Päevää ja tervetuloa uudet
Idylli, viime viikolla kannoin viimeksi sokerisäkin työpisteelleni, mutta nyt ei ole ollu tarvetta. Tosin nuo isot "mollat" on joka päivä kannettavien listalla.
Erika76, mä aion varata ultra aikaa jonnekkin rv7 tienoille eli reilu pari viikkoa odottelua. Ennen ei oo tullu mieleen mennä, mutta nyt on kova halu nähdä jo pieni
Senna, paljon onnea luomuplussasta..ihan parhautta tuollaiset yllätykset
Kertomisesta muille: miehen lisäks raskaudesta tietää mun käly ja yks mun työkaveri, jolle uskalsin puhua, kun kyselin työpaikan tavasta suhtautua raskauksiin. Mun vanhemmat saavat tietää varmaan äitienpäivän tienoilla, anopille kerrotaan joko aikaisemmin tai sitten myös äitienpäivänä...muut kuulevat sitten joskus. Esikosta kerroin kaikille heti, keskimmäisestä olin noin rv6+, kun kerrottiin vanhemmille, TM-raskaudesta kerroin melkein heti ja kuopuksesta kerrottiin vähän ennen np-ultraa.
Tarhasta/päivähoidosta: Meillä on junnut nyt ryhmiksessä, mutta sitten kun lomat alkaa niin pojat tulevat kanssani kotiin. Se tuntuu tällä hetkellä parhaimmalta vaihtoehdolta, mutta katsotaan nyt miten sitä jaksaa sitten vauvan synnyttyä.
Neuvolaan en ole vielä soitellut, ehkä sitten ultran jälkeen jos on tarvetta
HK3 4+3