*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

onnea pikkuruinen pojasta ja suuren suuret osanotto :hug:
yrittäkäähän kovasti nauttia pienestä vaikka suru onkin varmasti kovasti pinnassa ja pikaista paranemista sinulle :hug:
kaikkien kuulumiset luettu ja omaan oloon ei uutta.
rv 35+6
 
Onnea pikkuruiselle!! :flower: :heart: perästä tullaan... =)

Miehen ryyppäämisestä, mä patistin miehen eilen rilluttelemaaan ja sanoin että tämän viikonlopun jälkeen ei sitten alkoholia juoda, LA on niin lähellä, huomenna poksuu jo rv36... Esikoisen raskausaikaan sillä oli joku juoksukausi, taisi tuleva isyys ahdistaa. :whistle:

Nyt iltasatua lukemaan ja sitte sohvannurkkaan herkuttelemaan! :wave:
 
pikkuruinen onnittelut pikkuisesta vaavista! Lisäksi osanottoni suruunne :hug:

Yksi toisensa jälkeen saanee piakkoin nyytin syliinsä. Jännää seurata mihin kohtaan osuu marrraskuisten masukkien synnytysten suma. Onko veikkauksia?

Isyyslomaa meillä pidetään myös heti syntymän jälkeen. Saadaan sitten yhdessä tutustua uuteen perheenjäseneen. Mies pitää myös isäkuukauden eli on kotona vanhempainvapaan loppuosan.

Rokotteesta en osaa sanoa vieläkään otanko vai en. Täytyy ensi viikolla lääkärineuvolassa keskustella asiasta.

Esikko77 ja Möhköfantti 35+1
 
Onnea pikkuruiselle ja jaksamisia surun kanssa myös!

Tääl sit nyt jännätään lorahtiko äskön housuun lapsvettä vai mitä.
Polille soitin ja sanoivat et seurailen..jos tulee lisää niin sitten sinne.
Eli jännät paikat alkaa olee :D

cb- rv 38+0
 
POKS 35+0 :heart:

Olo on aika outo ollu koko päivän kun vähän väliä on tuntunu että tulis vedet tai sitte jotai limaa yms tuolta alakerrasta ja nyt iltasella on taas supistellu ihan kipeesti.Mutta ei nää tietenkää mitään tarkota kiusaavat vaan.Sitte mulla on aivan järkky paineentunne enimmäksee tuol peräaukon seutuvilla mutta kyllä varsinki vessas käydessä se tuntuu sitte etupuolella mut muuten se tunne on tuolla taaempana ja sitte nuo sisäreidet on kanssa ihan tulessa

Mutta nyt hyvät yöt kaikille masukamuille :wave:
 
onnea pikkuruinen tuoreesta poikavauvasta :flower: :heart: =) ja osanottoni suruunne :hug:

kaikkien kuulumiset luettu! ite en ole jaksanu oikein kirjotella ku väsyttää koko ajan, nukunkin sellasia 3 tunnin päikkäreitä ja sit valvon yöt, nytkään ei väsytä yhtään.

miehen rilluttelusta sen verran että täällä kyllä ryypätään alvariinsa, ihan vi*uttaa suoraan sanottuna toi jatkuva meneminen, nytkin äijä lähti koko viikonlopuksi joensuuhun kavereiden kans metälle (harrastetan siis molemmat metsästystä ) ja ku soitteli nii oli ympäripäissään, että se siitä metästyksestä! ihan vaan ryyppäämään lähti, ku eihän me työksemme metsästetä että ruoka haetaan kyllä ihan k-marketista :kieh: ja joka viikonloppu on ollu menossa, eikä loppua näy. kumpa se tajuais jo lopettaa toi, en todellakaan halua kännistä tai krapulaista haisemaan synnäriin mun tuekseni! valivalivali...

mun piti kommentoida vaikka mitä mut enhän mä enää muista..

