Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

Sit mitä mulle tulee mieleen:

helmi: blondi, huumoritajuinen ja ahkera työntekijä

Rinzessa: Nuori (taidan kyllä oikeesti ollakin), nopea liikkeissään, nättikasvoinen, tumma ja pitkä.

RD: Sinut näen tällähetkellä letunpaistossa huivi päässä =)

keiju: Yllättäen kuvittelen sinut keijukaiseksi, vaaleaksi ja hentoiseksi!

Anzkuli: Sinua tosiaankin kuvittelin päälle kaksikymppiseksi kaupunkilaisäidiksi! Johtunee tuosta nikistä :whistle:

Jamias: Perheenäiti joka tietää kaiken, kaikki hommat hoidossa =)

manna-
: Nimimerkistä vaan väkisin tulee mannapuuro mieleen :LOL: Siitä kuvittelen sinut vaaleaksi...

Olipa pakko kirjautua ja piiitkästä aikaa vastata, kun olitte laittaneet niin kivan gallupin pystyyn. :D
Kukaan ei varmaan musta osaa sanoa mitään kun niin vähän oon kirjoitellut mut minäpä yritän kertoa teistä joistakin jotain....

RD: sinusta on pakko aloittaa... kun mullakin on semmonen mielikuva et oot oikee touhutäti! =) Touhuilet/siivoilet niin paljon ja vielä usein mielelläs!

Jamias: En yhtään tunne sua, mut oon aina aatellut et voisin tulla sun kans hyvin toimeen... Eli oot varmaan sosiaalinen ja kaikinpuolin kiva ja helposti lähestyttävissä? Ja jotenkin tuntuu/jäänyt mieleen et oltaisko samalla alallakin...

Luminka: aina tulee jotenkin lumi ja talvijutut mieleen... :) Äidillinen? Niinkuin varmaan te kaikki muutkin!

Tulentyttö: Lämmin, mukava persoona?

Nää tuli nyt ensimmäisenä mieleen, yritänpä jatkaa joku toinen ilta...

Maitooo ja tyyppi 19+4

Juu, mullekin tulee myös RedDragonista touhutäti mieleen. Johtunee siitä että meistä innokkaiten tänne ilmoittelet aikeesi =) Minussakin on kyllä siivoojan vikaa, tykkään et paikat ois suht siisteinä =)

Muistakaa, ei saa vielä paljastella itseään
B)

Tervehdys kaikille! :wave:

Hauskoja mielikuvia ootta saanu minusta :whistle: :D
Oottakeehan vaan, ku mie pääsen vauhtiin. Jospa ois huomenna aikaa istahtaa koneelle kirjoittamaan ;).

Mutta nyt kahtoo miten "luonnistuu" pokerin aloittaminen ja mahdollisimman pian nukkumaan! Aamulla pitäisi jaksaa lähteä töihin, pyörällä.

Red Dragon + Nuppu 20+0 :heart:

huomenta!

kiva galluppi!:) pitää paneutua asiaan ajan kanssa kun ehtii.
mietin tässä että mitähän tästä työpäivästä tulee kun perjantaina jouduin lähtemään niiden suppareiden takia keske pois. mulla on vielä osittain liikkuva työ eli tänään on sovittu asiakastapaaminen 50km päähän ja tarkoitus olis olla siellä koko päivä. mietin että uskallankö lähteä niin kauas kun autossa tuntuu aika herkästi alkavan supistelemaan ja on sieltä sitten pitempi matka kotiin levähtämään. no täytyy miettiä... mies tuossa komensi kovasit ennen töihin lähtöään etten saa lhteä töihin ollenkaan jos tuntuu yhtään siltä.

mennään tänään katsomaan meille isompaa taloa (vuokralle). alkaa tää kaksio käydä pieneksi... ilmoittelen millainen oli ja miten kävi. oikein mukavaa maanantaita kaikille!:)

korppinen 20+1 :) :) :) hurjan paljon viikkoja!

Tässäpä galluppiin minun näkemyksiä. Kiva ja hauska galluppi kyllä.
Ei saa sit suuttua =)

Luminka: Nuori, vaalea ja hento rakenteinen. Tykkää ulkoilla paljon.
RD: Siivous intoilija, tulee mieleen maalaistalon emäntä(aina touhuilemassa).
maitooo: susta mulle tulee mielee tai lähinnä sun nikistä, pikkutyttö joka huutaa ruokapöydässä kurkkusuorana MAITOOOO....
helmi79: työskentelet hoitoalalla? vaalea ja kaunis kuin helmi.
rinzessa: Nuori, opiskelija, hoikka, pitkä, tumma. odottelee masun kasvua kovasti :)
Tulentyttö: Mulla on jotenkin semmonen mielikuva sun nikistä että sä oot nuori ja sä olet kuin tulta että sua vastaan ei voi tulla mikään.
pöppiäinen: Kotiäiti jolle perhe on kaikkikaikessa. huolehtivainen.
manna: Mullekkin tulee tästä mieleen mannapuuro ja se tyttö mikä on mannaryyni purkin kyljessä.
äiti88: Luonto lähellä sydäntä, hieman ehkkä hippityylinen.

:LOL: Huskoja mielikuvia ihmisistä. Mä en osaa oikeen sanoa mitään näihin, tai uskalla sanoa.

Mutta arvatkaapas mitä tapahtu eilen kun olin kirjotellu just tänne ja meinannut, että ompas kivaa olla Suomessa ja nähdä kavereita... B) Olin nimittäin mun veljen luona kylässä ja sen vaimo lähti "äitinsä luo hakemaan jotain laatikoita". Mä en tätä sen kummempia ihmetellyt. No sitten pihaan tuli auto ja mun veli käski mut avaamaan ja mä vielä mietin, että kylläpä kehtaa juoksuttaa raskaana olevaa siskoaan. :kieh:

Sitte kun avasin oven, multa loksahti leuka alas, koska pihassa olikin neljä-viis autoa ja sieltä alkoi lappaamaan mun kavereita yhteensä 15 henkeä, mun parhaat suomalaiset kaverit ja osa myös sellasia joita en ollu nähny useampaan vuoteen. Olin ihan pihalla, koska yllätys onnistu niin täydellisesti, että mä en ollut saanu mitään vihiä koko jutusta. En voinu muuta kun itkeä ja nauraa yht'aikaa. Olivat suunnitelleet tällasia "polttareita" jo monta viikkoa, mehän mennään tuossa elokuussa naimisiin.

Sitten grillailtiin ja juteltiin ja saunottiin koko päivä myöhään iltaan ja lahjojakin sain vauvalle potkupuvun, lelun, marimekon tuttipullon, ihanan fleecetakin ja ihan syötävän sulosen mekon.... kaikki vähän tyttömallia siis =) Ja hauskinta oli, että eilen kun kirjotin näistä vaatteista, niin ovat tosiaan aika retrotyylisiä kaikki, fleecetakissa jopa lukee retro! Kyllä oli ihana päivä ja mulla maailman parhaat ystävät. :heart:

Pitääki laittaa heti noita mielikuvia ennen kuin lukee muitten kirjotuksia kaikkia... Iästä on ollukki puhetta, mutta enhän mie muista tähän hätään enää niin tarkasti kuka minkäki ikäinen on. Älkää loukkaantuko kukaan! :)

Luminka: pitkä, hoikka, tummat pitkät hiukset, rauhallinen jalat maassa -tyyppi

helmi79: vaaleat puolipitkät kiharat hiukset, siro, huumorintajuinen

Tulentyttö: tummatukkainen, pienikokoinen, realistinen suhde elämään

RD: mie kans kuvittelin siut tummasävyiseks hevi/rokkimimmiks, pitkäks ja punatukkaiseks. Ootki melko vastakohta sille! :) Pieni ja pippurinen energiapakkaus

pöppiäinen82: keskikokoinen, hieman pyöreä, hassuttelija

korppinen: varmaan tuosta korpista nyt tulee mieleen että oisit mustatukkainen goottityyppi! :). Vaikutat kuitenkin kypsältä ja järkevältä aikuiselta naiselta

Rinzessa: siro, hentoinen, vaaleahiuksinen (varmaan tuosta nimimerkistä tulee mielikuvia), mutta napakka ja pippurinen luonteelta.

äiti88: vissiin tuo 88 on syntymävuosi. Nuori mutta järkevän ja kypsän oloinen mamma. Maaltakos olit? Vaaleatukkainen.

kutmula: huumoriveikko vissiin tuon nimimerkin perusteella. Karjalainen iloinen luonne täältä itärajalta. Rempseä perheenäiti. Lyhyet punertavat hiukset ja iloinen nauru!

Siinäpä jotain mitä tuli mieleen. :)

Nukuin tosi huonosti viime yön ja sit mun piti nousta tytön kanssa ja ukko jäi sänkyyn kun väsytti kuulemma hirveesti |O Ei passais mun ikinä olla pahalla tuulella, ukko alkaa mököttämään siitä :whistle: Ärsyttää tuollanen tyyli :kieh: Ois pitänyt mun tänään ajella sen hiukset ennen ku menee töihin. Sanoin et kerta oot tollanen, en viitti leikata, sen kun varaat parturiin ajan prh :/
Hyvä et lähtee tunnin päästä töihin rauhoittumaan, sit tulee illalla kotiin niin ku ei mitään ois tapahtunu...

Ookkeei, tällästä tänä aamuna juu...

Hyviä arvauksia kyllä tulee :LOL:

Nyt kerkeän laittaa muutamia omia mielikuvia nikeistä:

Red Dragon lohikäärmehuivi päässä touhuava topakka äiti, joka tykkää että on siistiä

Luminka lumesta tykkäävä pieni kokoinen lasten kanssa touhuava nuori äiti

maitooo valion sininen maito tulee väkisin ekaksi mieleen :D

pöppiäinen nuori ja vähän semmonen hömpsäntuuti :)

keiju pieni, siro nuori tyttö joka aattelee elämästään kaikkea hyvää aina ja tykkää ylikaiken lapsista

helmi79 hauska, vaalea hiuksinen siro äiti

Rinzessa nuori, lepposa tyttö joka kovasti odottaa että masu kasvaisi :)

manna mulla tulee mieleen vaan mannapuuro, henkilö jonka herkkua on mannapuuro :D

Jamias äiti joka tietää kaiken =)

Tässä nyt alkuun jotain, nyt täytyy jo taas mennä, mutta palaan jossain vaiheessa :wave:

Tulentyttö ja kipinä 20+5 :heart:

:D :LOL: :D olipas hauskoja juttuja :LOL:

luminka vaalea,alle 25, ahkera

rd touhukas ja tomera täti

maitoo nuori ja vaalea

pöppiäinen puhelias,touhuaja, 26, tumma,pitkä

keiju 22, vaalea, lyhyt, rauhallinen ja lempeä

helmi79 kihara lyhyt tukka, lyhyt ihminen, ahkera

rinzessa alle 25, vaalea, laiha ja pitkä, kiltti ja eläinystävä

manna tulee mieleen että olet lyhyt ja vaalea tukkainen sekä viihdyt ihmisten seurassa

jamias ehkä vähän poikamainen nainen

tulentyttö tumma, pitkä ja laiha, luonnon lapsi!

anzkuli myös alle 25, lyhyt, tykkää punaisesta ja iloine sekä ahkera

korppinen 30, tumma tukka ja asuu omakotitalossa

siinä galluppiin mun osuus :D

hauskoja juttuja oli mustakin siellä :D

-äiti88 ja toukka 18+4-

tässä nyt aluksi muutamista galluppiin vastausta, kun jaksan keskittyä vähän aikaa :)

keiju: Hoikka, pieni nainen, joka tekee keijukaistaikoja ;). Vaaleahiuksinen.

Tulentyttö: Pippurinen, ruskeat, puolipitkät hiukset

Rinzessa: Odottelee kovasti mahan kasvua, hoikka&ruskea hiuksinen.

Korppinen: Tummat hiukset, pitää kimalluksesta, vahtii toisia kuin haukka

Hari Mao: Intialaiset soturin topakka vaimo, joka pitää kodin kurin yllä

maitooo: Vaaleahiuksinen, tykkää paljon maidosta.

Luminka: Pitää talvesta nimimerkin perusteella. Touhuileva äiti.

Tässä nyt näin aluksi. Väsyttää niin kamalasti.

Mulle voi lisätä tonne etusivulle merkinnän TYTÖSTÄ :heart: Kaikki oli hyvin!!!

Paizi, se on jo nyt laskeutunu ja lyhentäny kohdunkaulaa... eli vuodelepoon määräs ja käski tulla herkästi näytille, jos suppareit tulee paljon. Ja sain sitte extra ajan viel sinne äippäpolille parin kk päähän. Ja nyt mua taas pelottaa, ku se uhkaili et voipi tulla hyvinki ajois :'( Vaikka muuten kaikki tosiaan oli hyvin. Ja painoi muutama gramma vajaat 300g.

Rinzessa ja papuNeiti rv.19+5 :heart:

Yhteistyössä