Miten olette pärjänneet töissä?
Oletteko kehittäneet jotain hyviä selviytymiskikkoja?
No just ja just.. Ei sen kummempia kikkoja, mutta paljon eväitä mukana, niin on mitä syödä tarpeen tullen.
Tänäänkin söin kotona aamupuuron 8 aikaan, sit töissä jo klo 9 banaani ja klo 10 mandariini ja kuitenkin ennen lounasta jo kauhea nälkä (lounas about klo 11). Mä olen tosiaan päiväkodissa töissä, että työ on aika hektistä ja koko ajan pitäis pystyä olemaan läsnäoleva.
En ymmärrä tätä jatkuvaa, raastavaa nälkää, kun kuitenkaan energiantarve ei oikeasti ole vielä juurikaan noussut
Ja jos ei syö, niin sitten tulee älyttömän huono olo. Välillä ei tiedä, onko nälkä vai pahoinvointia.. Juuri tuossa lounaan syötyäni mietin, että onko vielä nälkä vaiko huono olo.. Se kun tuppaa tulemaan myös heti syömisen jälkeen.
Iltapäivisin alkaa tulla myös armoton turvotus, housut mitkä oli aamulla ihan fine, alkaa iltapäivällä kiristämään ja ahdistamaan.. Pitää siis tarkkaan katsoa mitä aamulla pukee töihin päälle, että mahtuu olemaan niissä vielä iltapäivälläkin
Pahoinvointi tänään vähän parempi, enemmän väsyttää tänään.
Eilen illalla jaksoin pitkästä aikaa kävelylle, se teki kyllä hyvää niin kropalle kuin mielellekin. Se on myös ahdistanut, kun ei ole jaksanut liikkua ja mä normaalisti käyn lenkillä 3-6x/vko ja väh. 1h/kerta. Nyt ajattelin madaltaa kriteerejä ja jos edes 30min kävelyn sais tehtyä väh.3x/vko,niin se olis jo hyvä..eilen meni sit kuitenkin jopa 45min, tuntui vaan niin hyvältä kävellä metsässä
Rv 6+2