Turkilmas
Juu, täällä ollaan ja kuuluu mainiosti. Vika lienee vastaanottimessa, tarkastatko piuhat?Kop, kop...onko siellä kukaan?
Juu, täällä ollaan ja kuuluu mainiosti. Vika lienee vastaanottimessa, tarkastatko piuhat?Kop, kop...onko siellä kukaan?
Huomaa kyllä sen et sä olet vihreä: mamut ensin ja itse loisit veronmaksajien elätettävänä.Mun mielestä on vain hienoa, että yritetään sopeuttaa maahanmuuttajia. Kiva ajatus . Tosin olisi ollut mukavampi jos suomalaiset ja maahanmuuttajat olisivat yhdessä päässeet konserttiin. Sitä olisikin saattanut olla vähän hankalampi toteuttaa. Ottaen huomioon, että maahanmuuttajat ovat selkeä vähemmisto. Pahimmillaan yksikään maahanmuuttaja ei olisi päässyt konserttiin.
Mä en oikein ymmärrä ajatusta, että maahanmuuttajien pitäisi elää ja olla mahdollisimman kurjasti ja että heillä ei saisi olla mitään oikeuksia. Ja sitten vielä puhutaan miten heidän pitäisi sopeutua paikallisten tapoihin. Eiko siinä ole ristiriita? Kun siis ottaa huomioon miten kivasti meille suomalaisille järjestetään erilaisia ilmaiskonsertteja ja tapahtumia.
Nähtävästi suvisten mielestä ihonväri voi olla vamma joka vaatii erityiskohtelua...Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27484870:Turkilimas, se konsertti on ihan tavallinen, kaikille avoin tapahtuma. Liput kustantaa 22+käsittelykulut. Kulttuuritoimi on ostanut lippuja jakaakseen niitä maahanmuuttajille.
Eli ei siis edes erikseen maahanmuuttajille järkätty keikka, joka sekin menis mun jakeluun.
Mutta en pidä tasa-arvoisena sitä, että kyseiseen konserttiin ostetaan lippuja etnisen taustan mukaan. Elintason mukaan olisi hyväksyttävää, tai jonkin rajoitteen (kehitysvammat ym). Mutta että ihonväri?
Siltä suunnalta kummiski. :attn:Ei ne ollu turkkilaisia :attn:
No hah mikä kommentti!Ootko ihan tosissas? Lastenkodissa asuvilla lapsilla on monilla ollut niin kurja elämä että ihan ovat pienen hupinsa ansainneet.
Ja Elämä lapselle taitaa olla hieman eri asialla kuin Robin...
Tätä tapahtuu joka joulu, myös ensi kuussa.Niin, tai miten olisi osallistuminen ihan tavalliseen suomalaiseen joulujuhlaan suomalaisessa koulussa?
Mutta ei jokaisessa koulussa.Tätä tapahtuu joka joulu, myös ensi kuussa.
Meinaatko että maahanmuuttajilla on jotkut omat maahanmuuttaja kännykät, jotka ovat jotekin niin heikkolaatuisia että jumittavat heti kun maahanmuuttajat soittelevat lippupalveluun? Vihdoin kun pääsevät läpi maahanmuuttaja puhelinlinjaruuhkasta, ja yrittävät ostaa lippua niin maahanmuuttajien oma operaattori kaataa palvelunsa vaurioituneen maahanmuuttajien linkkiaseman tähden?Mun mielestä on vain hienoa, että yritetään sopeuttaa maahanmuuttajia. Kiva ajatus . Tosin olisi ollut mukavampi jos suomalaiset ja maahanmuuttajat olisivat yhdessä päässeet konserttiin. Sitä olisikin saattanut olla vähän hankalampi toteuttaa. Ottaen huomioon, että maahanmuuttajat ovat selkeä vähemmisto. Pahimmillaan yksikään maahanmuuttaja ei olisi päässyt konserttiin.
Mä en oikein ymmärrä ajatusta, että maahanmuuttajien pitäisi elää ja olla mahdollisimman kurjasti ja että heillä ei saisi olla mitään oikeuksia. Ja sitten vielä puhutaan miten heidän pitäisi sopeutua paikallisten tapoihin. Eiko siinä ole ristiriita? Kun siis ottaa huomioon miten kivasti meille suomalaisille järjestetään erilaisia ilmaiskonsertteja ja tapahtumia.
Niinpä...Vai miksi ihmeessä maahanmuuttajat eivät saisi samalla tavalla tilattua lippua lippupalvelusta, kuten kuka tahansa?