Ei ollu mitään kikkoja. Ja töissä olen@niinaj91 Mä en oo vielä soitellut neuvolaan, viimeksi soitin heti ja kesken meni rv 4+6. Mutta ensi viikolla ajattelin soitella kunhan saadaan uudet työvuorolistat niin tietää milloin pääsisi neuvolaan. Töissä siis olen.
Oliko teillä muilla plussakierrossa jotain "kikkakolmosia" käytössä vai elittekö ihan normaalisti? Mä oon gelee royaleta syönyt jo useamman kuukauden mutta tässä kierrossa vain alkukierron kun ne loppui kesken enkä jaksanut ostaa lisää. Verigreippimehua join kp1 - ovulaatio. Talletteluja oli ovulaation lähellä vain dpo -1 aamulla, ja yllätykseksi se riitti! Yleensä on talleteltu ovulaation lähellä n. joka toinen päivä, ja ajattelin ettei nyt voi tärpätä kun on vain dpo -1 tallettelu. Ja ovulaatiotikut oli siis myös käytössä.
Jostain olen joskus lukenut, että vauvan näkeminen, sylissä pitäminen ym voi vaikuttaa ovulaatioon, kiinnittymiseen ym positiivisella tavalla. Ja tässä plussakierrossa juurikin kiinnittymisen aikaan olin lapsenvahtina muutaman kuukauden ikäiselle vauvalle. Eli ainakin minun kohdalla oli positiivinen vaikutus, tai sitten ihan sattumaa
Ite en oo tehny mitään muutoksia, paitsi ruokajuttuihin Käytän normaalisti siis meikkiä, hajuvettä ja hiuslakkaaOotteko tehneet mitään muutoksia esim kosmetiikan käytössä tai muuten arkielämässä?
Itse käytän meikkiä tosi harvoin muutenkin, joten sitä ei tarvitse miettiä. En tiedä tarviisko edes dödön vaihdan hajusteettomaan, kun edellinen loppuu. Hiuslakka on hajusteetonta ollutkin. Hajuvettä käytän myös todella harvoin, kun koulussa suositus hajusteettomuudesta ja töissä tietenkin myös, kun lasten kanssa työskennellään. Saakohan alkoholipitoista antiperspiranttia käyttää? Käytän ehkä kerran kuussa, täytyy kysäistä neuvolasta eka käynnillä.
Meillä on ultra varattu 17.3, hirmu pitkä aika mut eipä siellä aikasemmin välttämättä näy mitään ni aikasemmin turha käydä
Tässä mun testirimpsu, tämän päiväinen tummui tasavahvaksi kuvan oton jälkeen. Edelleen tosi epäuskoinen olo, mieskään ei käsitä Ultrassa varmaan sitten ymmärtää raskauden. Aikooko muut käydä varhaisultrassa?
Jos ei menkkoja ole ollut niin miten neuvola on laskenut rv? Tai sinä? Onko ovulaatio tiedossa?Meillä on ultra varattu 17.3, hirmu pitkä aika mut eipä siellä aikasemmin välttämättä näy mitään ni aikasemmin turha käydä
Pääsin siis kunnalliseen kun ei taaskaan kiertoo mistä laskee ja menkat ollu viimeks tammikuussa. Neuvola sanoo et nyt ois 6+3 mut mie oon sitä mieltä et max 5+0
Siis oli ne sillon tammikuussa ja neuvolassa ne laskee sen mukaan. Ovulaatiota en tikuttanut, voin vaan arvailla sen ollaan 13-17.2. Tuon perustan oloihin, viikon ajan tehtyihin raskaustesteihin ja aiempaan kokemukseen. Esikoisesta oli sama homma eli plussasin ~kp39 (rv3+6) ilman säännöllistä kiertoa ja naistenpolilla ultrassa oli rv 5+5 vaikka neuvola sano silloinkin et olisin jo 7+?. Olin sillon menossa lapsettomuusasioissa sinne, mut kävikin hyvin ja käynti vaihtuikin varhaisultraksiJos ei menkkoja ole ollut niin miten neuvola on laskenut rv? Tai sinä? Onko ovulaatio tiedossa?