MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

Soittelin arvot ja mulla on 5600!!!! APUA!!! :D :D MAHTAVAA!! Täti vähän naureskeli toisessa päässä ku mä odotin sellaista 300-400 ja pamautti mulle ton :LOL:

Kyllä helpotti ainakin hetkeksi :heart:
Onnea Micaela, loistava arvo ja senhän kuuluukin olla jo enemmän kuin mun, kun sulla on viikkoja enemmän. Mitkä viikot sulla oli eilen? Mun arvo oli 4+2 otettu. Senhän pitää vähintään tuplaantua joka 2. päivä :)

Mun helpotukseni ei helpottanut kuin hetkeksi, nyt on taas kauhea huoli, että kaikki menee perseelleen:ashamed: Maha kipuilee edeelleen, niinkuin siellä olisi painetta, ja usko on kadonnut taas. Apua... nyt tarttis kyllä supertsemppiä!

Ja onnea uusille tulokkaille! :heart:
 
mineva mulla oli eilen 4+6. Älä turhaan panikoi, kaikki on sulla hyvin ja välillä tulee päiviä kun tuntuu et kaikki ei olis hyvin. Niin mullakin sekä maha että selkä on kipuiset mutta kun se kuuluu asiaan. Tsemppiä tsemppiä!! :heart: Muista että ensi viikolla ollaan jo 5. viikolla ;)

Micaela 5+0 *POKS* :heart:
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloa uudet ja onneksi olkoon plussista :heart:
henna-riikka75 niinpäs onkin sama LA, voidaan sitten loppuajasta kilpailla että kumpi poksahtaa ensin :LOL:
micaela tosi hyvät arvot d:)b jospas siellä onkin enempi elämää matkassa
minena tsemppiä, uskotaan ja toivotaan että kaikki menee loistavasti loppuun saakka :kiss:

Meinaa mennä ihan höpöksi tämä oireiden tarkkailu kun koko ajan pitää kokeilla tissejä että joko ne vois olla arat (jo kai ne kipeiksi menee tällä kourimisella :D) ja joka vessassa käynti pitää tarkistaa että eihän vuoda verta. Huh, vois olla jo huhtikuu että pääsis katsomaan että onko siellä oikeasti elämää vai kuvittelenko vain. Haluttais varata itselle tuo ar ultra tai päästä siihen hcg mittaukseen mutta kun meinaa tuo ultraaminenki olla niin kallista ettei oikein ole velallisella varaa ylimääräsiin :ashamed:

Rusina oiskohan se 5+2 :p
 
HK3
Perjantai iltapäivää!

Tulin just töistä, apteekin kautta tietenkin :p Meinasin jäädä het verekseltään kiinni, ku anoppi miehensä kanssa käveli vastaan...juu dödöä olen menossa ostamaan, ku sattui sopivasti loppumaan :D Mukaan tarttui omalla kohdalla luotettavaksi todettu CB:n perus plussatesti ja plussahan siihen heti alkoi muodostumaan, joten nyt ainakin uskon olevani pieniin päin :)

Tänään sitten ekat huomattavat oireet nostivat päätään. Aamulla kahvi ei meinannut mennä kurkusta alas jonka jälkeen pala oli toista tuntia kurkussa, pissalla oon joutunu ravaan parin tunnin välein (ennen töissä kävin kerran kaks päivässä), heikostus ja pyörryttämisen tunnetta vähän väliä, niin ja sit tuntuu kuin tulisi "rytmihäiriöitä", sellaista sydämen muljumista/vihlontaa.

Hauskaa viikonlopun alkua kaikille :wave:

HK3 3+6
 
Heips!!!
Mä siirtysin tuolta kuumeilevien puolelta nyt sit tänne!
Eli tänään tein plussan ja oon ikionnellinen :heart:
Tiedot: nettilaskurin mukaan la 1.11/SaNi-81/3./PKKS

Laskettuaika ei ihan oo varmaa, ku kierto heittelehtii, mutta varmistelen sit jossain vaiheessa...

Kivaa viikonloppua kaikille!!! :)
 
Tulin syyskuisten pinosta kurkkimaan, ja pakko oli tulla "hämmentämään soppaa" vielä lisää ja kommentoimaan tuota Micaelan huimaa hcg-arvoa. :D Mulla mitattiin hcg myös rv 4+6, ja lukema oli noin 1400 ;) Linkitän vielä tuollaisen, jos huvittaa tehdä vähän tutkimustyötä. Olisikohan sulla viikot pidemmällä, tai useampi asukki mahdollisesti?

Krumeluu rv 13+3

Linkitys jäi, siis tällainen: HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
No moi Krumeluu!! Ollaan aikaisemminkin oltu samoilla palstoilla täällä :) Mulla tosissaan eilen oli 4+6 ja arvot yli 5000 mikä oli kyllä itselle tosi suuri yllätys. Kun hoitaja sen kertoi niin hämmennyin niin että kysyin et mitäs tämä sitten tarkoittaa.. Hän vain totesi, että paksusti voit ja oot NIIN raskaana :D

Viikot ei voi olla pidemmällä yhtään, koska ovis on bongattu testeillä ja tein ekan raskaustestin dpo 10 ja sain silloin "Raskaana 2-3vkoa". Pidemmällä en vaan voi olla :D
 
Muistan, Micaela, että ollaan oltu samassa kuumeilijoiden porukassa. Mulla dpo 12 muistaakseni oli "raskaana 1-2". Mutta, voihan paksusti! Aivan varmasti tulen kurkkimaan myöhemminkin, että mitä täällä sinulle - ja tietysti muillekin - kuuluu. :D
 
