Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

Kyyneltenhymy pääsen kyllä, vasta viikolla 10. Ja jos niiden mielestä nyt on viikkoja jotain 2+ :LOL: niin arvaa vaan odottelenko sinne asti :stick:
Eli yksityiselle tieni vie, että saan mielenrauhan.
Ei tässä mitään hätää oliskaan, jos tämä alku ei olis ollu näin epävarmaa ja outoa.. Jos testi olis alkanu heti haamuilla ja viiva vahvistua niin en miettis niin paljon.. Dpo11 alko vuoto, ja sitä kesti se 2pvää. Sitten kp8/dpo21 sain vasta tikkuun viivan.. Tai ekan haamun dpo10, mut sen jälkeen nega, ja vuoto dpo11. Eli outo on tämä alku ollut, niin sen takia kovin epävarmat fiilikset tällä hetkellä. Kun mistään ei tiedä mitään, muutakuin että joku sen Hcg:n nousun aiheuttaa, ja ei edes tietoa, että onko oikealla paikalla. Ja tuulimunakin pelottaa :attn:
 
Viimeksi muokattu:
Minnah minä menen ultraan 15.3 naistenpolille (kun olin siellä hoidoissa). Silloin olis 6+5(6) eli lähemmäs 7 viikkoa pitikin olla täynnä ennenkuin kannattee ultrata -sanoivat. Kyllä minäkin menisin yksityiselle sinuna. Harvassahan ovat tapaukset, että hitaasti erittyy, mutta kai niitäkin on, joilla ei erity ollenkaan... ultrassa se koko selviää ja 7 viikon nurkilla näkyy ne mahdolliset sykkeetkin. Ihan tosi kummallista etteivät voineet verestä kattoa mitä se tarkka lukema on ja voisi sitten peilata sen alkion kokoon siellä varhaisultrassa että täsmääkö.
Mulla tosiaan sillon viime vuonna kokoajan oli kasvu jäljessä ultraseurannoissa ja oishan se pitänyt tajuta, että tuossa alkuvaiheessa alkio kasvaa päivälleen samaan tahtiin muiden alkioiden kanssa, jos kehittyy normaalisti.
Toivottavasti sinulla tosiaankin joko toinen ovis ollut tai sitten erittyy huonosti hormooni virtsaan.
 
Kyyneltenhymy testaan joka toinen päivä, ja viiva vahvistuu hyvin. *koputtaa puuta*
Ei verikoetta suostuneet ottamaan kun ei tarvetta, kun virtsa oli positiivinen. Eli raskaana ollaan, mutta niiden mielestä näköjään ihan sama millä viikoilla.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Minnah melkosta touhua! Täälläpäin ne heittää varhaisultraan jos on menkat epäsäännölliset, jos ei ultraan pääse nii hypäyttävät jatkuvasti labrassa arvoja katotuttamassa..
Soitahan sinne yksityiselle, ne osaa varmasti auttaa :)
 
Miramei niinpä. Mutta en tänään jaksanut asiasta tapella, kun jotenkin uuvuttaa tämä jatkuva asian ajattelu edes ja takas. Oon sellasta tyyppiä, että vaihdan hyvin nopeasti yksityiselle kokonaan. Siellä saa sentään palvelua vaikka se maksaakin..
Ajattelin just tuossa, että jos niiden mielestä minun raskaus on 2+ ja ovulaation mukaan sen pitäis olla 5+ jo. Niin viikolla 10, olisinkin jo oikeasti viikolla 13. Sillon on vähän turha niiden pyydellä anteeks etteivät kuunnelleet..
 
Joo en minä vielä niitä liivejä ole hankkimassa :D Tosiaan on jo yksi raskaus+imetys takana, että on tuo rintojen koon vaihtelu kyllä kokemusperäisesti havaittu. Lähinnä kiinnosti, mistä tilailette.
Itse tilasin esikoisen odotuksessa Bravadoksen (kalliita!) liivejä jostain brittiläisestä verkkokaupasta.
 
Itelläkin (vaihteeksi) tänään ihan epäuskoinen olo, että onko tuolla mahassa oikeasti yhtään mitään. Kun ei tosiaan ole mitään tuntemuksia. Ainoa "oire" on finnit. Mahaa ei edes turvota, ei nipistele, ei yhtikäs mitään.

