A
ap
Vieras
eli kumpi kannattaa hankkia, manducan vai ergon kantoreppu? vauva tällä hetkellä 3 kk ja kova seurailemaan ympäristöä. kokemuksia...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos... näin olen vähän olettanut, kun joitain kommentteja olen löytänyt palstoilta. Tiedätkö pystyykö molemmissa kantamaan lasta katse menosuuntaan kantajan vatsan puolella?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos... näin olen vähän olettanut, kun joitain kommentteja olen löytänyt palstoilta. Tiedätkö pystyykö molemmissa kantamaan lasta katse menosuuntaan kantajan vatsan puolella?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos... näin olen vähän olettanut, kun joitain kommentteja olen löytänyt palstoilta. Tiedätkö pystyykö molemmissa kantamaan lasta katse menosuuntaan kantajan vatsan puolella?
Manducassa ei voi kantaa kasvot menosuuntaan edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos... näin olen vähän olettanut, kun joitain kommentteja olen löytänyt palstoilta. Tiedätkö pystyykö molemmissa kantamaan lasta katse menosuuntaan kantajan vatsan puolella?
Manducassa ei voi kantaa kasvot menosuuntaan edessä.
Onko sulla itsellä Manduca? Ootko tykännyt?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:on ja olen tykännyt kovasti. Ostin viime kesänä kun poika oli just syntynyt. Silloin käytin paljon. Talvella täällä pohjoisessa käyttö oli ihan minimissä ja sisällä en ole tuota koskaan tarvinnut. Nyt olis tarkoitus siirtyä kantamaan selkäpuolella. Tosiaan erona ergoon on tuo vauvatuki, joka mahdollistaa kantamisen ihan vastasyntyneestä asti. Alkuun oli vaikea itse laittaa vauvaa tuohon, mutta äkkiä siihen sit oppi ja poika kyllä on viihtynyt tosi hyvin kasvot minuunkin päin. Nukahti tuohon lähes poikkeuksettä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Manduca silti vähän houkuttais, kun siinä on niin ihania kuosejaMinäkö pinnallinen?!
Alkuperäinen kirjoittaja Myös kiinnostunut...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Manduca silti vähän houkuttais, kun siinä on niin ihania kuosejaMinäkö pinnallinen?!
Mitä kuoseja? En mä muista nähneeni Manducasta kuin neljää eri väriä, ja tappavan tylsiä ovat kaikki; hiili, beige punainen ja petroli tai jotain sinne päin - niistä pitäisi sit valita... Itse tykkäisin kuviollisista, kun niissä näkyisi likatahratkin sitten huonommin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etsin nettikaupoista sitä Ergon vauvatukea, ja mun mielestä tosta Manducasta oli ties mitä limited edition-kuoseja saatavilla... katon löytyykö niitä vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä suosittelen YAMOa, se on aivan ihana, voi kantaa edessä, selässä, lonkalla, itse kannan 3-vuotiastakin patikkareissuilla satunnaisesti. Ja Yamossa on ihanat kuosit
http://www.kestovaippakauppa.com/?tuote_id=686&op=lk&kat=
Eikun Yamo on paras, mulla oli Manduca, mutta vaihdoin sen Yamoon kun tykästyin siihen nempiAlkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä suosittelen YAMOa, se on aivan ihana, voi kantaa edessä, selässä, lonkalla, itse kannan 3-vuotiastakin patikkareissuilla satunnaisesti. Ja Yamossa on ihanat kuosit
http://www.kestovaippakauppa.com/?tuote_id=686&op=lk&kat=
Joo mä oon kokeillu Yamoakin, on se parempi kuin Ergo, mutta Manduca on silti paras!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut:Ap, mikä on muuten oma suosikkikuosisi?Mä löysin vielä tällaisen: http://www.mistine.fi/kauppa/product_info.php?products_id=504 (SweetButterfly) ja jos varmuudella tietäisin että tulossa on tyttö, tuo olisi suosikkini.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lily:jos vauva on etupoulella noissa "repuissa" niin voiko siinä samalla imettää?