Marraskuiset 2022❄️

vierailija
Mulla oli monen merkkisiä, ostin niitä käytettynä facen kestovaipparyhmistä.
Mulla ei kyllä ole ollut vaippaikäistä viiteen-kuuteen vuoteen joten lieneeköhän mun tiedot ihan vanhentuneita..

Suosikkeja oli/on kyllä Bumgenius vaipat. Ne ei mee ihan vastasyntyneellä mut sitten pikkuisen isommalla, ja on säädettävät joten menee pitkään! Taidettiin käyttää yli vuoden ikään niitä.
Monet on kehunut myös niitä oransseja Totsbots vaippoja joita oli jokunen vuosi sitten äitiyspakkauksessa. Saattaa löytyä vieläkin kirppareilta. Ja ne menee ehkä jo vastasyntyneellä, on pieniä.

Sitten kotimaisista Nallet ja Myllymuksut on kans olleet hyviä, jälkimmäiset kans olleet äp:ssä joten ollut ainakin ennen hyvin kirppareilla.

Kokeile ihmeessä! Ja eihän ole pakko käyttää pelkästään kestoja. Käyttää sen verran kun jaksaa ja loput kertiksiä. Aina se yksikin käytetty kestovaippa päivässä kuitenkin säästää.
Kiitos!! Pitää alkaa tutkailemaan tarjontaa. Niinkuin sanoit edes muutama kestovaipan käyttökin vähentää jätekuormaa paljon.

Tosiaan kaksoset tulossa ja viim. rv 38 käynnistetään synnytys jolleivat sitä ennen ole tulleet ulos. Mietin vain, että kuinkahan pieniä ovat kun syntyvät ja onkohan olemassakaan niin pieniä kestovaippoja 🙈

Uusi yritys
 

Yhteistyössä