supistukset on loppunu ku seinään täällä, sekin harmittaa ku nyt ku sais alkaa tulla jo (ei nyt ihan vielä mut silti) nii nyt ei sit merkkiäkään synnytyksen lähenemisestä mitä aiemmin kyllä ollut, liiankin aikasessa vaiheessa :/ ainoo vaan et olen jo niiiin kyllästyny tähän läskimooses olotilaan ja näihin vaivoihin et ei nuppi kestä enää kauaa, olen niin malttamatonkin :ashamed: sitä puristavaa tunnetta on mahassa koko ajan, niinku ois jotku ylikireet housut jalassa vaikka ei tosiaan ole. ei siis supista vaan puristaa inhottavasti ja mä en pääse enää sängystä ylös!!!!! :headwall: :headwall: |O |O raivostuttaa ku joutuu kenkkustelemaan ja ähertämään et pääsee ylös :kieh:
MÄ HALUAN JO VAUVANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O

tulipahan taas purkauduttua oikein urakalla :ashamed:

maanantaina ois vika neuvolalääkäri et jos sais jotain selkoa onko mitään muutosta tapahtunu alakerrassa, antais vähän toivoa.. sitä odotellessa..

ja ollaanki jo sunnuntain puolella eli poks 36+0 :heart:
 
Voi v*ttu..Mies tuli apri tuntia sitten hyvässä kännissä kaverinsa vauvan varpajaisista,hetki sitten heräsin kun nousi sängystä,avas alakerran oven no mä tietysti ponkasin sängystä ylös kun pelästyin että kaatuu portaita alas tjn mutta tää rupes KUSELLE!!!!! Ei helvetti oikeesti.....No repäsin kädestä ja raahasin vessaan ja oli ihan ite että mitä sä reuhdot..Pyyhki muka portaita kyllä mutta saa pestä ne vielä aamulla :headwall: Oli sitten tasan viimenen rilluttelu reissu ennen synnytystä tää keikka.
 
Miehen rilluttelusta kärsiville paljon voimia :flower: Me sovittiin jo hyvissä ajoin että lokakuusta alkaa raitis kausi koska raskausviikkoja on niin paljon ja se on kyllä pitänyt,tosin eipä tuo koko raskausaikana ole tainnut kuin kolmesti käydä juhlimassa. Tai no joi mies eilen yhden lonkeron illalla kun katseli televisiota, mutta yhtä enempää ei ota kuitenkaan.
En kyllä ulkona ramppaamista hyväksyisikään kun meillä on tuo esikoinenkin enkä todellakaan arkipäivien lisäksi enää jaksa viikonloppuisinkin olla "päävastuussa" vaikka synnytystä en odottelekaan vielä 4 viikkoon. Eilenkin olin niin väsynyt että nukuin enemmän päikkäreitä melkein kuin poika :LOL:

hannanmamma03 hävettikö miestä kun aamulla heräs? :LOL: uskon kyllä ettei paljon yöllä naurattanut :D
 
Huomenta!

Täällä taas vaihteeksi huonosti nukuttu yö takana. Lonkkia pakottaa älyttömästi kun makaa kyljellään ja selällään ei voi olla :headwall: Yrittänyt laittaa lonkan alle tyynyä/lakanaa mutta mikään ei auta. Myös levottomat jalat vaivaavat kun käy nukkumaan, siihen auttaa kylmägeeli onneksi jonkin verran.
Kipeitä supisteluja ollut taas viikon verran. Alkavat yleensä illalla kun menee sohvalle pitkäkseen ja kestävät yleensä pari tuntia ja loppuvat. Myös kuukautismaista kipua ollut alavatsalla viime päivinä. Ja melko limaista vuotoa oli eilen, ei kylläkään mitään tulppaa=klönttiä mutta kuitenkin. Saas nähdä joko lähtö on lähellä =) Sairaalakassi on kyllä jo pakattuna ja vauvalle valmiina kotiintulovaatteet. Meillä kotiudutaan kevythaalarissa ja Oran lämpöpussissa(vaikka iso onkin)

Taaperotx4 Jaksamista kipujen kanssa :hug:

Hannanmamma03 Voi ei :LOL: Mitäs mies tuumasi aamulla herätessään?Muistiko tapahtunutta?