Rinnoista en osaa sanoa mitään, kun niissä ei mulla muutenkaan ole sen kummempia tuntemuksia.
 
Moi!
Käynpä nyt kertomassa tilanteeni, kun viikko sitten kävin haalean plussan jälkeen täälä kirjoittamassa. Kielsin kuitenkaan laittamasta itseäni listalle vielä, kova pelko kun oli mielessä.
Kuinka oikeassa olinkaan. :/ Perjantaina sain vielä aavistuksen verran vahvemman viivan, mutta sunnuntaina alkoi ruskea vuoto, joka muuttui eilis aamulla runsaammaksi. Selkää ja mahaa on särkenyt pienimuotoisesti. Pettymyshän se oli, mutta mun onni on (ainakin tähänasti) ollut nopea raskautuminen, joten sen turvin eteenpäin. :)

Paljon tarrasukkia teidän kasvaneeseen joukkoon! :heart:
 
Suuret pahoittelut Catherine :hug: Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja pääsette nauttimaan odotuksesta!

Mulla on tänään ollut oikeastaan ensimmäinen semmoinen kunnon epäuskoinen päivä. Etoo kyllä edelleen ja päikkäritkin tossa vedin ja tissit on edelleen superpainavat, mutta jotenkin vaan huono päivä.. No, kai se tästä. Tahtoisin myös varhaisultraan, mutta ei kyllä taida millään olla rahaa :(

Minnah88 hyvä, että varasit ultran, saat sitten selvyyden! Mielenkiintoista toimintaa kyllä neuvolalta taas..

Vaunojen ja kaukaloiden hinnoista, kyllä, ne on järkyttäviä mun mielestä.. Ja ylipäätään kaikki vauva/lapsikamppeet tuntuu maksavan maltaita. Onneksi paljon löytyy hyväkuntoista käytettynä, kun ovat kuitenkin usein sen verran vähän aikaa käytössä.

Mä ravasin vessassa viime viikolla ihan kokoajan, nyt se tuntuu vähän tasoittuneen. Loppuaikoja odotellessa :)

Seksiä jännään jotenkin vähän itsekin, vaikkei syytä sinänsä olekaan. Eiköhän se tässä kun pari vkoa kuluu ja tulee itselle varmempi olo, niin ala taas maistua paremmin :) Enkä mä nyt ihan selibaatissa siihenkään asti varmaan elä, mutta otetaan ehkä vähän varovaisemmin. Ekan kanssa kyllä aika sinne loppumetreille asti seksiä oli, kun löysi oikeat asennot niin ei tuntunut mitenkään pahalta, ja itsellä riitti haluja koko raskauden ajan. Toivottavasti tässäkin raskaudessa :)

Mun maha on valtava!! Joo, kai se lähinnä on jotain turvotusta, mutta ihan älytöntä. Ei mene millään normifarkut jalkaan. Ostinkin huuto.netin kautta yhdet äitiysfarkut mitkä menen tänään hakemaan, ne tosin saattaa olla kokoa liian pienet, toivon että saan persuksen pienenemään niihin sopivaksi :) Ja toiset ostin facebookin kautta, tulee varmaan tällä vkolla postissa. Nyt on menty vaan tommoisilla urheiluhousuilla jossa löysä käännettävä vyötärökaistale. Facebookin kautta löytyisi paljonkin äitiysvaatteita mitä tahtoisin, mutta mulla on noissa ryhmissä paljon tuttuja ja jos alan sieltä jotain ostelemaan, niin ilmiannan itseni sitten samalla.. en siis ole sieltä vielä päässyt mitään ostelemaan :(

Ainiin, tuo kiinalainen kalenteri piti paikkansa esikoisen kohdalla, ja tyttöä povaisi nyt tästä. Mikä kävisi mulle vallan mainiosti :)
 
Miramei niinpä. Ei tarvi olla kamalasti maalaisjärkeä, että osaa ajatella, että vielä ei pitäis edes testissä mitään näkyä näin ajoissa.. Mutta kun ei kuunnella, niin ei!
Mut jotenkin oon niin tottunut tuohon kunnan puolen terveydenhoitoon yleensäkkin, että vain pakkotilanteissa käytän näitä palveluita.

