huomenta! :wave:
väsymys ei hellitä ollenkaan, siks en jaksa oikeen mitään tehä muuta ku netissä pyöriä, nolottaa ihan ku oon "koukussa" kaikenmaailman fb peleihin ku ei muutakaan tekemistä muka ole..
masuviiva löytyy täältäkin, ilmestyi tosi aikasessa vaiheessa raskautta ja on kasvanu nii et yltää 20cm navan yläpuolelle. jonkun uskomuksen mukaanhan synnytys on lähellä kun viiva on ihan rintoihin asti, sitä ootellessa,heh
täällä kans siis supistukset loppunu ihan kokonaan ku aiemmin niitä tuli ihan hirveesti, johtuu ehkä siitäkin etten paljoa jaksa liikkua ku oon nii kömpelökin. Liikkeet on rauhottunu tosi paljo kans, tuntuu ettei ole mitään merkkejä synnytyksen lähestymisestä.. :| ja niinku luulin että syntys pari viikkoa ennen laskettua mut ei taida syntyä.. enää 11 päivää marraskuuhuun jiiihaaa! (hyvä etten ole laskenu tuntejakin jo la:han )
eilen oli vika neuvolalääkäri, kaikki hyvin ja paikat visusti kiinni ja kiinteät.. oli kyl tosi nuori lääkäri ja tuntu ettei se oikein tienny mitä tekee, joutu ultralla kattoo vauvan asennon ku ei tienny onko rt. olihan se, edelleen
joulu lähestyy ihanaa, mä oon kans jouluihminen ja musta on ihanaa ku sitä hössötetään kaupoissa jo hyvissä ajoin, voisinki alkaa kotonaki kohta kuuntelee joululauluja. nuei, mut lahjojen ostelu on kivaa kuhan ois rahaa.. täytyyki lähteä joku päivä ostoksille ettei jää taas kaikki hankinnat joulukuulle ja sit on varaa pelkkään puuroon ku on jouluaatto :$ miehen lapset onki tän joulun äitillään nii me ollaan kolmistaan, outoa ja harmillistakin, musta lapset tekee joulun (no onhan meillä vauva mut vähä eri juttu)
sikainfluenssarokotetta en aio ottaa varmaankaan, kattoo nyt aletaanko sitä miten paljo tyrkyttämään mut nyt ainakin semmonen fiilis et ei!
jeh kai se on alettava jotain touhuumaan, jos sais vaikka lähettyä sinne ostoksille =)
tupuna ja pokken 36+2 :heart:
ainiin eilen neuvolassa sanottiin et rv 38 alkaen vauveli on täysiaikainen, eikä rv 37 eli kumpi se nyt sit on?!