Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuosta kun photarilla vähän noiden ihonväriä muokkaisi tummempaan suuntaan, vaihtaisi paikaksi jonkun leirinuotion ja Marjolle mustan käkkärän tukan, niin voisivat antaa sydäntäsärkevän haastattelun nälänhädästä Afrikan sarvessa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25878742:Hui! Kun se on riutuneen näkönen :O
:attn: Näköjään ei mene mun pointti perille, jatkakaa rauhassa vaan valitsemallanne linjalla. Muista sit ottaa myös lapset ja mies suurennuslasin alle, varmasti heistäkin löytyy jotain negatiivista mikä pitää saada nettiin kaikkien luettavaksi.
Mun käy sääliksi ton lapset.
Sama.
Sitten kun niille tulee vastaan ensimmäisiä vastoinkäymisiä elämässä, etkä olekaan enää kaikessa paras, niin pudotus on aika korkea.
Mää luulen että niitten elämä on jo pelkkää vastoinkäymistä, tommosen äidin kanssa. Ei hetken rauhaa. Saako ne edes ruokaa?
Niin me ollaan erilaisia.
Minulle olisi painajaismaista pukea tyttäriäni esiintymisasuihin ja kuljettaa sinne tänne esiintymään. Mieluummin lötväillään ja ulkoillaan nekin viikonloput
Ja jo koulu sinällään on kuin työtä lapselle. Läksyt pitäs saada tehdä rauhassa. Olisi mielenkiintoista tietää noiden tyttöjen koulumenestys jos läksytkin sutastaan kiireessä jossai auton takapenkillä.
Mut varmaan ne on parhaita siinäkin, onko vaihtoehtoa?