Aijuu, sanoihan ne myös, että näin aikaisilla viikoilla ei edes tietoja kirjata, kun on niin suuri riski vielä mennä kesken.. Teki mieli kiitellä jo etukäteen!


Catherine toivotaan että uusi tärppi kävisi pian, ja pääsisit tälle puolelle pysyvästi!

Täällä ravataan kans vessassa. Muita oireitapa ei juuri ole, kuin etova olo tulee aina silloin tällöin, mutta syömällä on vielä lähtenyt. Tisseissäkään ei mitään tuntoja..
 
Viimeksi muokattu:
Catherinelle tsemppiä tulevaan. Toivon Sinulle pikaista uutta plussaa halausten kera.

Seksiä meillä ei ole ollut plussauksen jälkeen ollenkaan, mutta ei johdu raskaudesta. Meillä on talo rakenteilla. Mies tekee käytännössä kaikki yksin sähkö- ja putkitöineen, ja on kuitenkin kohtuullisen iso talo, kun on tätä perhettäkin. Työmatka hänellä on 100km yhteen suuntaan ja sen päälle illat ja viikonloput menee tehokkaasti rakennuksella. Sen verran väsynyt on, että nukahtaa illalla ennen kuin ehditään seksiä edes ajattelemaan ;) Tylsää, mutta kaiken sen arvoista. Onko muita jotka rakentaa?

Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi poika tulossa. Sopii hyvin :D Kaikki neljä edellistä pitäneet paikkansa. Uskomatonta vai liekö sattumaa...

Aurinkoisia ajatuksia 5+5
 
Viimeksi muokattu:
Täällä pahoinvointi vaan kasvaa, tänään viikkoja 4+6 ja olo ihan sietämätön :O aamulla ei pystyssä jaksanut kun huippasi ja oksetti niin paljon. Mies kävi ostamassa seaband rannekkeet ja nyt on ehkä jopa helpottanut olo? huomennahan sen ehkä näkee paremminkin että alkaako yrjöttää aamusta. Voi hyhhyh! päätäsärkee kans, eikä särkylääkkeet auta, viluttaa, pissattaa ja tisseihin koskee. Ihanaa olla raskaana?

Kiinalaisen kalenterin mukaan lupailisi taas poikaa. Noh mulle ihan sama kunhan terve on :) toki tyttö ois kiva kun poika jo löytyy :p

Puhelimella selaan kyllä useaan kertaan päivässä kuulumiset, koneelle ei jaksa raahautua kun ehkä näin illalla kun olo siedettävämpi. Tsemppiä kaikille :)

Wavee 4+6
 
Catherine Pahoittelut :hug: Toivotaan että tärppää pian uudelleen!

Täällä ollaan myös hieman varuillaan seksin suhteen, itsellä myös yksi k-meno takana..
Mutta toivotaan että tälläkertaa olisi tarrasukat tarttuneet tiukasti kiinni.. :)

Mullakin on varsinkin iltaisin vatsa aivan turvoksissa, eikä tuu mieleenkään ahtaa tiukimpia farkkuja jalkaan vaan oon käyttänyt vähän rennompia housuja, huhhuh en mä kyllä ajatellut että jo näin alussa tuo vatta turpoaa tuommoseksi, toivotaan nyt että vähän rauhoittuisi ettei nyt aivan alussa vielä jäisi kiinni salamatkustajasta. :D

susupala 5+4 ??
 
Catherine voimia ja toivotaan että plussa tulee pian testiin pysyäkseen :hug:

Minnah meil on samana päivänä ultra :) Saadaan pian laskea päiviä :D

Tääl kans joka päivä kattelen mammavaatteita netistä, mun ei tarvi kun housut ostaa. Sain aika hyvin laihutettua ja kaikki paidat on hyviä tai reiluja, ne nyt menee sit hyvin raskausajan. Kävinkin kaivelemassa tänään varastoa, löyty pari imetys paitaa ja yks masutuubi, myös imetysliivit löyty :)

Jahas, nyt iltapalalle :) Paistoin oikeen munakkaita leivänpäälle ja siihen vielä suolakurkkua, namnam :p Hulluna tekee hyväskää mieli, mutta en syö ettei mee plörinäks "terveellinen elämä" :D
 
  • Tykkää
Reactions: TauTau
Kyllä on pitkät päivät meillä odoteltavana sinne ultraan =)

Täällä kans tekee kokoajan jotain mieli. Tänään jäätelöä. Ja kylläpä söin sitä. Passionia sekoitin, että olis "terveellisempää" :LOL: Mut pitäähän sitä välillä herkutella, kunhan muuten syö terveellisesti.
Meilläkin syödään terveellisesti kun miehellä suuri laihdutusurakka edessä, ja osittain jo takana. Ei viitsi toisen nähden popsia herkkuja.. Mut tänään pysty, kun mies lähti töihin ja tulee vasta huomenna illalla..:D
 
Catherine: Jaksamisia ja tsemppejä tuleviin kiertoihin!! :hug:

Mun kuvasta; viikkoja siinä 36. Ja poika tuli!!

Mulla ongelmana nyt on herkkyys, kokoajan parku meinaa tulla. Pelko kaikesta pahasta mitä raskaudessa voi mahdollisesti käydä on paljon suurempi, kuin esikoista odottaessa. Liikaa informaatiota saanut joka suunnasta, ois parempi olla täysin tietämätön kaikesta !

Täällä huono-olo jatkuu, tosin pönttöä en ole joutunut halailemaan ainakaan vielä :) Vaikka tosta huonostaolostakin osaa nauttia, kun tietää että se kuuluu asiaan.. Mahaa turvottaa iltaisin jonkin verran, myös pissalla saa käydä useammin kuin normaalisti.

Seksiä meillä harrastettu viimeks tänään aamusella, ei ensimmäisen kohdallakaan ole vähennetty ja halut seuras mukana koko raskauden ajan.

Ajattelin, että haluan tämänkin raskauden kohdalla mennä varhaisultraan. Stressaan liikaa, joten olen valmis maksamaan tiedosta onko siellä masussa mitään...

Hauskaa iltaa kaikille, toivotaan että toukat pysyvät kyydissä =)
 
TauTau Sama juttu täällä, ei mitään oireita : / Olen odotellut jos niitä alkaisi pikkuhiljaa ilmaantumaan, mutta luulisi jo jotain oloja olevan... Pojista kuitenkin ollu jo alkuviikoista ääretön pahoinvointi, joka ei ole meinannut loppua millään. Tietysti on muistettava että jokainen raskaus on erilainen, mut silti testailin taas tänään ku epäusko valtasi mielen :D

Tuplarattaita olen innokkaasti katsellut, jos kuitenki odottelin lähemmäs la:ta ennen kuin lähtee moisia ostelemaan :D Vauva löytyy jo kotoa mutta silti taas tuli sellainen vauvatarvikkeiden hamstraus vimma, saa nähdä kuinka kauan se pysyy edes jotenkin hallinnassa :LOL:

Tuon kiinalaisen kalenterin mukaan minulla olisi kaksi tyttöä :D Eivät kovasti tytöiltä vaikuta.... ;)
 
Hei,

saanko liittyä varovasti mukaanne ?
Pää on ihan sekaisin kaikesta, la tulee olemaan 5-9.11 , en ole varma.. selvinnee ekassa neuvolassa kun uskallan sinne soittaa eli viikoistakaan ei ole hajua.

Kolmas lapsi ja yllätys raskaus.. oon ihan pihalla, tarvisin jonkun joka ajattelis mun puolesta.
Itellä tunteet sekasin, itkua pukkaa.. en osaa sisäistää tätä vauva asiaa mitenkään.

No, me nyt tullaan jakamaan kaikki niin miksen samantien kertoisi.. uuden miesystävän kanssa kerta ilman kumia, ja keskeytettiin tässä tulos.. Ja ei, kumpikin tiesi tilanteen.. vauva voi tulla kun harrastaa seksiä =)

utopistiseltä tuntuu, exän kanssa ei koskaan ehkäsyä ja 6 vuoden aikana tuli vain 2 lasta.. että nyt sitten kerrasta poks!

mutta onnea teille, onnea meille! =)

kultapieni ja hippunen masussa !
 

Yhteistyössä