Täällä kokonaisena vielä ollaan :wave:
Ei ole vielä merkkiäkään, että mitään tapahtuisi. Kovaa ainakin olen menossa vielä tiistaina neuvolaan ja keskiviikkona pitäisi noille 3v ja 6v:lle hakea possupiikit. Koululaiset saavat sitten omat piikkinsä kai tällä tai ens viikolla.
Sitten miestä lukuunottamatta on kaikki piikitetty.
Yksi kaveri muuten jo tiedusteli, että eihän vaan vauvan munuaisen suurentuminen johtunut tuosta mun ottamasta possupiikistä :headwall: :headwall: Niinkun se nyt sellaista aiheuttaisi.
Itse kyllä sain lopullisen varmistuksen sille, että possupiikki piti ottaa ja otetaan kaikille muillekin, että jos nyt sitten niin on, että vauvalla on jotain munuaisessa, niin sehän kuuluu jo riskiryhmään sen puolesta ja on ehdottoman tärkeää, ettei tautia meille tulisi.
Vauva liikkuu ihan vilkkaasti, ettei sen puolesta tunnu olevan hätää.
Nimeä on mietitty, etunimi on ollut jo selvä, toinennimi vielä vähän hakusessa.
Mulla on tässä menossa sopivasti myös gerbiilien koulutus :kieh: Pitää siis yrittää totuttaa yksi tyttögerbiili kahden muun seuraan, kun siltä kuoli kaveri.
Kaikkeen sitä joutuu..
Eilen jouduttiin lopettamaan yksi gerbiili :'( (ei tuon yhden kaveri). Sillä kasvoi ihan parissa päivässä tosi isoksi kasvain silmän päällä ja eilen huomasin, että gerbiili kyyhötti hiljaa ja hinkkasi päätään. Oli ihan veressä (revennyt tuo) ja huonossa kunnossa :/ Kun ei päivystävää eläinlääkäriä, niin miehelle tuli ikävä homma eteen. Mä hoputin vielä, että äkkiä, ennen kuin lapset huomaa millaisessa kunnossa reppana on.
Kamalaa, kun itse pitää tuo homma tehdä, mutta ei voitu antaa kitua enää yhtään kauempaa.
Mun äitikin alkaa jo kyselemään, että tuntuuko mitään.. Tähän asti oon säästynyt kyselyiltä. Mutta eihän tuon kuopuksen synnytyskään kestänyt kuin reilun tunnin, niin ei kai kovin paljon ennemmin ehtisi tuntuakaan, jos samoin menisi. Limatulppakin taisi viimeksi irrota pari tuntia ennen kuin vauva tuli.
Sitä vain toivoisin, että vauva syntyisi päivällä eikä yöllä. Nuo yölähdöt kun on kurjia ja tod.näkösesti mun pitää mennä taksilla, jos kiire tulee. Ei ehditä lapsenvahtia sitten yöllä hommata niin nopeaa. Päivällä voi hätätapauksessa siepata nuo muksut mukaansa.
Mies ei ole ollut kahdessa viimeisessä synnytyksessä mukana, ei ole ehtinyt siis, niin kai menee nytkin sitten helpolla niin, että mies jää pois.
Niin ja onnea taas muuten synnyttäneille :flower: :flower:
-Fiona ja poju 39+3-