Pahoittelut kaikille ikäviä uutisia kohdanneille.
Nansustiini: Mie olen alkanut näkemään tosi outoja ja villejä unia viime aikoina. Eivät ole olleet mitenkään painajaismaisia, en ole sellaisia ikinä nähnytkään, mutta tosi jännittäviä. Viihdettä parhaimmillaan.
Ja jo ennen plussaa mie näin sellaisen unen missä olin raskaana ja puhuin tätini kanssa asiasta.
Huomenna ajattelin vielä tuon viimeisen raskaustestin tekaista tuolta ihan vain varmuudeksi, vaikka ei tässä mitään vuotoja tai epävarmuutta asian suhteen olekaan, ja sitten ensi viikolla voisi alkaa katsomaan sen neuvolan soittelemista.
Nännit tuntuu käyvän päivä päivältä kipeämmiksi ja olen jo parina aamuna saanut tutustua pieneen etomiseen yökkäreaktioihin jos ei saa aamupalaa kitaansa just eikä melkein heti heräämisen jälkeen. Ja pieniä repäisykipuja aina välillä jos esim. makuulla jotain kurkottelee tai muuta. Ärsyttää nyt vain se, että painoa on tupsahtanut yhtäkkiä melkein pari kiloa jostain. :/
Onhan sitä tosin kyllä tullut vähän syöpöteltyäkin, mutta ku tätä elopainoa on jo ihan tarpeeksi muutenkin, että ei nyt ihan kauheasti lisää tarvitsisi tulla. Mites muilla on paino liikkunut, ylä- tai alakanttiin vai ettekö jaksa stressata asiaa?
Mie haluaisin kyllä kauheasti päästä käymään varhaisultrassa, mutta ei sellaiseen nyt olisi kauheammin varaa, ku tässä on ihan juuri muutto edessä ja pitäisi vähän uusia kalusteitakin hankkia ja nuo tulot ei tällä hetken mitään suurensuuret ole. Että odotellaan ihan kiltisti sinne np-ultraan sitten.
VK & Ylläri 4+6