Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

vierailija
Joo mähön katoin yhden dokumentin. Okei se oli pienin mut siinä otettiin arvot sekasyöjältä,lihansyöjältä ja vegeltä. Kaikkein parhaimmat arvot sai sekasyöjä sit lihansyöjä huonoimmat oli sillä vegellä. Dokkari oli totuus vitamiini pillereistä yleltä muistaakseni. 50luvulla syötiin jo 30kg lihaa per asukas suomessa ja silloin sitä lihaa itse enempi säilöttiin en löytänyt äkkiseltään 50luvun syöpälukuja.
Nykyään ihmiset elävät pidempään keskimäärin kuin esim. 50-luvulla. Tässäkin ketjussa on jo tuotu esiin, että ikääntymisen myötä syöpää on yhä enemmän. Silti tupakka on se suurin yksittäinen syövän aiheuttaja.

Tässä vähän historiaa:

 
minun tietojeni mukaan kaikki hautuumaalla pötköttelevät ovat syöneet eläissään jotain ruokaa

myöskin ne jotka eivät ole syöneet ovat pois muonavahvuudesta
Yleensä jos läheinen sairastuu niin asiat alkavat kiinnostaa, mutta jotkut ihmiset ovat proaktiivisia ja kiinnostuvat ilman mitään erityistä syytä. Ei nuo linkkaamani aivokirurgit ja tavan tohtorit ja legurit vaikuta mitenkään fanaattisilta, eivätkä sitä olekaan. He vain kertovat mitä ovat tutkimuksissaan huomanneet.
 
9MM
Riippuu mitä mittaria käytetään. Mikä on huonoa ja mikä ei? Rangen määrää sairaat ihmiset?

Pitäisi myös tietää tarkemmin mitä ihmiset söivät ennen kuin voin ottaa kantaa…
Esim. yliprosessoitu liha on ihan eri asia kuin 100% ei glyfosaatti ruohosyötetty nauta…
Niin silloin ei vissiin ollut prosessoitua ruokaa. Et se on tullut myöhemmin. Mut viellä tosta syövästä kohdunkaulan joukkotarkastukset alensivat syöpään alensivat merkittävästi syöpään sairastuneiden määrää.
Tässä lihasti. Mut pakko myöntää et oon uuvatti näis ruoka asioissa 😂

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nykyään ihmiset elävät pidempään keskimäärin kuin esim. 50-luvulla. Tässäkin ketjussa on jo tuotu esiin, että ikääntymisen myötä syöpää on yhä enemmän. Silti tupakka on se suurin yksittäinen syövän aiheuttaja.

Tässä vähän historiaa:

Syöpä löytyy enemmän, koska eletään vanhemmaksi kuin ennen, sekä tutkimusmenetelmät ovat kehittyneet huimasti.
 
9MM
Nykyään ihmiset elävät pidempään keskimäärin kuin esim. 50-luvulla. Tässäkin ketjussa on jo tuotu esiin, että ikääntymisen myötä syöpää on yhä enemmän. Silti tupakka on se suurin yksittäinen syövän aiheuttaja.

Tässä vähän historiaa:

Haha taas linkattiin sama sivu mun vain odottaa moden hyväksyntää🙂
 
vierailija
Turhanpätijät on oma heimonsa. Keskustella voi mistä haluaa. Eikä kaikki mee sata prossaa järjen mukaan. Lispetti tuo monipuolista keskustelua ja alentava käytös se vasta moukkamaista on
Olen eri mieltä. Monipuolista keskustelua ei ole se, että ei hyväksytä toisten mielipiteitä vaan naureskellaan ja venkoillaan koko ajan ja heitetään ihan ohi joitain videonpätkiä. Nostetaan itsensä ylemmäksi kuin on tarpeenkaan.
 
