On tää sellasta venäläistä rulettia..koskaan ei tiedä, kuka putoaa
Itsellä aika isot pelot päällä tammikuisen keskenmenon jälkeen
On todella väsyttävää olla koko ajan huolissaan ja tarkkailla jokaista oiretta tai oireen puuttumista.
Pienillä oireilla mentiin viimeksi ja samoin nytkin. Toki viikot on vielä pienet (5+3), mutta kuitenkin. Mulla on oireina väsymys, rintojen tai lähinnä nännien aristus, alavatsan nippailut, vihlomiset ja kuukautismaiset tuntemukset, turvotus sekä runsas valkovuoto.
Vessassa käydessä aina pelko, mitä paperiin tulee
Kuukautismaiset tuntemukset koen välillä hyvinä (kohtu kasvaa ja mukautuu asukkaaseen) ja välillä huonoina (enteilee keskenmenoa), vaikka tiedän että ovat normaaleja eikä mulla nyt mitään kipuja edes ole.
Rintoja tarkkailen myös, jos joku hetki ei olekaan niin arat, niin pelkään pahinta...viimeksi kun se oli ensimmäinen asia, mistä aloin epäilemään ettei kaikki ole hyvin, rintojen kipu alkoi helpottamaan.
Varhaisultraan en aio mennä. Vaikka se ehkä toisi helpotuksen hetkeksi, mutta oon lukenut niin paljon, että vaikka VU oliskin kaikki hyvin, niin parin päivän päästä ei välttämättä enää olekaan..tai että NT ultrassa sitten huomattu että kehitys pysähtynyt eikä enää sykettä vaikka VU kaikki oli ollut hyvin.
Ihan turhaa on murehtia etukäteen, kunpa siitä pääsisi eroon.. Pitäis vaan pystyä ottamaan rennosti ja rauhallisesti, mutta se ei ihan helposti käy.