Ensinnäkin suuret pahoittelut
Oodiselle ja
Hellan vangille.
Myös teille kaikille joilla on ongelmia ja pelkoja niin suuret tsemppihalit.
wbä, mie toivoisin välillä ihan samaa. Aika saisi kulua tästä sellaiset pari viikkoa eteenpäin, miksei vaikka kuukaudenkin.
Täällä eletään suhteellisen oireetonta aikakautta. Vatsassakaan ei ole mitään tuntemuksia. Ainoa mikä on erilailla niin nännini on edelleen kipeät tai käyneet jopa kipeämmiksi. Tämä on minulle todella outo olotila, koska oikeastaan ikinä mulla ei ole ollut mitään tuntemuksia rinnoissa. Ihan tunnottomat ovat aina olleet, mutta nyt nännit nöpöttää ja rintsikoiden riisuminen pitää suorittaa varovaisesti.
Ensi viikon alkupuolella ajattelin soitella itse tuota neuvola-aikaa. Silloin kun oltaisiin 5+jotain. Tulee kyllä jännää tän neuvolan kanssa, ku tod.näk. ensimmäinen käynti on tuossa kuntakeskuksessa, mutta me muutetaan miehen kanssa ensi kuun aikana tuohon ihan muutaman sadan metrin päähän, mutta kuitenkin toisen kunnan sisälle niin neuvolakin varmaan vaihtuu sitten toiseen. Pääti tää mukula ny vähän hankalaan vaiheeseen tulla. :heart:
Ikävää, että anopilta tulee shaissea niskaan. :/
Saa nähdä millainen ruljanssi siitä tulee ku tästä pikkuisesta kerrotaan (sitten joskus nt-ultran jälkeen jos kaveri vielä silloin matkassa). Mulla ku näitä anoppeja on periaatteessa kaksi, itse mieheni äiti ja sitten miehen isän vaimo. Onneksi kumpaisetkin on mitä ihanimpia ihmisiä. Mieheni on vielä ainoa lapsi ja tämä siis ensimmäinen varsinaisesti oma lapsenlapsi (miehen isän vaimon tyttärellä on lapsi...vaikeasti selitettyä, kylläh). Se jolle kyllä jännitän kertomista on oma äitini. Äitini ku ei ole mikään lapsirakkain ihminen (vaikka itse pyöräytti niitä maailmaan kolme) + on sanonut mulle, ettei naimisiin tai lapsia kunnes oon 25. |O
Sori äiti, rikoin lupauksen!
VK & Ylläri 4+4