@niinaj91 Mä en oo vielä soitellut neuvolaan, viimeksi soitin heti ja kesken meni rv 4+6. Mutta ensi viikolla ajattelin soitella kunhan saadaan uudet työvuorolistat niin tietää milloin pääsisi neuvolaan. Töissä siis olen.
Oliko teillä muilla plussakierrossa jotain "kikkakolmosia" käytössä vai elittekö ihan normaalisti? Mä oon
gelee royaleta syönyt jo useamman kuukauden mutta tässä kierrossa vain alkukierron kun ne loppui kesken enkä jaksanut ostaa lisää.
Verigreippimehua join kp1 - ovulaatio. Talletteluja oli ovulaation lähellä vain dpo -1 aamulla, ja yllätykseksi se riitti! Yleensä on talleteltu ovulaation lähellä n. joka toinen päivä, ja ajattelin ettei nyt voi tärpätä kun on vain dpo -1 tallettelu. Ja
ovulaatiotikut oli siis myös käytössä.
Jostain olen joskus lukenut, että vauvan näkeminen, sylissä pitäminen ym voi vaikuttaa ovulaatioon, kiinnittymiseen ym positiivisella tavalla. Ja tässä plussakierrossa juurikin kiinnittymisen aikaan olin lapsenvahtina muutaman kuukauden ikäiselle vauvalle. Eli ainakin minun kohdalla oli positiivinen vaikutus, tai sitten ihan sattumaa