää on 23v ja pk-seudulla asustellaan. Synnärinä Kätilöopisto ja luultavasti Haikaranpesä niin kuin pojankin kanssa.

Nyt vasta alan uskomaan, että masussa todella joku on kun myllerrys tuntuu. Olen tämän toisen kanssa ollut jotenkin niin epäileväinen ja jatkuvasti pelkään että jokin menee huonosti. Mutta onneksi puoliväli lähestyy.

Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoitellakin välillä jotain.

Nyt kauppaan..

Äiskä ja Vintiö 18+2

Äiskä-05: Tervetuloa joukkoon!

Upeita masukuvia olette laitelleet! Ihana mekko/tunika sulla äiti88 =)

Hehheh, hyviä arvailuja :LOL:

Tännehän on tulossa paljon tyttövauvoja! =)
Kuulin tuossa tänään et jollekin oli annettu ultrassa väärä "tyttöhälytys", olikin ollut poika! Olivat varautuneet poikaan sinisin vaattein ym. Synnytyksessä oli vasta selvinnyt todellisuus :whistle: Kiva, oon menossa samaan sairaalaan ultraan, onkohan uskomista siihen mitä veikkaavat :/ Toisaalta, ois kiva pitää jännitys mut tällä kertaa tahtoisin tietää :D

Ei hitsi miten jalkoja turvottaa :/ Tuntuu tosi epämiellyttävältä. Tässä ajattelin ottaa teho-ananaskuurin et saan vähän nesteitä lähtemään ennen keskiviikon neuvolaa :whistle: Iiks ja jaiks kun mietin paljo painoo tullut :snotty: Jos on anopin vaakaan uskominen, ei yhtään... Heh, pakko sen on pitää paikkaansa, mies kävi sillä myös ja ihan reillun lukeman sille antoi. Joten ei se voi olla laihtunut elikkä en ole sit kovin lihonnut B)

Tein muute tänään tosi hyvää ruokaa! Yleensä en tykkää makkarasta (muuten kuin grillattuna) niin tein sellaista pataa. Riisiä, (pakaste)kasviksia, sipulia, makkaraa ja kolmen juuston kastike! :p Yllättävän herkullista, jopa pikkulikka tykkäsi :heart:

Tänään on meinannut supistella, on kyllä ollut vauhtia koko päivän. Käytiin kaupassa, pesin pyykkiä, tein ruokaa, siivosin ja kävi vieraita. Eikä aina ennätä edes lepäämään kun on tuo neiti hereillä... Illat onneksi ovat aina rauhallisia, tytön kun laitan kahdeksan kieppeillä nukkumaan, saan käydä saunassa ja olla vaikkapa koneella B)

Ihanaa, ylihuomenna neuvola ja sit torstaina se ultra!
Kunnolla tällä viikolla vauvajuttuja :heart: Ei millään malttaisi odottaa... :whistle:

Luminka ja piiperö 20+2

Luminka tässä vielä terve :whistle:

Pidetääns pieni nimen huuto, tuolla etusivulla näkyy olevan joitain nimiä joista ei ole kuulunut piiitkään aikaan mitään.

Laitan merkin kaikkien niiden kohdalle jotka ovat tänne kesäkuun pinoon kirjoittaneet. Tarkistakaa kuitenkin että nimenne edestä pilkku löytyy! :D

Katellaan tässä viikon verran ja poistelen sitten listalta nimiä jotka eivät ole kirjoittaneet. Listalle teitenkin pääsee takaisin tottakai!

Onnea hopeakaislalle myös tytöstä :heart:
Tervetuloa äiskä :wave:

Galluppi

Luminka Sellainen lempeä äitihahmo ja aika järjestelmällinen ja ahkera, ammattina kirjanpitäjä

RD Touhuaa hillittömästi, siivoaa talon jokapäivä ja tekee lettuja urakalla, tumma lyhyt tukka ja paljon lapsia, kotiäiti

Helmi Sellanen herkkä ja avulias, vaalea, lyhyt,

Pöppiäinen Iloinen ja päättäväinen ja aika temperamenttinen, poikatukka ja ehkä lävistyksiä

Anzkuli Tosi huolehtivainen, jaksaa tsempata muita ja lohdutta, on iloinen ja määrätietoinen, nuori, kihara brunette

Siinä oli nyt ne ketkä ekana tuli mieleen... ja älkää suuttuko, nää on vaa mun mielikuvia :D

PapuNeiti on potkinu kovasti tänää sen jälkee, ku ultraaja sitä laitteella sörkki :heart:

Söin äsken ison kasan pastaa ja nyt meen loikoomaan soffalle

Heippodei vaan täältäkin suunnalta.. :wave: oli tossa netin vaihdos niin oli netti kiinni melkei 6viikkoo.. :'( enkä ikinä kerinny töissä käymää koneella.. :kieh: mulla on ens viikon tiistaina rakenne ultra ja keskiviikkona sit neuvola.. täälä on alkanu liikkeet tuntuun ja kovaa se kaveri siä menee.. :LOL: :LOL: kuvaa en saa mahasta otettua kun mulla on kameraan koskeminen kielletty kun oon niin monta kameraa rikkonu että parempi etten siihe koske :LOL: :LOL: tai toi ukkeli sanoo aina että irti hallinta laitteista..!! noo ehkä mä sit jossain kohtaa käsken sen ottaan kuvan mutta meillä menee työt niin ristiin että kun aamulla lähen nii se nukkuu ja kun tuun kotiin se ei o kotona ja kun tulee niin mä oon nukkumassa.. noh eipä tuu sanan harkkaa ku ei juuri nähä.. :LOL: vaunuja ollaan katottu mutta sitten jos kaveri ittensä näyttää tai saa selville niin on helpompi ostellakkin kaikki tarpeellinen.. joitakin valkosia bodeja oon jo ostellu.. ei niit voi olla ostelematta kun ne on nii söpöjä.. :heart: mutta siinä kuulumiset nyt kattoon urheilua kun alko gb kisat :wave: :wave:

paula83 ja peikko 19+3 :heart:

Rakenneultra oli viime torstaina ja ihana tyttönen siellä heilutteli ja vilkutteli :heart: :)
Harvemmin tänne tulee kirjoteltua, kuulumiset kyllä käväsen lukemassa.. Kauheesti jaksa istuskella, vaaka-asento on paras.. Olo on viel aika kökkö, energiataso nollassa ja paino pysyy samassa, ei lähe nousuun. Ruokahalukin on olematon.. Liikkeitä on tuntunu 2 viikkoa, se vähän virkistää ja piristää, ei oo niin kurjaa =)

peppi ja typsykkä 19+4

Luminka: Minua ei saa poistaa pinosta B) . Yritän tänne aina silloin tällöin kirjoitella.. Taitaa olla väsymyskausi taas päällä, etten jaksa tehä mitään. Yritän pelata vain travian:ia :whistle:

Arvatkaas mitä sain pomolta tuliaisiksi reissultaan? Sain keltaiset "crocks:it" (valitettavasti kokoa liian pienet, mutta menettelee jalassa", mustikka-valkosuklaata (aika ovelan makuista, mutta ei mun herkkua. Mies tykkää) ja metrin lakritsia :p.

Milloinkohan sitä itse pitäisi lomaa.. Tiedä tuota. Kai tuo kuukausi mulle kuuluisi, kun 5.3.07 oon aloittanut työt. Mutta miten pomo antaa pitää, koska tuskin antaa koko kuukautta kerralla pitää.. Oon ajatellut, jos heinäkuun alussa 2 viikkoa ja elokuun alussa 2 viikkoa..
Mutta, kun tästä raskaudesta ei koskaan tiedä, miten menee.

Kuopus on kyl ihana, ku se puhuu täyttä häkää, selittää kaiken mahdollisen. mikä on neidin tunnuslause: "Voi hyvä tavaton!". Kunpa näkisitte, miten pelleilee silmillään ja miten sanoo sen. Aina, jos jollekin sattuu jotain tai on hauska juttu, ni saa kuulla tuon lauseen. Oli isosisko tippunut kiikusta päivällä, ni oli siihen vaan todennut: "voi hyvä tavaton!" :LOL:

Luminka: Aijaa, eikö tänne olekaan mitää määrättyä määrää, kuinka paljon pitää kirjoitella tai kuinka usein :whistle: :LOL: .. En haluu ihteäni poistettavan, jos ei näy pariin päivään.. tai sit voi olla asiat huonosti, jos en oo asiasta ilmoittanut etukäteen mitään, jos oon poissa niin kauan palstalta ;) :whistle:

Luminka kyllä minäkin nyt yritän ainakin päivittäin käydä jotain kirjottaa :D kun on olokin jo hyvä, haluan listoilla vielä roikkua :D :hug:

(.) Täällä kipinä jatkaa kipinöintiään masussa, ihan hirmusta mylläystä on välillä ja taas viime yönä puoli yötä valvonut kun oli semmoset bileet masussa että! :heart:
Joten taidan jo luovuttaa ja mennä nukkumaan, jos taas joutuu valvomaan yöllä :whistle:

Huomiseen palsta kamut :wave:

Tulentyttö ja kipinä 20+5 :heart:

Te ootte kyl ihan nro1. kaikki tääl. On ihanaa, ku on nii kirjava joukko ja kaikki tukee ja lohduttaa ja iloitsee mukana :p Kiitos teille ihanat :saint:
Ja minä koitan ottaa iisisti, vaikka huomenna onki aika kiire päivä, mut koitan olla relax. Ja ke kun meen kaupunkiin niin käyn ostaa sieltä fidasta pinkit kuteet vaaville :heart: Kun sinne jouduin ne viimeks jättää, ku ei tienny viel et se on tyttönen... jos ne vaa on viel siel jäljel viel. :whistle:

Yhteistyössä