Päätin nyt olla menemättä siihen hcg-mittaukseen. Mies on sitä mieltä, että nyt odotellaan siihen varhaisultraan vaan kaikessa rauhassa. Ehkä parempi niin, koska tuon Micaelan mahtilukeman jälkeen kaikki arvot tuntuu alhaisilta :LOL:

Nyt on pari päivää närästänyt ruokailun jälkeen aina inhottavasti. Tai sellainen omituinen olo, että edelleen on nälkä, mutta kuitenkin vatsa on täynnä ja sitten vähän niin kuin närästää, muttei kuitenkaan kunnolla. Oon juonut aina tosi paljon kahvia, mutta nyt oon närästyksen takia ja keskenmenon pelossa jättänyt kahvin melkein kokonaan pois, vaikka saishan sitä vissiin pari mukillista päivässä huoletta juoda. Tuottaa vaan hankaluuksia töissä tai kylässä selitellä, miksen juokaan kaffetta, kun yleensä menee monta kupillista =)
 
Onko teillä jollakin ollut kovia vatsakipuja? Mulla on nyt parina päivänä tullut inhottavia "kipukohtauksia" alavatsaan, tai siis jonnekin tuonne kohdun pohjaan joka heijastuu melkein nivusiin asti. Nämä kivut ovat tulleen kun olen ajanut autolla, eli toisinsanoen liittyy pitkään istumiseen paikallaan. Muistan kyllä ekasta raskaudesta, että silloinkin jotain tämän kaltaista oli, mutta ei ihan näin kovia ja pitkään kestäviä kipuja ollut... Eilen ajelin Raumalta Poriin ja puolessa välissä matkaa alkoi istuminen tuntumaan ikävältä, ja se kesti oikeastaan niin kauan, että olin perillä ja pääsin kävelemään. Toivottavasti kaikki olis hyvin. :/
 
HK3
Heipparallaa ja tervetulloo uudet :)

Eipä ne kellon tarkat menkat oo alkanu ja 4+0 täyttyi, hiihhihih siistii :p Mä niin nautin tästä, tekis mieli kertoa kaikille, mutta kerran km kokeneena täytyy ottaa hissukseen tää alku. Töissä en kerro varmaa, kun vasta sitte ku eka ultra on ohi, eniten pelottaa pomon reagointi : / Miehelle kerron tänään, kunhan saapuu ralleista :heart:

Onko kuinka moni menossa ar-ultraan? Mitä siellä tehdään tai siis onko se samanlainen kuin np-ultra eli alakautta katsellaan tyyppiä? Yksityiselle vissiin vois varailla aikaa, kun tekee niin pirusti mieli nähdä, että onko kaikki OK :)

Pesco, mulla oli kolmannen kohdalla kipuilua kohdussa ihan alkuviikkoina, mutta ne loppuivat yhtä nopsaan, kun alkoivatkin.

Jeps, eipä tässä tällä kertaa muuta

HK3 4+0
 
Viimeksi muokattu:
HK3 Mä olin ensimmäisestä tuossa ar-ultrassa. Siellä sisäkautta katsottiin ja tarkastettiin että sydän lyö. Eipä siinä paljon muuta tehty. Niin tietty myös se katsottiin että sydämiä on vain yksi, ettei matkustajia ole enempää :D Mutta meillä kyllä satksissa katsottiin tuo np-ultra ihan vatsan päältä... :eek: Sisäkautta vain silloin, jos jostain syystä on hankaluuksia nähdä vatsan päältä syystä tai toisesta.
 
HK3
Meillä täällä tuppukylässä oli aikoinaan niin vanhat laitteet, että vedettiin suorilta sisään vaan, mutta taas rakenneultra tehtiin mahan päältä :D Nyt onneksi ultraukset ovat siirtyneet Tampereelle ja laitteet ovat kuulemma tarkat.
 
Pesco mullakin on ollu nuita kipukohtauksia, ne kait kuuluu asiaan mutta tottakaihan sitä aina huolestuu että mitähän tämä on. Esikoiselta en kyllä moisia kipuja edes muista mutta silloin kyllä menikin melkein se ekat 2kk ihan tietämättömänä koko raskaudesta, eikä kerenny kroppaa tahi oireita kyttäileen :LOL:
HK3 voi minäki kyllä haluaisin siihen ar ultraan :heart: mutta maksaa täällä pohjoisessa ilmeisesti hunajaa ja mansikoita niin taitaapi jäädä väliin. Esikosta kyllä ultrattiin jo ekassa neuvolassa ja varmistettiin alkion elävän ja katsottiin että kuinka monta vauvaa on kyytissä. Muuton myötä neuvola vaihtunut niin en tiedä onko nykyisessä mikä käytäntö ja onko moiseen edes mahdollisuutta. Ja siis minut on aina kyllä ultrattu vatsapeitteiden päältä ,niin onko se yleensä sitten alakautta :O tai siis mietin sitä että onkohan se sitten mahdollista että ultraavat sitten np-ultran alhaalta, anteeksi jos kuulostan vähän typerältä :ashamed:

eipäs muutakuin ihanaa aurinkoista viikonloppua kaikille!!

rusina 5+3
 
Ajattelin vain kommentoida tuohon huimaan hcg -arvoon, eikä tarkoitus ole mitenkään pelotella mutta kannattaa varmaan käydä varmistamassa ettei kyseessä vain ole rypäleraskaus. On toki todella harvinainen ja tuskin Micaelalla sitä on mutta kuitenkin... *palaa taustailemaan*
 

Yhteistyössä