Pikkuruiselle Onnea pojasta ja osanottoni suruun :hug:

CrystalBlue Mikä on tilanne? Uutisia? :D

Nennii 36+3
 
Eipä tuolla ollut MITÄÄN hajua koko tapahtuneesta,v*ttuilinkin jo että mistäs saatais niin isoja vaippoja mitkä sulle mahtuis aina baari illan jälkeen :LOL: Oli kyllä tosi nolona..

Jessus mikä monotus tuolla mahassa,oikein sattuu tosissaan :D Mustakin tuntuu että maha olis tipahtanut alaspäin jo..

hannanmamma 35+1 :heart:
 
Tsemppiä kaikille huonosti nukutuista öistä :hug: Omalla kohdallani unet katkeilee yleensä vessareissuihin (2-3 krt yössä ) tai sitten esikoisen heräilyihin (onneksi enää harvemmin) . Mutta näin siis on ollut jo pidempään, ei ole vielä ainakaan tästä huonommaksi mennyt.

Jaksamista myös teille, jotka joutuvat miesten menoja katselemaan :hug: Meillä on se puoli keskusteltu myös hyvissä ajoin eli pari kertaa käynyt kaiken kaikkiaan ja vika kerta oli sovitusti tuossa viime kuun puolella. Arvostan kyllä miestäni, että ymmärtää asian, meidän riidat tuleekin yleensä molemmista (tai sitten musta) johtuvista asioista. Mies ei siis itsessään aiheuta näitä meidän konflikteja, ainoa parantamisen vara olisi puhumisen jalo taito. Tänäänpä onkin herätty paljon paremmalla tuulella, mukavaa vaihtelua :heart: Oletteko te, joilla mies on synnytykseen tulossa, uhkailleet sillä, ettei sinne välttämättä päästetä, jos on kännissä? Ja lähinnä sillä, että synnytys alkaa kaikilla olemaan jo aika lähellä...

CB:n tilanne jännittää :whistle:

Mimona ja pikkuinen 38+0, enää vauvan kotiutumisvaatteet pakkaamatta B)
 
jäi vähän kirjoittelu, kun tayssin kontrollikäynnistä tulikin 8pvän sairaalareissu :/
eli minullahan olii äitipolille aika 9.pvä kohonneiden vasta-aineiden takia, ultrauksessa selvisi, että vauvan aivoverivirtaus oli kohonnut, mikä ei suoranaisesti vahvista yhteyttä alkavaan anemiaan mutta antaa viitteitä siitä. näyte piti ottaa lapsivedestä, josta selviäisi bilirubiinitaso, mutta vettä oli sen verran vähän, ettei se onnistunut. minut siis otettiin osastolle maanantaista napaveripunktiota varten.
napaveripunktio onnistui kaikista kauhukuvistani huolimatta ja vauvan hb oli raja-arvoilla 107 (myöhemmin lääkäri puhui sen olevan 101, joten jäi kysymysmerkiksi paljon se oikeasti oli) lastenlääkärit pohtivat tiistaina jatkotoimenpiteitä sektion ja sikiön verensiirron välillä ja tulivat verensiirron kannalle, koska raskausviikkoja on vasta n. 35 ja sikiön painoarvio 2,4kg. perjantaina äitipolilla tehtiin sikiölle punasolutankkaus napaveripunktion tavoin ja toimenpide onnistui :heart: vauva saa kasvuaikaa 1-2 viikkoa :D
nyt pääsin kotilomille ja tiistaina takasin osastolle kontrolliin vauvan hb tasosta. jää arvoitukseksi, kauanko reissu kestää ja tullaanko kotiin yhtenä vai kahtena kappaleena, koska täysaikaiseksi vauvaa ei todennäköisesti päästetä ja vajaan kahden viikon päästä raskaus on jo viikoilla 37, johon lääkäri viittasi synnytyksen olevan.

koko viikko on ollut tuskaista tunteiden sekamelskaa, on pitänyt varautua onnistuneisiin punktioihin ja samalla siihen, että toimenpide menee pieleen ja tulee hätäsektio. nyt kuitenkin on mieli korkealla, kun pääsi muutamaksi päiväksi kotiin :heart:

pahoittelen omanapaisuutta :ashamed:

onnittelut sekä suruvalittelut pikkuruiselle :heart:
:hug: kaikille niitä tarvitseville.

heituska 35+4
 
Miehen rilluttelusta sen verran että meillä tuo mies kun ei rilluttele muutenkaan niin eipä ole nytkään.. Aikanaan on alkoholismi sinänsä yhdistänytkin että ollaan molemmat oltu aiemmin avioliitossa alkoholistin kanssa.
Ei olla mitään absolutisteja (paitsi minä nyt) mutta se on yleensä se max. 1-2 saunaolutta ja ehkä kerran pari vuodessa jossain ravintolassa vaikka silloinkaan ei yleensä varsinaisesti ryyppäämään, kunhan katseleen vähän miltä näyttää :)

Sitä osaa kyllä arvostaa kun ex taas kävi parhaimmillaan viikon mittaisia hummailureissuja, pisti kaikki rahat juomiseen ja ryyppäs vähintään sen pari päivää viikosta.

Joten kovasti voimia kaikille jotka joutuu miesten ryyppyreissuja kestämään, tiedän just miltä tuntuu..

Täällä on nyt jokusen päivän supistellut kiitettävästi vaikkakin pistäisin harjoitussuppareiden piikkiin vielä. Kahdella ensimmäisellä ei ollut ollenkaan harjoitussupistuksia, kun ensimmäinen oli sektio niin tiesin vasta sitten tyttöä synnyttämään mennessä miltä supistus tuntuu :D

Lonkat "klonksuu", aina kun käännän kylkeä nukkuessa tai nousen ylös niin lonkkaluut klonksahtaa ja se sattuu ihan mukavasti..

Ja ensimmäistä kertaa täytyy nyt poksua , rv 37!
 
Sateista sunnuntaita!

Täällä nukuttu muuten hyvin, mutta heräsin pirteenä neljän aikaan, ja lukasin siinä yhen kirjan :saint:

Jaksuja kaikille örveltävien miesten kanssa jaksamiseen.

ja onneks täällä saa valittaa ihan luvan kanssa, mulla tää tukala olotila estää kaiken normaalin, siivous on siis pelkkää haavetta vaan, ja normaali syöminen ja kävely... mut tuntuis sille, ett baby olis laskeutunut, joten närästys on helpottanut hiukkasen :saint:

Kuiskaten 35+1
 
Onnea Pikkuruiselle :flower: Ja samalla osaanotto suureen suruun :'(

Heituskalle tsemppiä, onneksi huomasivat vauvan tilan ja hoitavat!

CB:llä jännät paikat =) Jokohan on laitoksella...

Jaksamista myös kaikille joilla nuo ukot vielä rilluttelee! Meillä se on onneksi muutenkin tosi harvinaista. Mies käy n. 2krt vuodessa baareissa ja minä olen ryypännyt yhden kerran tämän 7½v aikana kun on ollut lapsia =) Meillä tosin vaikuttaa kun on jo 4 lasta niin eipä tuo mieskään kehtaa kovin usein vkonloppuja rellestää. Kotona mies saattaa viikonloppuisin tehdä itselleen muutaman paukun kun lapset jo nukkuu. Meillä on tosi tiukka sopimus siitä että lapset ei tuu ikinä näkemään meitä kännissä ja aina pitää olla toisen ajokunnossa(tai jonkun muun). Myöskään ei suostuta vierailemaan paikoissa jossa on vähänkään otettu. Mies on joutunut kokemaan lapsuuden alkoholisti perheessä. Itse olen kerran nähnyt isäni päissään ja senkin kun olin jo täysi ikäinen. Saunaoluet on asia erikseen ja ei haittaa vaikka lapset näkeekin kunhan ei juoda niin että päihdytään.

(.) ei uutta. Tuntuu että vauva porautuu kokoajan alemmas. Supistelee entiseen malliin.