9MM
Minusta se ei ole monipuolista keskustelua, jos esittää paikkaansa pitämättömiä väitteitä.
Mut miksi haukut toisia vain sen takia ettei ajattele niinkuin sinä. Ja kuka määrittelee mikä on paikkansa pitävä juttu vai pysytkö sä aina samassa kiinni kun se sillä hetkellä on paikkansa pitävä juttu kehitys kehittyy ja asioita voi kyseenalaistaa. Ja niistä uusista asioistakin voi keskustella silläkin riskillä että välillä mennään metsään
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mut miksi haukut toisia vain sen takia ettei ajattele niinkuin sinä. Ja kuka määrittelee mikä on paikkansa pitävä juttu vai pysytkö sä aina samassa kiinni kun se sillä hetkellä on paikkansa pitävä juttu kehitys kehittyy ja asioita voi kyseenalaistaa. Ja niistä uusista asioistakin voi keskustella silläkin riskillä että välillä mennään metsään
Pyrin olemaan haukkumatta, mutta paikkansa pitämättömiä väitteitä on vaikea sulattaa.

Jos kelaat tätä ketjua, niin sinäkin olet haukkunut aika monia ja monesti täällä, kun sinua ei ole paijattu päähän ja sanottu, että onpa hyvä, että viet lapsesi kaiken varalta tutkimuksiin.
 
9MM
Pyrin olemaan haukkumatta, mutta paikkansa pitämättömiä väitteitä on vaikea sulattaa.

Jos kelaat tätä ketjua, niin sinäkin olet haukkunut aika monia ja monesti täällä, kun sinua ei ole paijattu päähän ja sanottu, että onpa hyvä, että viet lapsesi kaiken varalta tutkimuksiin.
Ainoo jolle sanoin pahasti oli kalis . Mut se ylitti rajan törkeällä tavalla.
 
vierailija
Voi ei, menikö arvioni vegaanien määrästä väärin? Eikö niitä olekaan prossan verran!
Ei siitä ollut kyse. Mutta toistetaan: väität, että kasvissyöjiä tai vegaaneja ei juurikaan ole. Kyllä prosentti Suomessa on pieni luku mutta koko maailmassa on arviolta 78 miljoonaa vegaania, myös monia urheilijoita. Lisäksi väitit, ettei kasviperäisiä rasvahappoja ole olemassa.
 
Olen eri mieltä. Monipuolista keskustelua ei ole se, että ei hyväksytä toisten mielipiteitä vaan naureskellaan ja venkoillaan koko ajan ja heitetään ihan ohi joitain videonpätkiä. Nostetaan itsensä ylemmäksi kuin on tarpeenkaan.
Mun mielestä monipuolisen keskustelun ei tarvitse olla kuivaa.

Nuo minun linkkaamat videot sisältävät ihan virallista tietoa.
 
Ei siitä ollut kyse. Mutta toistetaan: väität, että kasvissyöjiä tai vegaaneja ei juurikaan ole. Kyllä prosentti Suomessa on pieni luku mutta koko maailmassa on arviolta 78 miljoonaa vegaania, myös monia urheilijoita. Lisäksi väitit, ettei kasviperäisiä rasvahappoja ole olemassa.
Kyllä sitä varmasti kokeillaan koska siitä on tehty ns. trendikästä?

Väitän että pelkästä kasviperäisestä ruokavaliosta ei saa kaikkea mitä ihminen tarvitsee elääkseen terveenä ja elinvoimaisena kuin ne jotka syövöt myös eläinperäisiä rasvoja ja proteiineja.
 
9MM
Näinpä ja hermostuit, kun emme olleet kanssasi samaa mieltä, siis tämä 9MM:lle.
Mä en oo kelleen muulle hermostunut enkä lytännyt. Danoin et munnmielestä on vastuullista viedä perusterveystsrkastukseen ja ottaa kuvat. Mut kun ilmoitin tän jo alussa niin siitä tuli vastalauseiden ryöppy. Esim kun aloitettiin kohdunkaulan syövän ennakotarkistukse syöpä määrät lähti laskuun ni nyt samaa jatkumoa voi tehdä kuvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä