heipsan mäkin nyt tuolta taustalta ilmottaudun...luen kyl juttujanne joka päivä melkein..hirvee väsy vaivannu mua vaan alusta asti kuin myös ihan joka päiväiset päänsäryt ja nyt sain kaverix aivan järjettömän kipeet vihkasut kun liikun liikaa tai kumartelen,mikä on töissä kylla pakollista..noh vkonloppuna kävin päivystykses ja kaikki arvot oli hyvät..tänään soitin neuvolaan ja huomena olis aika..sanoin vaan et nyt ei vaan enää jaksa et päänsäryt verottaa liikaa voimia ja noi vihlasut tekee tosi kipee lisäx vasen puoli mistä mua vihloo niin puutuu tänään ollu koko päivän lonkka ihan jumis..et saas nähä mitä ne huomenna sanoo..ihan tärinää pukkaa ku väsyttää ja inhottaa kun haluis jo päästä nauttimaan tästä ekasta raskaudes...
teillä on ollu ihania masu kuvia =)tuntuu et oon itse ihan jätti joten noi teiän kuvat helpotti en oo ainut..oon ite ollu aina tosi pieni ja nyt on mulla paino noussu jo 9kg..mut ei ne ollu neuvolas huolissaan ku lähtö paino oli 50kg ja mun pituselle aivan liian vähän...noh takas taas sänkyyn..jaksuja kaikille ja tuun ilmottelee et mitä ne huomenna mulle kertoo lääkärissä..
teillä on ollu ihania masu kuvia =)tuntuu et oon itse ihan jätti joten noi teiän kuvat helpotti en oo ainut..oon ite ollu aina tosi pieni ja nyt on mulla paino noussu jo 9kg..mut ei ne ollu neuvolas huolissaan ku lähtö paino oli 50kg ja mun pituselle aivan liian vähän...noh takas taas sänkyyn..jaksuja kaikille ja tuun ilmottelee et mitä ne huomenna mulle kertoo lääkärissä..