Heippa :wave:
Jos sitä sais taas jotain kirjotettua kun neiti on päikkäreillä..
Santtu- mukava kuulla että vinkistä apua oli. Itse myös sen jostain netistä joskus sattumalta bongasin.
Miss Mindy mukavaa että oot taas linjoille päässyt =) En tiedä ootko jonnekkin jo kirjottanutkin, mutta mites synnytys meni?
Malla kyllä sutkin vielä muistetaan hyvin :hug:
Erityisesti
Tupunan kirjoitukset on saaneet mielen välillä tosi kurjaksi... Eli isot tsempit sinne ja tietenkin muillekkin niitä tarvitseville! :hug: :heart:
Jotenkin itsellä välillä sellainen olo kun on ns. helppo-vauva niin ei viitsi mitään missään valitella yksinolemista.. Mut nyt taas tälläinen hetki kun vaan kertakaikkiaan v**uttaa.. :ashamed: Niin sitä toista ihmistä viereen kaipaisi ja hieman edes hoitoapua jostain..
Ei siinä etten yksin pärjäisi tms mutta olisi ihanaa edes hetki olla ihan itsekseen..
No joo, nyt taas alkaa kuulostamaan kauhean itsekeskeiseltä mutta ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan.
Miten te ketkä nukutte tai olette nukkuneet
perhepedissä niin olette lapsen siirtänyt omaan sänkyyn? Itse olen alkanut miettiä et jos kohta tyttö pinnasänkyyn siirtyisi.
Turkulaisten mahdolliseen tapaamiseen me ainakin voitais tulla. Tosin et saa nyt nähdä kauan pystytään liikkumaan kun on alkanut
vaunut hajoamaan!! Prkl että ottaa päähän..no käytettynä ja muutenkin halppikset niin mikäs ihme.. :ashamed:
Täällä ei oo vielä ristiäisiä järjestetty..enkä usko että jaksan järjestääkkään :ashamed: ainakaan nyt lähiaikoina.. Kaikilla tuntuu suvussakin olevan jotain erimielisyyksiä keskenään yms niin ei oikein nosta innostusta..ärsyttää :'(
Tupakoinnista joku kysyi aikaisemmin ja itse pakko myöntää että pahe on palannut. Neuvolassa asian puheeksi otin kun täysimetyksellä mennään, mutta voin kuulema jatkaa hyvin.
Omasta syömisestä mä olen huomannut et välillä on päiviä millon on menty pelkällä yhdellä kahvikupilla tms.
Jotenkin muka aina niin kiire vauvankanssa ja kun se nukkuu niin sillon tuppaan helposti tekemään kaikkea muuta kun ruokaa :ashamed: Pitäis todellakin alkaa kiinnittämään asiaan enemmän huomiota.
Onko netissä jossain jotain taulukkoa
vauvan kehityksestä ? Olisi kiva tietää milloin suunnilleen vauvat mitäkin oppii..
N & Neiti 7vk1pv :heart: