Ilmakylvyistä: Minä en ole juurikaan ilmakylpyjä pojalle antanut kun tuppaa aina luiokauttamaan pissat kun hetkenkin ilman vaippaa on JA lattialla meillä on kyllä niin kylmä ettei tulisi mieleenkään ilman vaatteita siellä pitää.. Vaippa-alue on kyllä koko ajan pysynyt tosi hyvässä kunnossa, ei punoittele eikä mitään, eli tuskin on haittaa vaikkei silloin niin hirveästi tuulettelekaan...
Täällä on kohta kaksi viikkoa mennyt jo varsin hyvin Siitä olen kyllä tosi iloinen, alkoi tuossa olla jaksaminen jo tosi vähissä kun ainaista kitinää ja pätkissä nukkumista. Mutta nyt tosiaan poika hyväntuulinen ja kitinää vain iltaisin ennen nukkumaan menoa. Jotenkin tuntuu nyt, että rakkaus poikaa kohtaan on kasvanut hirmusti näiden kahden viikon aikana :heart:
Syöttötuoli on täällä mietinnässä, vielä ei tiedetä minkälainen aiotaan hankkia...
Milliz + Taavi huomenna 4kk
Täällä on kohta kaksi viikkoa mennyt jo varsin hyvin Siitä olen kyllä tosi iloinen, alkoi tuossa olla jaksaminen jo tosi vähissä kun ainaista kitinää ja pätkissä nukkumista. Mutta nyt tosiaan poika hyväntuulinen ja kitinää vain iltaisin ennen nukkumaan menoa. Jotenkin tuntuu nyt, että rakkaus poikaa kohtaan on kasvanut hirmusti näiden kahden viikon aikana :heart:
Syöttötuoli on täällä mietinnässä, vielä ei tiedetä minkälainen aiotaan hankkia...
Milliz + Taavi huomenna 4kk