Kuulumiset luettu! Helppo oli lueskella ja samalla imettää poitsua
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
Mitkäs oli teijän vauvojen apgar pisteet??Meillä Julius sai 10,10 ja 10
Meillä poika tais saada 9,9 ja 9..
Ulkoilemassa ollaan jo käyty, pyritty päivittäin käydä lenkeillä
Ja kaupassa ollaan myöskin käyty..
Keskiviikkona käytiin jopa keskustassa, mikä olikin lienee huono idea.. Tai tiiä sitten mistä tullut, mutta poika vaikuttaa kovin tukkoiselta joten tää mamma kävi tänään apoteekissa ostamassa keittosuolaliuosta, korvakuumemittarin ja siihen samaan syssyyn
cuplatonia. Oompa sitten 67? köyhempi :/ Ja empä osaa ees käyttää koko hiivatin korvakuumemittaria
Meillä kaveri haluaisi hirveästi jutella ja kertoa juttuja keskellä yötä ;D ei välitä siitä että mamma haluis ehkä nukkua
Itse imetän yleensä öisin sohvalla olohuoneessa, joskus mutta hyvin harvin sängyssä.. Valoja yritän olla laittamatta päälle, jotta poitsukin tajuis että nyt ei ole se valvomishetki joskus tosin ei pärjätä ilman valoja, varsinkin jos himo ryynit vaipoissa
Itsellä on alakerrassa asiat jo paremmin, ei enää kipuilua eikä paineen tunnetta.. thänk kaad! mitä nyt joskus tuntuu kiristävän tuota haavaa.. Vuotokaan ei onneksi ole enää niin runsasta mitä ekalla ja tokalla viikolla *kopkop* Muutamia hyytymiä tosin tulee sillon tällön, toiv ei oo tulehduksen merkki :x
Mites teillä, joille tuli ensimmäinen vauva niin tuo
parisuhde on sujunut?
Täällä mennään kohti sellaista myrskynsilmää et huuuuuhh... Muutama tyyni päivä on joo, mutta sit se taas alkaa.. Itestä alkanut tuntua myös että hyvin pärjäisin yksinkin.. Mies on tällä hetkellä
työttömänä kotosalla, joten joka päiväinen ja joka hetkinen näkeminenkin saattaa ehkäpä vaikuttaa asiaan.
Ja voi tsiisus! ihan kuin asuisin äitin helmoissa vielä, joka asiaan kun on sanomista ja nalkutusta kuulee jatkuvaan..
Vauva jos itkee, enkä saa rauhottumaan se on automaattisesti minun vika.. iso mies vaan pelailee päivät pitkät pelikonetta tai kattoo perse homeessa telkkaria, minä hoidan vauvan, minä pesen pyykit, minä siivoa, minä käytän koiran, minä teen oikeestaan kaiken muun paitsi ruuan laiton.. Sitten kun jotain pyydän tekemään tulee vaan tiuskaten vastaus "joojoo, ihan kohta!" Vaippaa jos pyydän vaihtamaan, tulee taas "mä oon vaihtanu tänään jo kaks!" siis voi OIKEESTI.. että mulla palaa kohta käämit..
Ja minä jos jotain sanon vastaan, alkaa hirvee mekkala ja mies kun ei ymmärrä sitä että varmasti vauvankin itku johtuu siitä kun me riidellään..Sillä yritän kovasti olla korottamatta omaa ääntä.. noh
ehkä tää tästä, toivottavasti.
Mielialat heittelee joo täälläkin ja pahasti.. Itku tulee hyvin usein yöllä imettäessä, vaikkei oo ees mitään syytä. Ehkä se syy on sitten se väsymys. Itku tulee hyvin usein myös tuon toisen osapuolen kanssa tapellessa, ja hän kun ei voi ymmärtää miksi pitää itkua rueta vääntään vaikka en mie sille mitään voi
itku saattaa tulla kaupassa, tv:tä katsellessa oikeestaan ihan missä vaan.. Tää on pahempaa kuin odotus aikana ;D
pikkuihra ja ruttu-ukko 26vrk