Marjolla kolme keskenmenoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruotsissa oli joku kohu vastikään kuinka joku mallityttö näytti lähinnä ruumiilta joissain mainoksissa, eikä täkäläiset olleet kovin innostuneita kampanjasta.

En tajua tätä laihuusihannointia. Tokihan jotkut ovat luonnostaan laihoja ei siinä mitään, mutta se on eri juttu eivät nämä ihmiset näytä ruumiilta.

Eikös tältä palstalta ole opittu, että mitä hoikempi sen parempi. Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä ovat "tiikeriäidin" pituus ja paino. Täällähän pidetään tavoiteltavana, että aikuisen naisen paino on sama kuin se oli 18-vuotiaana. Tuolta se sitten näyttää vanhempana.

Mä olen lähes noin laiha, ihan tahtomattani... älkääs nyt viittikö haukkua niin rumaksi, tuntuu pahalta meistä muista laihoista. (jotka emme ole superihmisiä).

[QUOTE="vieras";25878902]Mä olen lähes noin laiha, ihan tahtomattani... älkääs nyt viittikö haukkua niin rumaksi, tuntuu pahalta meistä muista laihoista. (jotka emme ole superihmisiä).[/QUOTE]

Haukkuuhan kaikki läskejäkin. Kaikille tasapuolisesti. :p

:attn: Näköjään ei mene mun pointti perille, jatkakaa rauhassa vaan valitsemallanne linjalla. Muista sit ottaa myös lapset ja mies suurennuslasin alle, varmasti heistäkin löytyy jotain negatiivista mikä pitää saada nettiin kaikkien luettavaksi.

Siis pakollahan tää perhe kokoneisuudessaa on raahatuu julkisuuteen ja keltaisten lehtien palstalle. Ei he itse ole missään nimessä halunneet elämäänsä esitellä julkisesti vaan olisivat halunneet elää rauhassa omaa elämää ilman muiden arvosteluja ja kommentteja.

Näinkös se meni? Tosin tässäkin on varmasti raha takana. Tuo perhe nettoaa aika paljon tästä ja saa ilmaista mainosta. Surullista on vaan se että joku, joka leikkii noin täydellistä - ei ymmärrä lainkaan että saa kritiikkiä osakseen.

[QUOTE="vieras";25878902]Mä olen lähes noin laiha, ihan tahtomattani... älkääs nyt viittikö haukkua niin rumaksi, tuntuu pahalta meistä muista laihoista. (jotka emme ole superihmisiä).[/QUOTE]

Pieni ero. Sä olet tahtomatta liian laiha. Onko Marjo?

Niin minullakin kolme keskenmenoa, eikä ole painon kanssa ollut mitään tekemistä.

Aivan liian laihalta tuo nainen silti näyttää, mutta omapa on kroppansa. Jos tosiaan syö noin 1000kcal päivässä, niin hänhän menee koko ajan järjettömällä kalorivajeella...

AIkaa julmaa kommenttia minusta. Olen samaa mieltä että taustalla voi olla jotain häiriötä liikunnan määrän kanssa, kun on noin aliravitun näköinen. Kuitenki ihan arvostettavaa että jaksaa harrastaa lasten kanssa ja kannustaa. Pakottaa ei saa, mutta kyllä itsekin lapsen reenasin vapaaehtoisesti ihan hullun lailla. Keskenmenot kellä tahansa on ikävä juttu.

Jossain artikkelissa sanoi ettei lue palstoja, koska tietää että niissä on kritiikkiä ja loukkauksia. Ihan hyvä varmaan. Heidän yritys perustuu show-bisnekseen niin silloin julkisuus on ihan itsestään selvä työkalu. Varmasti tulee tanssiryhmälle ja lapsille lisää keikkaa ohjelman myötä.

Mää luulen että niitten elämä on jo pelkkää vastoinkäymistä, tommosen äidin kanssa. Ei hetken rauhaa. Saako ne edes ruokaa?

Juu mut just silleen kun tuosta vähän kasvavat ja kypsyvät ja tajuavat että eivät kaikkien muiden mielestä ole maailman napa. Täytyy nöyrtyä ja sopeutua aikalailla. Ehkä hekin sitten alkavat hallita elämäänsä syömisen kautta oma-aloitteisesti.

Niin me ollaan erilaisia.

Minulle olisi painajaismaista pukea tyttäriäni esiintymisasuihin ja kuljettaa sinne tänne esiintymään. Mieluummin lötväillään ja ulkoillaan nekin viikonloput ;)

Ja jo koulu sinällään on kuin työtä lapselle. Läksyt pitäs saada tehdä rauhassa. Olisi mielenkiintoista tietää noiden tyttöjen koulumenestys jos läksytkin sutastaan kiireessä jossai auton takapenkillä.

Mut varmaan ne on parhaita siinäkin, onko vaihtoehtoa?

Niin me ollaan erilaisia.

Minulle olisi painajaismaista pukea tyttäriäni esiintymisasuihin ja kuljettaa sinne tänne esiintymään. Mieluummin lötväillään ja ulkoillaan nekin viikonloput ;)

Ja jo koulu sinällään on kuin työtä lapselle. Läksyt pitäs saada tehdä rauhassa. Olisi mielenkiintoista tietää noiden tyttöjen koulumenestys jos läksytkin sutastaan kiireessä jossai auton takapenkillä.

Mut varmaan ne on parhaita siinäkin, onko vaihtoehtoa?

Vanhin ainakin hypännyt yhden luokan yli. Superkoululainen...

En oo oikein muuten tietoinen kuin jotain mainoksia jostain super-äidistä? tms. ja nyt kun tätä selasin siis super-Marjo ja sen super-perhe...huo, tuossa kuvassa kyllä super-vanhalta näyttää, luulin että 50v, kun lehdessä luki sitten että 38VUOTTA WTF????

Jotenkin huvittaa kuinka hehkutetaan jotain peruskoulumenestystä, tämähän nyt ei kerro oikeastaan yhtään mitään kuinka pärjää kun asioita ei voi pelkästään opetella ulkoa.

Hyvä homma se toki on, jos jaksaa tsempata peruskoulussa hyvän todistuksen, mutta tämä ei ole mikään tae älykkyydestä tai yhtään mistään jos peruskoulussa pärjää.

Tyttöjen kohdalla vaikuttaa vielä sekin seikka, että tytöt kehittyvät poikia paljon nopeammin ja siitäkin syystä he pärjäävät monta kertaa paremmin kuin pojat, suomalaiset koululaitokset sopivat myös kilteille tytöille ja niille jotka jaksavat opetella asioita ulkoa.

Jos ihminen ei ole ihan vajaaälyinen, niin pitäisi olla aika helppoa saada kymppejä peruskoulussa, kyse on lähinnä motivaatiosta.

[QUOTE="vieras";25878786]Eikös tältä palstalta ole opittu, että mitä hoikempi sen parempi. Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä ovat "tiikeriäidin" pituus ja paino. Täällähän pidetään tavoiteltavana, että aikuisen naisen paino on sama kuin se oli 18-vuotiaana. Tuolta se sitten näyttää vanhempana.[/QUOTE]

Onko yksikään palstalainen muka yhtä hoikka kuin nuoruudessaan? En usko... ;)

Yhteistyössä