Vaatekoosta: Pienimmät mitä olen hankkinut kautta aikojen on just 56 cm, muutama 50 cm body on tullut jostain lahjana. Hetken oli esikoisellekin "isoja" , mutta kun tosiaan ei tarvi vielä liikkumista ajatella, niin ei haittaa, vaikka on isoja.
Vinkki: Joskus tein niinkin, että laitoin pikkuisilla hiuslenksuilla pitkät hihansuut kiinni, raapimista estämään. Kun ei noita tumppuja ollut tarpeeksi tai sitten oli niin paksut
Äitiysalushousuja en ole raaskinut ostaa, mutta kaikista matalimmat tavikset on just hyvät, jää mukavasti mahan alle ja ne on muutenkin semmoiset "kuminauhattomat" eli ei kiristä, mutta tällä lantion levimisellä pysyy kuitenkin jalassa
Tosin en tiedä kuinka alas maha voi todellisuudessa mennä, kun täällähän ollaan vieläkin yläilmoissa...vähän jotain painetta tuntunut tänään, mutta ei varmasti vielä tarpeeksi?
Miss Mindy: Enpä ole minäkään kuullut, että kakkosen kautta tutkisivat ja mä ole siinä uskossa, että mulle on jopa kyseinen tutkimus tehty
vai onkohan se ollut joku pienimuotoisempi? No hyvä kuitenkin, että selvisi mahtuvan alateitse
Ninni89: Tässä kiinnittymiskeskustelua "sivusta seuranneena" ymmärsin, että nuo
sukkapuikkokivut liittyisi just vauvan laskeutumiseen ja pään kiinnittymiseen. Pää siis painaa kohdunsuuta ja aiheuttaa noita kipuja. Ne ei kai sinänsä paikkoja availe, mutta luulisin, että supistuksetkin olisi tehokkaampia, kun vauvan pää painaisi kohdunsuuta? Korjatkaa muut, jos ymmärsin väärin! Mä pääsen siinä mielessä helpolla, etten noista vaivoista mitään tiedä. En sit tiedä olisko synnytyksen kannalta parempi, että vauva olisi asettunut aloilleen ja selkeästi tulossa alaspäin :$
Indo: Älä silti odota liian pitkään niitä kipuja, kun mulla nimenomaan oli säännölliset, mutta lähes kivuttomat supparit avanneet sen 1,5 cm paikkoja
Olispa helppoa, kun ne pysyiskin sellaisina