Onni ja rääpäle 37+5
 
Kuulumiset luettu/selailtu. Oltiin syyslomaa viettämässä ja eilen tultiin vasta kotiin. Eli asuntoautolla köröteltiin siellä sun täällä. Jäi ne anopin kommentitkin kirjoittamatta, kun lähdettiin reissuun samana päivänä, kun anoppikin meiltä lähti.

Eli anoppi marssi sisään, halasi ja alkoi riisumaan kenkiään. Siinä vaiheessa hokasi mun mahan ja sanoi "oho" ja hetken tauon jälkeen "OHOH" :LOL: Ilme oli todella ällistynyt ja meidän neiti 6v kailotti vieressä, että äidillä on mahassa vauva.
Kovastihan tuo päivitteli ja sanoi, että työkaverit olivat just äskettäin kyselleet, että onko tulossa lisää lapsenlapsia ja hän sanoi, että toivottavsti ei...

Ei anoppi varsinaisesti onnitellut, mutta ei tuo näyttänyt niin pahoillaankaan olevan. Kovasti päivitteli, että kuinka mä jaksan.
Kaiken kaikkiaaan positiivisempi vastaanotto kuin mun omalta äidiltä.

Tähän väliin onnittelut :flower: vauvan jo saanneille =)

Mulla on seuraava neuvola muistaakseni torstaina.

Sitten vointiin. Olo on hyvä muuten, mutta selkä on raivostuttavan kipeä. Nukkama-asentoa ei löydy sellaista, jolloin ei sattuisi johonkin paikkaan. Kipu vihloo selästä pakaraan ja reittä pitkin nilkkaan asti.
Kääntyminen on ihan oma työnsä. Jalat ei vaan liiku, ellei kädellä auta |O Liitoksiin sattuu ja selästä ja ties mistä kuuluu aina kauhea pauke, kun nivelet paukkuu.
Istumasta lähtökin on samanlaista. Pitää ottaa tukea sieltä mistä saa ja varovasti siirtää jalkaa toisen eteen, että pääsee liikkeelle. Kävelyhän sitten muistuttaakin lyllertävää ankkaa.. :kieh:

Vauvan liikkeistä on ollut täällä puhetta. Ei ole todellakaan tarkoitus, että vauva liikkuisi joka tunti sen 10x, kun nukkuuhan nekin välillä. Mulla on joka raskaudessa mennyt useampikin tunti, että on ollut tosi hiljaista, ja sitten alkaa taas varsinainen ralli.

Ja sen oon huomannut, että välillä kun makoilee/istuu, niin masu heiluu ja silti en tunne liikkeitä. Vauvan liikkeet vaan ilmeisesti osuu kohtaan, missä tuntoherkkyys on huono.

Hoitopöytää en varmaankaan laita mihinkään, kun en ole sitä ennenkään juurikaan käyttänyt. Yleensä petin päällä tulee hoidettua vauvaa. Näkee pienemmät sisaruksetkin paremmin ja voivat osallistua touhuun =)

Toinen turha kapistus meillä, on häkkisänky :whistle: Esikoista lukuunottamatta kaikki ovat nukkuneet mun kainalossa :ashamed: Mutta systeemi on toiminut. Vauva herää syömään ja jatkaa uniaan heti syötyään, jos on kunnolla edes herännytkään. Jos nostan vauvan syöttämisen jälkeen petiinsä, niin sitten yleensä herää ja saa alkaa kanniskella vauvaa uneen.
Eri asia tietysti, jos vauva pitää saada röyhtäsemään joka syötön jälkeen, mutta meillä ei onneksi tuo ole ollut, taas sitä esikoista lukuunottamatta, turhan tarkkaa.

-Fiona ja masu 34+3-

Ps. Ja juu, astianpesukonekin hajosi vaihteeksi! Reissun aikana oli tullut sähkökatkos ja kone oli jostain ihme syystä mennyt päälle!! Luukku oli siis auki edellisen pesun jälkeen ja virta koneesta varmasti pois. Mieskin oli tarkastanut sen lähtiessään, ettei mun laho pää tehnyt tepposia tuon suhteen.
Kone siis jurrasi, kun kotiin tultiin eli tuo vedenpoistopumppu oli päällä. Virtavaloja koneessa ei palanut eli oli edelleen pois päältä ja kone hiljeni vasta, kun johto otettiin pois seinästä.
Tuo teki tuon saman aika uutena, tosin silloin kesken pesun. Syynä oli siis vedenpoistopumppu, joka oli hajonnut. Silloin meni takuuseen, nyt ei enää. Ties kuinka paljon tuokin maksaa...
 
Onpas joillaki ollu rankka viikonloppu ku ei oikein isäntä pysy kotosalla. En oikein osaa ottaa muuten kantaa asiaan kuin että ehkä mies ei ole vielä aikuistunut tai sitten se tulee olemaan aina sellaista. Kyllä mekin nuorempana käytiin ja mies vielä useammin baareissa, mutta ku ollaan kolkyt+ molemmat niin on tuo baarielämä nähty. Asutaan kivassa omakotitalossa, jossa takkaosasto alakerrassa, siellä on mukava ottaa lasi jos toinenki eikä vähempää vois raflat kiinnostaa. Nykyään vain ystävän juhlat, pikkujoulut tms. saavat meidät lähtemään jonnekin. Mutta ei me muuta kaivatakaan. Toivottavasti saatte asiat yhteisymmärrykseen, ne joilla asia aiheuttaa riitaa..

Omaan napaan sen verran, että maha on kovana (supistuksessa) lähes koko ajan, mutta ne eivät ole kivuliaita tuntemuksia, mutta ilkeältä kuitenkin tuntuu. Samoin täällä naksuu paikat kylkeä kääntäessä. mitään muuta hälyyttävää ei vielä...kään ole kuulunut.

T malttamaton Schnappy 37+5
 
pikkuruiselle paljon onnea pikku prinssistä!
Ja samalla myös osanottoni appiukon poismenon johdosta. :hug:

Täällä toivutaan miehen eilisistä varpajaisista. Olin itse evakossa ja kun viimein tulin kotiin, hiprakkainen miekkonen valvotti. Mutta kreivin aikaan sai pidettyä kemunsa, huomenna tulee nimittäin ensimmäinen jätkänpätkä kotiin ja mekin päästään vihdoin käynnistelemään varsinaista vauva-arkea. Saadaan vielä pehmeä lasku, kun ensin tulee vain yksi vaavi kotiin. :whistle: Tosin minä saan siitäkin aikaan suuren surun, että toinen poika jää yksinään sairaalaan. :/

Tsemppiä edelleen kaikille! :hug: Tulen aina jännityksellä lukemaan pinoa, että kukahan on seuraava. :)


Valkolilja & jätkänpätkät 7 viikkoa ja 3 päivää
 
Tääl oon vielä :wave:

Tosin nyt taas lorahdellu et taidetaan käydä tarkistamassa tilanne.
Lieneekö jännityksestä mut tyhjeni kyl muutkin tavarat täs..
Luen kuulumisia kun pystyn istumaan paikoillani... viime yö meni pyöriessä ja supistellen jonkin verran.
Nyt käyn tos naapurissa ilmottamassa lastenvahdille tilanteen ...jaiks

CB- 38+1
 
Pikkuruiselle onnittelut vauvasta. Ihanaa, että näitä uutisia alkaa tulla. Teillä oli valitettavasti huonojakin uutisia, pahoittelut niistä.

Heituskalle tsemppiä tilanteeseen. Upeaa, että toimenpiteet sujuivat hyvin.

Valkoliljalle onnittelut yhden pojan kotiintulosta. Se on varmasti iso saavutus. Toivottavasti toinen tulee pian perässä.

Meillä mies ei onneksi kännäile tai muutenkaan pahemmin rilluttele. Normaalisti käydään kumpikin ehkä kaksi tai kolme kertaa vuodessa viihteellä alkoholin merkeissä. Eikä silloinkaan mitään ihan tolkutonta. Pitäisi muistaa olla tyytyväisempi tästä, että mies viihtyy kotosalla. Nytkin minä täällä vaan nettailen ja mies on lasten kanssa ulkona pelaamassa sählyä. Ja aamupäivällä nukuin kahden tunnin päiväunet :ashamed: No ehkä mun on nyt lupa levätä.

Viime yö meni tosi hyvin. Heräsin vain kerran vessaan. Aamulla supisti tosi napsakasti ja ajattelin, että jokohan tänään olisi hyvä päivä synnyttää. No ilmeisesti ei, koska jäi sitten muutamaan supistukseen :) Oudolta tuntuu tällaiset supistelut ennen aikojaan, kun kahdesta edellisestä ei tällaista ollut. Jospa sitä kuitenkin jotain tapahtuisi. Äsken tuossa yritettiin saada vähän edistystä ässällä aikaan. Lapset vaan ulos "isi tulee ihan kohta" -kommentilla varustettuna. Lapset ovat jo niin isoja, että hyvin voivat ulkona olla keskenään, silti jotenkin koomista. Mutta ei ainakaan vielä mitään vaikutusta edes tuolla. Epäilen kyllä, että onkohan edes kenelläkään koskaan nuo ässät saaneet mitään aikaan. En minä kyllä ihan oikeasti usko, että vauva vielä viikkoon syntyisikään.

Emmama 37+5 (tai 38+4)
 
pikkuruiselle paljon onnea pojasta.. :heart: ja :hug: suruunne..

heituska :hug: hyvä että kaik kunnossa ja hyvää hoitoa saatte..

:hug: kaikille jotka kärsii selkäkivuista, närästyksestä, suppareista.. ym..

valkolilja ihanaa että saatte toisen pojista jo kotio, vaikka ikvähän siinä varmasti toista tulee.. :hug: mut kyllä hänkin sieltä kohta kotiin pääsee..

Täälläkin jännäillään et kuka on seuraava nyytinhakija.. :heart:
CBllä jännät paikat.. b:)d

Omaan oloon ei kummempia.. vähän närästää, menkkamaisia jomotuksia tulee ja menee ja vatsan kovettumista, ei mitää kipuja muuta ku nivusissa ja selässä.. selkä aina välillä jumahtelee ikävästi.. :/ niin ja valkovuotokin (?!?) on kai lisääntynyt näin loppuvaiheessa.. tuntuu että pöksyt on märät vähän väliä..muilla myös tällaista??

TB 36+5:heart:
 
schnappy79 niinhän sitä luulis että on raflat jo nähty, mun mies on siis 40v ja käyttäytyy ku 15v. eli ensin saattaa "pyytää lupaa" lähteä ulos ja kun ystävällisesti ilmotan et ois kivempi jos et nyt menis ku jään sit yksin ja JOS alkaakin jo nyt tapahtumaan ni ois kiva nää viimeset viikot jos mitenkään voisit olla selvinpäin, nii sit hän suuttuu että jos mä kiellän nii varmasti hän lähtee ja juo vielä seuraavanakin päivänä. mä olen ite eläny alkkisperheessä ja en todellakaan aio samanlaista paskalapsuutta omalle lapselleni järjestää, olen miehellenikin sen sanonut ja kertonu että jos hän aikoo todellakin ryypätä noin paljon, me muutetaan vauvan kanssa omaan asuntoon ja hän voi sit selvinpäin käydä katsomassa vauvaa. joo pientä uhkausta multa mut ärsyttää tommonen, ja ku hän on ollu raitis isä edellisille lapsilleen ja heidän synnytyksissä mukana nii koen että on tosi epäreilua sekä mua että vauvaa kohtaan et nyt on tollanen hälläväliä meininki.

valkolilja ihanaa että saatte jo pojan kotiin ja varmaan vähän ajan päästä kotiutetaan velimies :hug: :flower: ymmärrän että surettaa kun toinen poika jää yksin sairaalaan mutta saattepa tosiaan pehmeän laskun toisen kanssa ensin, ja sit toisen pojan kanssa ku ei tapahdu kaikki kerralla. Toinen veli on jo hyvin sopeutunut omaan kotiin ja sit toisen kanssakin saa rauhassa tutustua :heart: ihanaa, olen tosi onnellinen teidän puolesta, voi että ku mäki haluaisin jo omani nostaa syliin :heart:
 

Yhteistyössä