Heiip, kuulumiset luettu ja joensuusta kotiuduttu <3
Sikainffulenssa rokotteesta, oli puhetta, mulle on ollu päivänselvää alusta asti etten ota sitä, neuvolan tätiki sano ettei ota
ja muutenki, tuntuu että se on vähä riskipeliä ottaa.. Ja nyt varsinkin kun luin että mitä se sisältää , elohopeaa ja eläinten syöpäsoluja niin ajatus jo puistattaa.. mutta toki on jokaisen oma valinta!
Pyllähtelystä,, mie kans lentelin mökillä rappusissa suoraan selälleni, ei onneksi käyny pahasti kun kerkesin käsillä vähä ottaa vastaan, yläselkä vaan tärähti, tirppa liikkui kuitenkin normisti niin en ottanu ressiä.. mustelmat on kyllä komeat
Säde83, Painontunne eli häpäri kipu tuntuu mulla tuossa niinku vasemman häpyhuulen "alla" luussa. hyvin selitetty.
Lispu:, Mulla on kans ollu sitä "kirvelyn" tyyppistä tuolla sisällä ja syvällä, tosiaan tuntuu ku olis ihan kohdun suulla, aina välillä mietin et uskaltaako vessaan mennä jos siellä onki joku käsi tulossa jalkojen välissä
Thor, onnea hyvistä uutisista!!
Kuiskaten,, onko sulla laskeutunu maha vai mitäkä kun näyttää olevan nii alhaalla tossa alemmassa kuvassa, ihana!!
pikkuruinen,, onnea kovasti pikku poitsusta ja samalla osanottoni surullisempaan uutiseen. :hug:
valkoliljalle onnea toisen rakkaan kotiin saamisesta, varmasti veikka seuraa pian perässä :heart:
(.) Mulla on ihan hirvee läskiplösösotanorsuahdistus olo :$ oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin turvonnu ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaukana omasta normaali koosta että ahdistaa tosi paljon, vaikka joo on pinnallista mut kuitennii, naama on puolet leveempi ku aikaisemmin ja ja ja... nii ja sit vaan syön jätskiä
ei varmaa auta asiaan... hmph, mut ahdistaa kun ei saa sellasta hyvää oloa isensä kans... muute ei kummempaa tänne, oonkoha mieki niitä ohituskaistailijoita ku oireita eijole yhtää mtn.. nyt vauvan vaatteita pesee :wave: mukavaa maanantaita masu-siskot
mm ja tirppa 34+5