Onnea kaikille hyvistä neuvola- ja ultrakuulumisista!:flower:
Mulla neuvola vasta ensi tiistaina, toivon että saisin kuulla sydänäänet.
Tänään on ollut eka
oireeton päivä \o/ !!!! Ja enkä pätkääkään murehdi oireettomuutta että mitäs nyt, vaan NAUTIN! Olen jaksanut koko työpäivän tehdä hommia, ollut iloinen, saanut paljon aikaan, syönyt lounaalla subin ilman yökötyksiä, juonut aamulla kahvia.. Olen saanut elämäni takaisin, vaikkakin vain päiväksi
Tässä jo pari päivää olin saikulla pahoinvoinnin ja päänsäryn takia, että niin ne
murri76 heittelee ne olot
Töissä oli sinänsä kökkö päivä, jouduin esimiehenä todella hankalaan paikkaan ja tilanne jatkuu ensi viikolla, harmillista on myös se että sitten kun esimiehellä on murheita niin ei ole ketään kelle jutella. Vaikka alaiset on mulle rakkaita työtovereita ja tärkeitä, niin sitten on tiettyjä asioita mistä en vain saa puhua vaikka kuinka painaisi mieltä ja aiheuttaisi ahdistusta. Pitää soittaa ystävälle jos pääsis huomenna kahvipöytäterapiaan, häneen voi luottaa eikä liippaa lähellekään alaani, uskallan pääpiirteittäin joitain asioita hälle purkaa.
Kevät on ihanaa, ja meillä on samaa mieltä myös nuo elikot. Kissat ramppaa edes takas sisälle ja ulos noin 10 min välein, ja koirat on ihan sekoja. Huoh!
Mut nyt mä oon NIIN hyvällä tuulella, ja tää olo on niin hyvä että tekis mieli hyppiä! Toivon samaa hyvää oloa ja fiilistä teille kaikille, ihanaa viikonloppua ja paljon auringonpaistetta :heart:
Ms. Moneypenny nyt 9+3 (oon tainnut käyttää 9+3 jo eilenkin...)